Auteur Topic: Swear London Shoes  (21960 keer gelezen)

Narcissus

• Gebruiker
  • As English as egg and bacon.
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Re: Swear London Shoes
Reactie #60 Gepost op: 06 april 2009 - 22:01:15
Eigenlijk zijn al die gympies (ongeacht merk) zwaar overpriced qua prijs/kwaliteit.

Dat voorop gesteld inderdaad. :-)
Consciously breaking rules is an intentional decision, requiring a sophisticated awareness of rules.

I love the level of bravery. It's bold, it's fuck you, it's art.

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #61 Gepost op: 06 april 2009 - 23:07:21
Heb een paar all-stars die redelijk wat te verduren hebben gehad in de kroeg en dat zie je er wel van af.. Maar die zijn dan ook maar 40-50 euro. Kwaliteit van de Swears ben ik ook niet heel erg kapot van, zeker niet als je ziet wat men er full-retail voor wilt hebben.

Heb overigens nog ergens een paar Quicks rondslingeren van 5 jaar geleden, volgens mij m'n oudste paar schoenen :P

Cambiare

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Swear London Shoes > staan weer nieuwe modellen op de site
Reactie #62 Gepost op: 10 mei 2009 - 10:28:32

Er staan weer leuke nieuwe modellen op de Swear-site, zo ook deze bruin suede Jimmy, leuk voor een zomer.
http://www.swear-london.com/item10016369.aspx

Vraagje: ik heb 41,5 en een vrij smalle voet, zal ik dan voor de 41 of de 42 gaan?

(Ik heb de vraag ook al aan Swear zelf gesteld, maar vind de praktijk-antwoorden op dit forum altijd erg waardevol)

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #63 Gepost op: 10 mei 2009 - 13:35:27
Er staan weer leuke nieuwe modellen op de Swear-site, zo ook deze bruin suede Jimmy, leuk voor een zomer.

Vraagje: ik heb 41,5 en een vrij smalle voet, zal ik dan voor de 41 of de 42 gaan?

(Ik heb de vraag ook al aan Swear zelf gesteld, maar vind de praktijk-antwoorden op dit forum altijd erg waardevol)

41,5 in wat voor soort schoenen?

Heb zelf 8 UK (42) in C&J maar draag maat 43 in SWEAR.

Wesley

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Swear London Shoes > staan weer nieuwe modellen op de site
Reactie #64 Gepost op: 10 mei 2009 - 13:58:20

Ik draag All Stars in maat 41, en de Swear Jimmy ook. Heb overigens ook een vrij smalle voet.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #65 Gepost op: 10 mei 2009 - 14:39:44
Ik draag All Stars in 42 en Swear Jimmy's ook in die maat.
Mijn voeten zijn smal...
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Cambiare

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #66 Gepost op: 10 mei 2009 - 15:21:16

Maat 41,5 geldt voor de meer formele schoenen.
Maganni's toevallig dan weer 41, maar dat komt door de puntige stijl.
Mijn tommy hillfiger gympen zijn 42, maar dat komt omdat ze geen halve maten hebben.

Dank voor de antwoorden. Denk dat ik Swear ga vragen of ik 41 mag proberen met een
optie om terug te sturen voor een 42.

Punt

• Gebruiker
  • Respect the beard
    • Bekijk profiel
Reactie #67 Gepost op: 10 mei 2009 - 16:33:28
Hmm normaal maat 42, maar met swear altijd een maatje groter dus 43. Ga voor 42 en koop een zooltje wanneer ze iets te ruim vallen. Te klein is dodelijk voor je voeten geloof me :?
Respect the beard

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #68 Gepost op: 10 mei 2009 - 17:00:49
Hmm normaal maat 42, maar met swear altijd een maatje groter dus 43. Ga voor 42 en koop een zooltje wanneer ze iets te ruim vallen. Te klein is dodelijk voor je voeten geloof me :?
Idd.. 42 lijkt me beter.

Cambiare

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #69 Gepost op: 10 mei 2009 - 18:57:15

Als dit jullie ervaringen zijn, dan draai ik de boel om en ga voor de 42.
Thanks gentlemen!
 ;)

Cambiare

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #70 Gepost op: 11 mei 2009 - 08:15:13

Nog even een nabrander: Website ilrosso.com heeft nu voor hen gemaakte swears in een
gelimiteerde oplage. Je krijgt een extra paar veters in een andere kleur voor andere look.

Introductie
http://ilrosso.com/laatstenieuws.php

De schoenen zelf
http://ilrosso.com/shop_subgroep.php?Clothing&SWEAR%20SHOES&product_groep_num=0&product_subgroep_num=3

Wouter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #71 Gepost op: 18 mei 2009 - 16:40:40
Deze schoenen zijn zaterdag door de postbode bezorgd:

De rode veters die Il Rosso erin zet heb ik er meteen weer uitgehaald. Overigens past maat 43 perfect (heb in bijvoorbeeld mijn C&J maat 42).

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Reactie #72 Gepost op: 18 mei 2009 - 16:49:06
Cool, ik heb met mijn bruin suede Swears kennelijk ook gelimiteerd voor Il Rosso gemaakte schoentjes aan vandaag :)
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Punt

• Gebruiker
  • Respect the beard
    • Bekijk profiel
Reactie #73 Gepost op: 18 mei 2009 - 17:48:34
Cool, ik heb met mijn bruin suede Swears kennelijk ook gelimiteerd voor Il Rosso gemaakte schoentjes aan vandaag :)

Die heb ik ook al een tijdje  :-k fijn om te weten dat deze gelimiteerd voor Il Rosso zijn gemaakt....  \:D/
Respect the beard

Wouter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #74 Gepost op: 18 mei 2009 - 18:06:08
Ach ja, het is maar hoe je het wil verkopen. Overigens staat er 'In gelimiteerde oplage gemaakt door S***R London voor Il Rosso' op de website, waarmee behoorlijk wat gesuggereerd wordt, maar waarin je ook kunt lezen dat Swears IR slechts een beperkte oplage van deze schoenen levert ;)