Auteur Topic: Pakken algemeen  (680204 keer gelezen)

Pitti Carabinieri

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #2115 Gepost op: 16 maart 2017 - 14:24:13
Als ik jou was zou ik even naar de Suitsupply outlet gaan. Dan kun je een pak scoren voor 180 piek.

Ben je het mannetje en kun je je daarna realiseren dat je geen Hugo Boss pakken meer moet kopen.
If you believe in telekinetics, please raise my hand.

Dick87

• Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #2116 Gepost op: 16 maart 2017 - 14:45:23
Als ik jou was zou ik even naar de Suitsupply outlet gaan. Dan kun je een pak scoren voor 180 piek.

Ben je het mannetje en kun je je daarna realiseren dat je geen Hugo Boss pakken meer moet kopen.

Dat klinkt mij als muziek in de oren en lijkt precies te zijn wat ik zoek. Doel je op de outlets in Bataviastad en Rosada? Weet je toevallig ook of ze daar meestal nog een beetje de wat minder gangbare maten (48 max) hebben? Is soms nog wel eens een probleem namelijk.

En over Hugo Boss, staan die pakken dan echt zo slecht bekend? Het leek mij juist een prima 'premium' merk. Niet zelden heb ik casual kleding van Boss en dat bevalt eigenlijk altijd prima.

Humphrey

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #2117 Gepost op: 16 maart 2017 - 14:55:10
Zorg dat je minimaal 5 of 6 goede hebt. Afwisselen geeft een pak tijd om te herstellen en ontkreuken.
Style is never out of fashion

Pitti Carabinieri

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #2118 Gepost op: 16 maart 2017 - 14:57:15
Dat klinkt mij als muziek in de oren en lijkt precies te zijn wat ik zoek. Doel je op de outlets in Bataviastad en Rosada? Weet je toevallig ook of ze daar meestal nog een beetje de wat minder gangbare maten (48 max) hebben? Is soms nog wel eens een probleem namelijk.

En over Hugo Boss, staan die pakken dan echt zo slecht bekend? Het leek mij juist een prima 'premium' merk. Niet zelden heb ik casual kleding van Boss en dat bevalt eigenlijk altijd prima.

Ja Bataviastad, Roosendaal en Mechelen (BE) dacht ik. Je kunt van tevoren even bellen of ze nog wat hebben hangen in jouw maat.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #2119 Gepost op: 16 maart 2017 - 15:21:34
Als je je jasje achter je bureau aanhoudt maakt het niks uit wat je pak kost, de linkerelleboog is altijd als eerste door. Ook mijn ervaring. Ik heb ermee leren leven. Gewoon zo netjes mogelijk laten repareren en weer door.

Als iemand me erop aanspreekt zeg ik altijd dat dat sjiek is.

Pitti Carabinieri

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #2120 Gepost op: 16 maart 2017 - 15:32:34
Elleboog patches zijn hip heb ik gehoord. Liefst in contractkleur.

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #2121 Gepost op: 16 maart 2017 - 15:58:38
Elleboog patches zijn hip heb ik gehoord.

..van 2011?

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #2122 Gepost op: 16 maart 2017 - 16:46:42
vreselijk ja die strakke napoliblauwe blazertjes met oranje patches. isaia maakte ze.
live and let die

summit

• Gebruiker
  • have more than you show, speak less than you know
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #2123 Gepost op: 16 maart 2017 - 17:21:06
Alleen een patch op de linker elleboog sprezza

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #2124 Gepost op: 16 maart 2017 - 17:36:26
Next level!

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #2125 Gepost op: 16 maart 2017 - 17:47:06
Maar waarom zit je in hemelsnaam met je jasje aan achter je compu? Skypen met de baas?
The man with style, is the man who can smile

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #2126 Gepost op: 16 maart 2017 - 18:13:57
Centraal geregeld klimaat. Altijd koud. :')

Dick87

• Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #2127 Gepost op: 16 maart 2017 - 18:15:36
Maar waarom zit je in hemelsnaam met je jasje aan achter je compu? Skypen met de baas?

Ik zit een groot deel van de dag, maar niet de hele dag en zeker niet aan een stuk door. Bij ons geldt in beginsel de 'regel' dat je buiten je kamer een jasje draagt. Ik heb geen zin of vergeet simpelweg om iedere keer dat ik opsta of ga zitten mijn jasje aan dan wel uit te trekken. Ik  had ook niet in de gaten dat een jasje daar zó snel van zou slijten. Ik zal daar dan nu ook zeker meer om denken.

Niettemin ben ik onverminderd van mening dat een pak van een jaar oud, waarvan een half jaar frequent (gemiddeld 2 dagen per week) gedragen, niet al doorgesleten mag zijn.

Ja Bataviastad, Roosendaal en Mechelen (BE) dacht ik. Je kunt van tevoren even bellen of ze nog wat hebben hangen in jouw maat.

Dank. Ik zal eens kijken of ik van het weekend tijd kan vinden om naar Bataviastad te rijden.

Mocht iemand nog tips hebben voor een goede outlet in de regio Amsterdam, dan houdt ik mij aanbevolen.

summit

• Gebruiker
  • have more than you show, speak less than you know
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #2128 Gepost op: 16 maart 2017 - 18:19:15
Je zegt " een pak" mag niet doorgesleten zijn, maar dat is toch volstrekt afhankelijk van het type stof en het gebruik?

Dick87

• Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #2129 Gepost op: 16 maart 2017 - 18:37:26
Je zegt " een pak" mag niet doorgesleten zijn, maar dat is toch volstrekt afhankelijk van het type stof en het gebruik?

Vind je? Naar mijn mening is de verwachte levensduur van een pak, ongeacht welke stof, een stuk langer dan 26* +/-2 = 52 dagen. Uiteraard speelt het gebruik een rol, echter is kantoor gebruik nu juist datgene waar een pak in principe voor is bedoeld.