Zo exclusief zijn ze nu ook weer niet zag ze ook in Maasstricht in een redelijke schoenenzaak.
Ik vind het gewoon jammer als ze nu al zo doorbreken in NL. Ik ben me volledig bewust dat je voor de prijs waarvoor deze schoenen verkrijgbaar zijn geen exclusieve schoen krijgt. Het is zeer waarschijnlijk dat dit de nieuwe 'allstars' zijn, if you know what i mean, alleen jammer dat het nu al zo mainstream is. Had gehoopt dat het nog een beetje beperkt bleef qua verkooppunten in NL.
Gauw ontopic maar weer voordat Sergio het ziet :arrow: Vandaag in huis gebleven, jc610 en een sweater van dsquared
Ik denk dat het heel erg meevalt. Omdat half SF ze heeft en er klaarblijkelijk wel drie (!) winkels zijn in NL die ze verkopen, betekent dit imo niet dat het nu een mainstream-product is.
Ik ben ze (buiten gedragen door bekenden) nog niet in het wild tegengekomen en kom toch met grote regelmaat 'in de grote, hippe stad'.
Het zal never zo groot worden als chuck taylor's! Daar lopen nou werkelijk complete bevolkingsgroepen op, van de ghetto's van LA tot aan het rode plein in Moskou, overal kom je die tegen.
Als je op bijvoorbeeld Fok! 's terugkijkt zie je dat ze er vorig jaar al waren en over het algemeen vindt men ze spuuglelijk.
Hoop dat ik je heb kunnen geruststellen