Auteur Topic: Antwerpen  (171057 keer gelezen)

Krishan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Antwerpen
Reactie #135 Gepost op: 20 mei 2007 - 19:40:16
haha, nee hoor mag je gewoon vragen.. Ik zie toevallig net het bonnetje voorbij komen bij de grote kamerschoonmaak ;)

Wij hebben alleen een hoofdgerecht genomen en wat drankjes.. Kwam uit op 18 euro per persoon..

Snob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Antwerpen
Reactie #136 Gepost op: 30 juni 2007 - 14:14:04
Vandaag begint de sales hier in Antwerpen, geldt ook voor rest van België.

:wink:
Where has all the glamour gone?

klav

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Antwerpen
Reactie #137 Gepost op: 30 juni 2007 - 17:19:58
Net terug uit vakantie en Mercken is verdwenen (verhuisd?) ; Saxon's had wat Etro polo's aan -30%, overschotten incotex in -voor mij- foute kleuren ( roze, oranje, ...) , een hele trits erg lelijke santoni's en santoni club aan -30% en voor de rest niets speciaals;

Paul Dierickx was bijna leeg, maar er liggen een hele hoop kiton en brioni dassen te raap voor 3 voor 100 euro (ga d'r nog eens voor terug waarschijnlijk). Ook wat Soobaya zwembroeken aan 30 eurootjes

Bij Oxford erg veel JC aan -30% en flink wat tod's aan -30%.

Alles wat ik wou was er enkel in grote maten, dus zonder iets terug thuis gekomen

Misschien morgen eens kijken bij Dino en de zaken in de buurt
No degree of dullness can safeguard a work against the determination of critics to find it fascinating.

Aero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Antwerpen
Reactie #138 Gepost op: 30 juni 2007 - 18:08:30
Citaat van: "klav"
Net terug uit vakantie en Mercken is verdwenen (verhuisd?) ; Saxon's had wat Etro polo's aan -30%, overschotten incotex in -voor mij- foute kleuren ( roze, oranje, ...) , een hele trits erg lelijke santoni's en santoni club aan -30% en voor de rest niets speciaals;

Paul Dierickx was bijna leeg, maar er liggen een hele hoop kiton en brioni dassen te raap voor 3 voor 100 euro (ga d'r nog eens voor terug waarschijnlijk). Ook wat Soobaya zwembroeken aan 30 eurootjes

Bij Oxford erg veel JC aan -30% en flink wat tod's aan -30%.

Alles wat ik wou was er enkel in grote maten, dus zonder iets terug thuis gekomen

Misschien morgen eens kijken bij Dino en de zaken in de buurt

Mercken is idd verhuisd

http://www.mercken.com/pages/antwerp_info.html

Miguel Alvarez

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Antwerpen
Reactie #139 Gepost op: 27 juli 2007 - 00:47:05
http://www.antwerpshoppingstreets.be/

ook wel een handige site voor Antwerpen

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Antwerpen
Reactie #140 Gepost op: 22 augustus 2007 - 23:06:51
Citaat van: "Miguel Alvarez"

Thnx voor de link, ik ga me morgen even in Antwerpen vertoeven.
Sailing, an expensive way to travel for free"

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Antwerpen
Reactie #141 Gepost op: 23 augustus 2007 - 23:47:38
Citaat van: "Vodka"
Citaat van: "Miguel Alvarez"

Thnx voor de link, ik ga me morgen even in Antwerpen vertoeven.

Was weer leuk, lekker geslenterd door de stad. Nog even op het Eilandje en in 't Zuid rondgehangen (beide zijn wel prettige buurten, al is het Eilandje nu meer een bouwval)

Qua eten kan ik iedereen Pasta Hippo aanraden (Oude Koornmarkt 32 www.apm-hippo.be ). Heb daar een goddelijke canneloni gegeten als lunch. Verder wat chocolaatjes gehaald bij Sweertvaeger t.o. Hermes.

Helaas waren een paar winkels waar ik had willen kijken/kopen gesloten vanwege vakantie.

Volgend maand maar weer een keer ofzo, dan ga ik maar eens voor handschoenen bij Boon.

Oh ja, ook eindelijk 00 meel kunnen bemachtigen bij Il Pastaiolo, een meer dan prima traitteur in de Wiegstraat ( www.ilpastaiolo.be )
Sailing, an expensive way to travel for free"

klav

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Antwerpen
Reactie #142 Gepost op: 09 september 2007 - 13:19:53
vandaag in de krant gezien: cafe costume

hebben naar eigen zeggen stofjes van scabal, loro piana, ... en een ruime keuze aan modellen met zelf te bepalen aanpassingen

het "menu"

volgende week maar 'ns binnenwippen
No degree of dullness can safeguard a work against the determination of critics to find it fascinating.

Snob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Antwerpen
Reactie #143 Gepost op: 09 september 2007 - 15:06:50
Citaat van: "klav"
vandaag in de krant gezien: cafe costume

hebben naar eigen zeggen stofjes van scabal, loro piana, ... en een ruime keuze aan modellen met zelf te bepalen aanpassingen

het "menu"

volgende week maar 'ns binnenwippen

Grappig dat je dit vermeld. Had gisteren ook het artikel gelezen en ben daarnet even tijdens het fietsen langs hun zaak gereden. Lijkt me niets bijzonder. De 2 pakken die in de etalage staan, hebben me in elk geval niet kunnen overtuigen. Inspiratieloos !

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Antwerpen
Reactie #144 Gepost op: 09 september 2007 - 16:17:13
Dat menu vind ik dan wel weer heel grappig
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

het simpele leven

• Bekijk profiel
Antwerpen
Reactie #145 Gepost op: 12 september 2007 - 16:41:34
Als je van tevoren besluit naar Antwerpen te gaan, en je kan een goede lunch op waarde schatten, dan is het gebaar in Antwerpen echt een aanrader. Een sterrenchef die het gezien had met de drukte en nu alleen nog lunch doet op een droom locatie in het centrum van Antwerpen. Het is wel noodzakelijk om even te reserveren...
HET GEBAAR
Leopoldstraat 24
2000 ANTWERPEN
Antwerpen

Tel 00323.232.37.10
 creative man is motivated by the desire to achieve, not by the desire to beat others.
"Ayn Rand"

Aero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Antwerpen
Reactie #146 Gepost op: 12 september 2007 - 17:32:36
Citaat van: "het simpele leven"
Als je van tevoren besluit naar Antwerpen te gaan, en je kan een goede lunch op waarde schatten, dan is het gebaar in Antwerpen echt een aanrader. Een sterrenchef die het gezien had met de drukte en nu alleen nog lunch doet op een droom locatie in het centrum van Antwerpen. Het is wel noodzakelijk om even te reserveren...
HET GEBAAR
Leopoldstraat 24
2000 ANTWERPEN
Antwerpen

Tel 00323.232.37.10

Hehe daar ben ik pas gaan lunchen, ligt 2 straten achter mijn appartement, je kan er idd prima eten, maar wees optijd met reserveren!

Snob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Antwerpen
Reactie #147 Gepost op: 12 september 2007 - 19:50:29
Citaat van: "Aero"
Citaat van: "het simpele leven"
HET GEBAAR
Leopoldstraat 24
2000 ANTWERPEN
Antwerpen

Tel 00323.232.37.10

Hehe daar ben ik pas gaan lunchen, ligt 2 straten achter mijn appartement, je kan er idd prima eten, maar wees optijd met reserveren!

Buiten een voortreffelijke lunch, ook meesterlijke patisserie - hou dus een gaatje vrij voor het dessert  :wink:

klav

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Antwerpen
Reactie #148 Gepost op: 13 september 2007 - 11:54:05
Snob, heb jij adressen van goede kleermakers in antwerpen?

Snob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Antwerpen
Reactie #149 Gepost op: 13 september 2007 - 20:30:39
Hey Klav,

Real bespoke of MTM ?
Of labels die ook een MTM aanbieden ?