Sodeknetter. Waar is dat?
Maakt dat uit? Laten we het er maar op houden dat het een kantoor in de financieel-juridische dienstverlening betreft.
Waar is het plak versleten?
Het pak is versleten op de linker mouw, ter hoogte van de elleboog. Ik begrijp dat dit een plek is die meer aan slijtage onderhavig is dan andere plekken. Een half jaar vind ik echter, ook al draag je 'm iedere dag en de hele dag achter een bureau, nog steeds veel te snel.
Enfin, wellicht kunnen we het slijtage deel beter laten rusten. Daar kom ik met de desbetreffende winkel wel uit.
Ik heb enkele goede tips gelezen, waaronder Bataviastad en Suit Supply in het algemeen. Ik ben nooit echt fan geweest van Suit Supply, maar dat is niet gebaseerd op enige eigen ervaring. Hier op het forum lijkt men er erg tevreden over te zijn, wat toch zeker de indicatie geeft dat het niet zo heel slecht kan zijn. Ik denk dat ik er van het weekend maar eens heen rijdt.
Andere opties zijn nog steeds Oger Red of de Society Shop. Met echt goedkope pakken, zoals van de WE of Zara, heeft niemand hier ervaring begrijp ik?