Auteur Topic: Jeans  (961739 keer gelezen)

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #915 Gepost op: 26 oktober 2006 - 21:55:57
Citaat van: "Peer Gynt"
Citaat van: "ruby tuesday"
Als ik eerlijk moet zijn vind ik die Borrelli's van yoox er niet uitzien. Alleen staat er Borrelli op, voor de rest lijkt het een simpele jeans.

Maar wat ik in verschillende winkels gezien heb van Borrelli zag er stuk beter uit.

Een beetje het 3 dwaze dagen gevoel dus? Zou het inderdaad dan toch een aparte productie zijn die voor Yoox gemaakt wordt?

Nee, hoe kom je daarbij? Heb 1 paar van yoox en een paar uit de winkel. Vind beiden niet speciaal ofzo voor de winkelprijs. Ze hebben wel een goede pasvorm maar ik vind de denim en kwaliteit van b.v. JC beter.

Hollander

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #916 Gepost op: 26 oktober 2006 - 22:02:59
Ik heb behalve die borelli jeans ook een van armani. En die vind ik persoonlijk kwalitatief veel beter. Nou moet ik wel zeggen dat ik die borelli in de uitverkoop heb gekocht, anders had ik hem helemaal niet gekocht. Maar evengoed ben ik niet echt tevreden.

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #917 Gepost op: 26 oktober 2006 - 22:06:26
Ik heb ook verschillende Armani's van goede kwaliteit maar de pasvorm vind ik stukken minder
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #918 Gepost op: 26 oktober 2006 - 22:07:37
Citaat van: "Hollander"
Nou moet ik wel zeggen dat ik die borelli in de uitverkoop heb gekocht, anders had ik hem helemaal niet gekocht. Maar evengoed ben ik niet echt tevreden.

Heb ze ook van de uitverkoop, snap echt niet dat ze daar zoveel geld voor kunnen vragen. Volgens mij worden die jeans zelfs helemaal niet zelf door Borrelli gemaakt.

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #919 Gepost op: 26 oktober 2006 - 22:16:04
volgens mij door fabrikant van JC  :wink:

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Jeans
Reactie #920 Gepost op: 26 oktober 2006 - 22:17:05
Citaat van: "ruby tuesday"
volgens mij door fabrikant van JC  :wink:

Die niet in italie zit maar in een derde wereld land.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Hollander

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #921 Gepost op: 26 oktober 2006 - 22:17:39
Dat zou mij ook niet verbazen. Toen ik de broek kocht, vond ik de stof wel redelijk lekker aanvoelen. Maar als mijn broek was dan komt hij hard uit de was, en dan moet ik hem eerst een tijd dragen voordat hij weer zachter wordt. En dat is bij mijn andere jeans niet zo.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #922 Gepost op: 26 oktober 2006 - 22:21:15
Citaat van: "Hollander"
Dat zou mij ook niet verbazen. Toen ik de broek kocht, vond ik de stof wel redelijk lekker aanvoelen. Maar als mijn broek was dan komt hij hard uit de was, en dan moet ik hem eerst een tijd dragen voordat hij weer zachter wordt. En dat is bij mijn andere jeans niet zo.

Ik denk dat het denim wel van weverijen uit italie komt, de productie zal ergens anders gebeuren.

Vanità - modern tailors

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #923 Gepost op: 26 oktober 2006 - 22:24:26
Wel grappig dat ze er gewoon made in italy op zetten. Waarschijnlijk zetten ze in Italie de knopen en het label op de broek ofzo :)

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #924 Gepost op: 26 oktober 2006 - 22:29:36
Citaat van: "Vortex"
Wel grappig dat ze er gewoon made in italy op zetten. Waarschijnlijk zetten ze in Italie de knopen en het label op de broek ofzo :)

Haha waarschijnlijk zelfs dat niet ;-) Maar in europa is het niet verplicht op kleding te vermelden waar het precies geproduceerd is, als een bedrijf vrijwillig "Made in Italy" op het product zet en het is een duidelijk marge product zoals jeans kun je er zeker van zijn dat het twijfelwerk is. Net zoals pakken van 150 euro Made in Italy. Waarschijnlijk het garen dan ofzo.

Vanità - modern tailors

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #925 Gepost op: 26 oktober 2006 - 23:41:26
Over jeans gesproken, heb bij de sample sale van yoox een Blue Cult jeans laten komen (made in usa). Best mooi broek (denim zit lekker en zit perfect om m'n middel en bovenbenen) en kost maar 64 euro incl gratis verzendkosten  :lol:

Er is 1 nadeel: het is straight cut oftewel: rechte pijpen en niet wortelvormig :( Pijpjes eindigen op 20 cm. Ik wil de broek vanaf de knie naar onder laten innemen tot 18cm pijpjes. Probleem is alleen dat aan de binnenzijde van de pijpen stiksel zit:

Denken jullie dat de kleermaker netjes de pijpen kan innemen of kan ik beter deze terug sturen?

Nog wat meer plaatjes:

Straight cut :( :

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #926 Gepost op: 26 oktober 2006 - 23:49:03
Daar heb ik ook een broek van via Yoox. Gewoon pijpjes laten vermallen!

edit: aan de binnenkant geen stiksel zoals op de foto van jouw though!
This, madame, is Versailles.

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #927 Gepost op: 26 oktober 2006 - 23:52:02
Citaat van: "Rogier"
Daar heb ik ook een broek van via Yoox. Gewoon pijpjes laten vermallen!

Oke, maar geen problemen met stiksel aan binnenzijde pijp?

Zie mij edit...

edit: hey, je bericht heb je al verwijderd! Fast! :lol:

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #928 Gepost op: 26 oktober 2006 - 23:55:08

Heheh ja, bedoelde dat als je de broek aan hebt je aan de binnenzijde (niet binnenkant) van de pijp stiksels hebt zitten. Maar deze zitten niet aan de buitenzijde van de pijp dus neem aan dat hij 'm daar kan innemen zonder dat je het aan de buitenkant gaat zien.

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #929 Gepost op: 26 oktober 2006 - 23:58:31

Heheh ja, bedoelde dat als je de broek aan hebt je aan de binnenzijde (niet binnenkant) van de pijp stiksels hebt zitten. Maar deze zitten niet aan de buitenzijde van de pijp dus neem aan dat hij 'm daar kan innemen zonder dat je het aan de buitenkant gaat zien.

Gewoon eens proberen lijkt me! Ik heb veel plezier van die broek. Hij zit erg lekker. Zat net nog ff op Yoox te kijken, maar er staan geen goedkope meer tussen in 32.  :?  :P