Auteur Topic: Antwerpen  (157594 keer gelezen)

Harm

  • Gebruiker
  • Berichten: 767
    • Bekijk profiel
    • Thuisbarista.nl
Antwerpen
Reactie #60 Gepost op: 19 november 2006 – 21:28:18
Citaat van: "Snob"
Schuttershofstraat, Huidevettersstraat, Komedieplaats, Leopoldstraat, Oudaan, Lange Gasthuisstraat, Wilde Zee, Lombardenvest, Kammenstraat en Nationalestraat voor kleding en schoeisel.

De 2 komende weekends zijn het ook weer antiek open-deur dagen in Antwerpen.

Check volgende site voor alle info :

http://www.antiquairs-antwerpen.be

Veel plezier met je shopping !

 :wink:


Zou je eens kunnen checken of Dino al open is?

Fedor

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.934
    • Bekijk profiel
Antwerpen
Reactie #61 Gepost op: 08 december 2006 – 09:06:34
Uit een ander topic:

Citaat van: "Snob"
Paul Dierickx is een mooie maar wat futloze zaak. Gelukkig heeft recentelijk de zoon de zaak verder gezet en waait er een hoopgevende wind door de zaak. Ze staan gekend voor Brioni, Hilditch & Key, Edward Green, etc... de zoon heeft nu wat trendy-er spullen aangekocht, zoals daar zijn Fay, Jacob Cohen, ...
Nu heel groot nieuws is dat niet, wat al die merken zijn reeds in andere en betere zaken te vinden. Jammer wat zo laat hij een kans liggen om zich te onderschijden van andere stores.

Als je echt voor kwaliteit wil gaan en een beetje het Oger segment zoekt in het Antwerpse ga dan beter naar Mercken. Heel mooi aanbod + goeie en bekwame salesmensen, die weet hebben van maatwerk en wat bij wie past ! Dat is al vrij uitzonderlijk deze dagen....

De opmerking over Dierickx klopte vorig jaar idd... ben benieuwd of de wijzigingen merkbaar zijn. En weet iemand waar Mercken zit, ik kan alleen Oudaan 22 - 24 vinden als adres. Is dat de goede?

Snob

  • Gebruiker
  • Berichten: 780
    • Bekijk profiel
Antwerpen
Reactie #62 Gepost op: 08 december 2006 – 19:10:39
@Fastcruiser

Mercken zit idd op Oudaan (straat die aansluit op de Huidevetterstraat).

 :wink:
Where has all the glamour gone?

Satyr

  • Gebruiker
  • Berichten: 93
    • Bekijk profiel
Antwerpen
Reactie #63 Gepost op: 01 januari 2007 – 18:28:03
Zo lekker naar Antwerpen deze vrijdag, een overnachting in Slapen Enzo en zaterdag lekker kansloos inslaan in deze prachtige stad
 :lol:

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Antwerpen
Reactie #64 Gepost op: 01 januari 2007 – 19:51:40
Veel plezier daar in Antwerpen en volgens mij is de sale daar dan ook reeds begonnen.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Satyr

  • Gebruiker
  • Berichten: 93
    • Bekijk profiel
Antwerpen
Reactie #65 Gepost op: 01 januari 2007 – 20:13:13
Citaat van: "Satyr"
Zo lekker naar Antwerpen deze vrijdag, een overnachting in Slapen Enzo en zaterdag lekker kansloos inslaan in deze prachtige stad
 :lol:


Als ik me niet vergis is dat morgen al, zaterdag komen alle Hollanders :lol:

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Antwerpen
Reactie #66 Gepost op: 01 januari 2007 – 20:14:36
Ooh dan ga ik ook maar :lol:
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
Antwerpen
Reactie #67 Gepost op: 01 januari 2007 – 20:15:22
Citaat van: "gusto napolitano"
Ooh dan ga ik ook maar :lol:


Ik ben er morgen al, woon lekker dichtbij Antwerpen  :lol:

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Antwerpen
Reactie #68 Gepost op: 01 januari 2007 – 20:18:09
Is het eigenlijk nog wel wat kwa shoppen in antwerpen.Kwam er vroeger weleens maar toen gingen wij er voornamelijk uit.Weet wel dat je in brussel goed kan shoppen ook italiaanse merken.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

cypripedium

  • Gebruiker
  • Berichten: 952
    • Bekijk profiel
Antwerpen
Reactie #69 Gepost op: 01 januari 2007 – 20:26:15
Klopt, ik vind antwerpen geweldig om uit te gaan, eten en errug lekker bier drinken. Met shoppen kon ik nooit slagen. En als ik iets leuks vind is het duurder dan in NL. (heeft misschien met Btw te maken?)

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
Antwerpen
Reactie #70 Gepost op: 01 januari 2007 – 20:27:08
Citaat van: "cypripedium"
Klopt, ik vind antwerpen geweldig om uit te gaan, eten en errug lekker bier drinken. Met shoppen kon ik nooit slagen. En als ik iets leuks vind is het duurder dan in NL. (heeft misschien met Btw te maken?)


Btw in Belgie is volgens mij 21%

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Antwerpen
Reactie #71 Gepost op: 01 januari 2007 – 20:31:08
Ondanks dat is me wel althans in brussel opgevallen dat sommige dingen iets beneden onze prijs is.Santa Maria de Nouvella is in brussel 5 euro goedkoper.Het is maar 5 euro maar toch.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

cypripedium

  • Gebruiker
  • Berichten: 952
    • Bekijk profiel
Antwerpen
Reactie #72 Gepost op: 01 januari 2007 – 20:31:50
Citaat van: "Bachelor"
Citaat van: "cypripedium"
Klopt, ik vind antwerpen geweldig om uit te gaan, eten en errug lekker bier drinken. Met shoppen kon ik nooit slagen. En als ik iets leuks vind is het duurder dan in NL. (heeft misschien met Btw te maken?)


Btw in Belgie is volgens mij 21%


dat zegt ook weer iets!
Paul Diercks heeft wel eens mooie dingen voor me, maar is meestal duidelijk duurder dan zijn NL collega's. (meer dan die 2% trouwens)

Fedor

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.934
    • Bekijk profiel
Antwerpen
Reactie #73 Gepost op: 01 januari 2007 – 22:33:50
Citaat van: "gusto napolitano"
Is het eigenlijk nog wel wat kwa shoppen in antwerpen.Kwam er vroeger weleens maar toen gingen wij er voornamelijk uit.Weet wel dat je in brussel goed kan shoppen ook italiaanse merken.

Ik vind het eigenlijk een beetje tegenvallen. Voor design-kleding is het een Walhalla (m.n. Verso) maar bijv. de betere herenschoenenmerken zijn erg dun gezaaid op wat merkzaken (Weston, FR) na en een paar Santoni's bij Mercken en Saxons (plus Prada etc bij wat zaken). C&J ben ik bijv. nergens tegengekomen, terwijl er toch heel wat schoenenzaken zijn in Antwerpen.

Camiceria

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.914
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Antwerpen
Reactie #74 Gepost op: 02 januari 2007 – 00:15:39
Citaat van: "Satyr"
Zo lekker naar Antwerpen deze vrijdag, een overnachting in Slapen Enzo en zaterdag lekker kansloos inslaan in deze prachtige stad
 :lol:


Grappig hotelletje zo van de indruk van de site. Komt in mijn Green Book :D
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'