Citaat van: "Bachelor"Citaat van: "Aaron"Citaat van: "Camiceria"ja jij hebt ze ook uit die lijn jawelke lijn heb ik? Telefoonlijnzijlijn
Citaat van: "Aaron"Citaat van: "Camiceria"ja jij hebt ze ook uit die lijn jawelke lijn heb ik? Telefoonlijn
Citaat van: "Camiceria"ja jij hebt ze ook uit die lijn jawelke lijn heb ik?
ja jij hebt ze ook uit die lijn ja
Citaat van: "Napoleon"Citaat van: "Bachelor"Citaat van: "Aaron"Citaat van: "Camiceria"ja jij hebt ze ook uit die lijn jawelke lijn heb ik? TelefoonlijnzijlijnwaslijnWeet iemand nog leuke restaurants in Antwerpen?
Ik heb net bij Verona gegeten.. Naast de kathedraal.. Er hing een erg ontspannen sfeer en de prijzen waren vriendelijk.. en alsof dat niet genoeg was.. het eten was ook nog eens een keer heerlijk!Verder nog heerlijk geshopt.. O.a. Paul Smith casual schoenen gehaald en een mooie jast-trui-vest achtig ding van Massimo Dutti.. (wat ik overigens een prachtmerk vind)..Bachelor.. was jij toevallig ook in Antwerpen.. en dan ook in de Zara op de Meir geweest ca. 15.30..?
Verder nog heerlijk geshopt.. O.a. Paul Smith casual schoenen gehaald en een mooie jast-trui-vest achtig ding van Massimo Dutti.. (wat ik overigens een prachtmerk vind)..quote]is een keten, geen merk. Beetje te rangschikken op niveau Zara
alsof een keten geen merk kan zijn...? als er Dutti labels inzitten is het merk Dutti
Zo lekker naar Antwerpen deze vrijdag, een overnachting in Slapen Enzo en zaterdag lekker kansloos inslaan in deze prachtige stad
Heeft antwerpen koopzondagen?