Auteur Topic: Jeans  (961742 keer gelezen)

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #945 Gepost op: 28 oktober 2006 - 18:29:22
Citaat van: "Napoleon"
Citaat van: "Camiceria"
Ik heb ook verschillende Armani's van goede kwaliteit maar de pasvorm vind ik stukken minder
de pasvorm is om te huilen, altijd alleen 1 maat, voor mij het mn lange stelten bijna onmogelijk een AJ te scoren, armani casa viel ook tegen in milaan

bij mij past het perfect.. maarja ik ben ook niet langer dan de gemiddelde Italiaan..
Quotidie potest esse ultimo die

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #946 Gepost op: 28 oktober 2006 - 18:40:41
Ziet er goed uit Velponi en idd geen frutsels! Heb vandaag m'n Blue cult broek naar de kleermaker gebracht en ze gaan 'm net iets boven de knie innemen tot 18 cm aan de pijpjes :)

Peer Gynt

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #947 Gepost op: 29 oktober 2006 - 14:08:17
Citaat van: "Vortex"
Heb vandaag m'n Blue cult broek naar de kleermaker gebracht en ze gaan 'm net iets boven de knie innemen tot 18 cm aan de pijpjes :)

Smalle pijpjes zien er absoluut mooi uit, maar ben er zelf nog niet aan. Meestal ligt het bij mij rond de 21 centimeter. De eerste reden is dat de broeken die ik koop vaak rond die breedte zijn, en kleding (daar gaat verandering in komen ;)) niet naar een kleermaker breng om ze te laten vermaken.
De tweede, en belangrijkste, reden is dat 18 centimeter me echt ontzettend krap lijkt! Effectief is dat een binnenomtrek van ongeveer 35,5 centimeter. Boven mijn middel ben ik slank, maar met name bovenbenen zijn een stuk steviger. Een dergelijke versmalling van de pijpjes lijkt me dan niet meer in verhouding staan. Hoe zit dat bij andere SF'ers, allemaal dunne latten? :D

Uiteraard kan ik ook voor een 19-19,5 cm gaan, dat scheelt al behoorlijk t.o.v. de 21 die ik nu heb, maar ben benieuwd hoe het bij jullie zit.
"Une personne n'est jamais heureuse excepté au prix d'ignorance." - Anatole France

Aaron

• Gast
Jeans
Reactie #948 Gepost op: 29 oktober 2006 - 14:39:19
Voor mijn taille heb ik genoeg aan een W32, maar voor mijn bovenbenen kom ik al gauw uit bij een W34 en in enkele gevallen een W36! (Jacob Cohen).

Mijn jeans heb ik allemaal op 20cm en nét op de schoen rustend. Bij mijn Incoxen heb ik wat variatie: 21cm kort, 19cm lang, 19,5cm hoogwater & 2x 20,5/21 hoogwater.

Ik merk toch dat ik 20cm tapering cut het mooiste vind. Minder dan dat vind ik net wat te smal.

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #949 Gepost op: 29 oktober 2006 - 14:41:43
Die jeans van Yoox had 20cm pijpjes en lopen recht naar onderen (straight cut) en dat vind ik niet echt mooi (doet me denken aan hippies :)). Rond de bovenbenen zat de broek gewoon goed en dus laat ik 'm net boven de knie innemen tot onderaan de pijp tot een cm of 18.

Heb zelf ook best dikke (gespierde) bovenbenen maar al m'n broeken zijn toch taps toelopend en een beetje hoogwater. Vind de broeken dan zelf wat beter aansluiten bij m'n lichaam en het ziet er slanker uit. 18/19 Cm vind ik niet echt overdreven.

Gewoon een keer uitproberen Peer zo'n 18/19 cm pijpje  :lol:

Aaron

• Gast
Jeans
Reactie #950 Gepost op: 29 oktober 2006 - 14:48:09
Die jeans van Yoox had 20cm pijpjes en lopen recht naar onderen (straight cut) en dat vind ik niet echt mooi (doet me denken aan hippies :)). Rond de bovenbenen zat de broek gewoon goed en dus laat ik 'm net boven de knie innemen tot onderaan de pijp tot een cm of 18.

Heb zelf ook best dikke (gespierde) bovenbenen maar al m'n broeken zijn toch taps toelopend en een beetje hoogwater. Vind de broeken dan zelf wat beter aansluiten bij m'n lichaam en het ziet er slanker uit. 18/19 Cm vind ik niet echt overdreven.

Welke maat was die Cohen dan die je aanhad toen ik je zag?

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #951 Gepost op: 29 oktober 2006 - 14:51:08
Citaat van: "thmeky"
Welke maat was die Cohen dan die je aanhad toen ik je zag?

Maatje 34, maar ze vallen heel slank. Ik draag normaal altijd 32<.

Peer Gynt

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #952 Gepost op: 03 november 2006 - 11:42:10

Net even bij de kleermaker geweest om een shirt te laten tailleren. Gelijk maar bij wijze van proef gevraagd of hij een broek wilde innemen tot 18-19 cm, maar hij raadde dit eigenlijk erg af. M'n kuiten zijn ook aardig gespierd waardoor ik een redelijke ruimte in de pijpjes nodig heb. Het moet niet zo zijn dat als ze omhoog kruipen dat de broek klem komt te zitten  :P
"Une personne n'est jamais heureuse excepté au prix d'ignorance." - Anatole France

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Jeans
Reactie #953 Gepost op: 03 november 2006 - 12:03:39
Citaat van: "Peer Gynt"

Net even bij de kleermaker geweest om een shirt te laten tailleren. Gelijk maar bij wijze van proef gevraagd of hij een broek wilde innemen tot 18-19 cm, maar hij raadde dit eigenlijk erg af. M'n kuiten zijn ook aardig gespierd waardoor ik een redelijke ruimte in de pijpjes nodig heb. Het moet niet zo zijn dat als ze omhoog kruipen dat de broek klem komt te zitten  :P

Ik zou zijn advies dan maar ten harte nemen. Er moet natuurlijk ook nog wel een beetje een verhouding tussen je boven en onderbenen blijven. Anders krijg je een extreem wortel effect en lijk je veel zwaarder.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Peer Gynt

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #954 Gepost op: 03 november 2006 - 12:05:40
Advies is ook zeker ter harte genomen. Zwaar zie ik er hoe dan ook niet uit, maar het zal geen porem zijn om die pijpjes zo smal te hebben. Alles in verhouding natuurlijk :)

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #955 Gepost op: 03 november 2006 - 12:06:45
Citaat van: "Peer Gynt"
Advies is ook zeker ter harte genomen. Zwaar zie ik er hoe dan ook niet uit, maar het zal geen porem zijn om die pijpjes zo smal te hebben. Alles in verhouding natuurlijk :)

Leg dat maar eens uit aan sommige leden hier ;-)

Vanità - modern tailors

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #956 Gepost op: 03 november 2006 - 12:09:52
hangt idd heel erg af van je postuur - ben je lang en slank kun je natuurlijk makkelijk dingen hebben  8)
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #957 Gepost op: 03 november 2006 - 12:11:31
hangt idd heel erg af van je postuur - ben je lang en slank kun je natuurlijk makkelijk dingen hebben  8)

O:)  :-^

Vanità - modern tailors

Peer Gynt

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #958 Gepost op: 03 november 2006 - 12:24:21

Slank ben ik wel, jij doelt meer op sprietig denk ik?  :D

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #959 Gepost op: 06 november 2006 - 15:54:06
heb een levi's 511 gekocht voor 89€en slanker dan Cohen jeans. 31/32 en precies kort genoeg..