Citaat van: "Niels"Citaat van: "paulbrussel"Citaat van: "gusto napolitano"Precies dan rijst bij mij de vraag gaat men er dan geestelijk onder gebukt.Dat gaat misschien wat ver, maar een antwoord van Niels zou misschien iets kunnen ophelderen.Geloof me, GN, ík ga er niet onder gebukt, maar de discussie interesseert me wel! Ik kan er gewoon niet van slapen.... Wacht even de reactie van Pediwear af. Als ze een paartje hebben staan zonder dit mankement dan gaan ze terug. Anders blijven de S&S spanners er netjes in zitten!Ik ben ook wel erg benieuwd naar het antwoord hierachter. Hebben jouw Corthay's dat ook Gusto? Of misschien die van Migliore?
Citaat van: "paulbrussel"Citaat van: "gusto napolitano"Precies dan rijst bij mij de vraag gaat men er dan geestelijk onder gebukt.Dat gaat misschien wat ver, maar een antwoord van Niels zou misschien iets kunnen ophelderen.Geloof me, GN, ík ga er niet onder gebukt, maar de discussie interesseert me wel! Ik kan er gewoon niet van slapen.... Wacht even de reactie van Pediwear af. Als ze een paartje hebben staan zonder dit mankement dan gaan ze terug. Anders blijven de S&S spanners er netjes in zitten!
Citaat van: "gusto napolitano"Precies dan rijst bij mij de vraag gaat men er dan geestelijk onder gebukt.Dat gaat misschien wat ver, maar een antwoord van Niels zou misschien iets kunnen ophelderen.Geloof me, GN, ík ga er niet onder gebukt, maar de discussie interesseert me wel!
Precies dan rijst bij mij de vraag gaat men er dan geestelijk onder gebukt.
Als ze een paartje hebben staan zonder dit mankement dan gaan ze terug.
Citaat van: "Niels"Als ze een paartje hebben staan zonder dit mankement dan gaan ze terug.Oei: straks krijgt S&S het nog moeilijk: één paar C&J en één Santoni komen ook van S&S en vertonen dit 'mankement'.
Haha, om het maar op dezelfde manier te zeggen: dan krijgt SirMax het ook moeilijk... mijn C&J schoenen komen er nl. vandaan en vertonen hetzelfde "mankement".
Net bericht van Pediwear. Kan ze idd terugsturen. Zij gaan ze naar de fabriek sturen. Krijg een nieuw paar. Vinden het 'erg vervelend' voor mij...Ze laten me weten wat de reactie van de fabriek is.
Oei,gaat C&J geld kosten,al die SF leden gaan aan de bel trekken. By the way,wat was het commentaar van S&S?Volgens hen was dit toch normaal?
Heb het ook bij mijn C&J schoenen (en Magnanni) dat de hak in het achterste puntje niet helemaal op de grond komt, maar om ze daarom terug te sturen .. Je merkt het bij het dragen absoluut niet en er is niemand die op de grond gaat liggen om te kijken of je hak wel overal de grond raakt.
Citaat van: "Clay"Heb het ook bij mijn C&J schoenen (en Magnanni) dat de hak in het achterste puntje niet helemaal op de grond komt, maar om ze daarom terug te sturen .. Je merkt het bij het dragen absoluut niet en er is niemand die op de grond gaat liggen om te kijken of je hak wel overal de grond raakt.Ik zou er in ieder geval niet voor teruggaan.