Auteur Topic: Swear London Shoes  (21956 keer gelezen)

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Swear London Shoes
Reactie #30 Gepost op: 26 maart 2008 - 23:50:40
Citaat van: "Tim Raats"
Tipje voor de zuiderlingen onder ons: Bij de oude Men at work in Tilburg  liggen wat Swears in een uitverkooprek voor het luttele bedrag van 19 euro. Niet zoveel keus meer qua kleur en maat maar als je in de buurt bent misschien leuk om even te kijken.

Ligt er nog iets in 41 in een acceptabele kleur ?
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Tim Raats

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Swear London Shoes
Reactie #31 Gepost op: 27 maart 2008 - 12:43:40
Gisteren alleen maar knal-hemelverzengend-felrood gezien. Het was niet veel meer hoor wat ze hadden, lagen nog een leuk stel bruine,groene en grijze in grote maten en wat andere modellen die niet echt heel bijzonder waren.

EDIT: Ik bedenk me ineens dat ik normaal ook 41 heb van dressschoenen maar in dit geval echt 42 nodig had. In die maat lagen er nog wel een aantal.

InMotion

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Swear London Shoes
Reactie #32 Gepost op: 27 maart 2008 - 17:01:24
Citaat van: "Tim Raats"
Gisteren alleen maar knal-hemelverzengend-felrood gezien. Het was niet veel meer hoor wat ze hadden, lagen nog een leuk stel bruine,groene en grijze in grote maten en wat andere modellen die niet echt heel bijzonder waren.

EDIT: Ik bedenk me ineens dat ik normaal ook 41 heb van dressschoenen maar in dit geval echt 42 nodig had. In die maat lagen er nog wel een aantal.

Ook een baby blauwe?!

Tim Raats

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Swear London Shoes
Reactie #33 Gepost op: 27 maart 2008 - 21:18:36
Nee, ik heb baby blauw niet gezien. Ze hadden, voor zover ik zag, bruin, groen, grijs, wit en rood.
Ik heb zelf net de bruine en groene gehaald, echt een lekker schoentje voor erbij, Heerlijk heeft weer een leuke publiekstrekker binnengehaald volgens mij!

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Swear London Shoes
Reactie #34 Gepost op: 14 juni 2008 - 09:42:34
Mijn berichtje aan Don inzake espadrilles:

Citaat
Je verrast me, Don :o

Deze schoentjes kunnen toch nooit goed zijn voor je voeten? Ik dacht dat jij dat wel redelijk belangrijk vond, toch?

Zo plat en dan zo'n dun zooltje, oef, alleen voor in en om het huis als je je voeten liefhebt.

:wink:

Hoe ervaren jullie de loopkwaliteiten van je Swears? Ik vind ze tamelijk waardeloos eigenlijk.  :lol: Het zooltje is zo dun en plat dat ik er slechts korte stukjes op kan lopen wil ik geen pijnlijke voeten krijgen. Als ik ze bijvoorbeeld vergelijk met All-Stars dan lopen de laatste stukken lekkerder.  :-k

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Swear London Shoes
Reactie #35 Gepost op: 14 juni 2008 - 09:51:46
Ik heb totaal geen last van pijnlijke voeten als ik op m'n Swears loop. Heb er zelfs een hockeywedstrijdje op gespeeld, nergens last van. Ik heb overigens de canvas Dean.

InMotion

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Swear London Shoes
Reactie #36 Gepost op: 14 juni 2008 - 12:03:55
Best apart dat ik dit zo lees Mikey, bij mij is het namelijk precies omgekeerd! Ik heb nergens last van met mijn Swears maar ik krijg vaak wel last als ik op mijn All Stars heb gelopen.

Sander

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Swear London Shoes
Reactie #37 Gepost op: 14 juni 2008 - 12:22:43
Citaat van: "Jesper"
Ik heb totaal geen last van pijnlijke voeten als ik op m'n Swears loop. Heb er zelfs een hockeywedstrijdje op gespeeld, nergens last van. Ik heb overigens de canvas Dean.

Ik kan er ook dagen op lopen. Pijnloos, maar andere schoenen lopen fijner inderdaad ;)
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Michael

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Swear London Shoes
Reactie #38 Gepost op: 14 juni 2008 - 19:07:00
Citaat van: "Mikey Fuoco"

Hoe ervaren jullie de loopkwaliteiten van je Swears? Ik vind ze tamelijk waardeloos eigenlijk.  :lol: Het zooltje is zo dun en plat dat ik er slechts korte stukjes op kan lopen wil ik geen pijnlijke voeten krijgen. Als ik ze bijvoorbeeld vergelijk met All-Stars dan lopen de laatste stukken lekkerder.  :-k

Mikey,

Sowieso ben ik niet echt een sneakerfan. Heb ze nu een paar keer aangehad, en ja, zitten wel aardig. Komt vooral dat ik brede voeten heb en bij de neus zitten ze niet echt lekker. Maar wie hip wil zijn  :wink:  Zal ze niet meer kopen voor het loopplezier, als er een leuk kleurtje oid is zal ik ze aanschaffen maar alleen daarom.

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Swear London Shoes
Reactie #39 Gepost op: 15 juni 2008 - 14:19:00
heerlijke schoentjes! super voor het voorjaar en zomer. Ik kan dan bijna geen zwaardere schoenen verdragen zoals ik ze hier wel eens voorbij zie komen.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Swear London Shoes
Reactie #40 Gepost op: 03 oktober 2008 - 11:29:06
http://1.bp.blogspot.com/_Ey70v65vg0A/SOSmATsJC5I/AAAAAAAAAwM/9wJNH_U5s3M/s1600-h/02102008259.jpg

Leuk schoentje. Wel een rubberen zooltje, maar kost dan ook niet veel.

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #41 Gepost op: 03 oktober 2008 - 11:37:25
Vind het ook een leuk schoentje. Ben geen fervent sneakerdrager (heb alleen een paar canvas Swears), maar zo'n suède schoentje is het overwegen nog wel waard.

TBD

• Moderator
  • Gebruiker
  • Eén miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel
Reactie #42 Gepost op: 03 oktober 2008 - 11:45:16
Vind ze ook erg grappig. Kan ze niet vinden op swear-london.com. Exclusief bij Heerlijk?

Bram

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #43 Gepost op: 03 oktober 2008 - 12:02:07
http://1.bp.blogspot.com/_Ey70v65vg0A/SOSmATsJC5I/AAAAAAAAAwM/9wJNH_U5s3M/s1600-h/02102008259.jpg

Leuk schoentje. Wel een rubberen zooltje, maar kost dan ook niet veel.

Zag ze ook net op Menco's blog, zijn idd leuke schoenen! Ik ga ze denk ik over een tijdje is halen als ik in Den Haag ben. Jammer dat er niet gewoon een winkel hiervoor in Amsterdam is, daar ben ik toch vaak.

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #44 Gepost op: 03 oktober 2008 - 12:48:09
Leuk idd, wel de blauwe variant nemen.
This, madame, is Versailles.