Auteur Topic: Jeans  (961738 keer gelezen)

giuliano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #900 Gepost op: 26 oktober 2006 - 18:23:36
Vreemd

Dat zul je bij Replay, Armani of G-star niet zo snel zien
Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards.

Napoleon

• Gast
Jeans
Reactie #901 Gepost op: 26 oktober 2006 - 19:04:49
Citaat van: "giuliano"
Vreemd

logisch, hun hoofdverkoop bestaat uit jeans maken, bij borrelli zie ik dat niet zo snel gebeuren

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Jeans
Reactie #902 Gepost op: 26 oktober 2006 - 19:06:14
Citaat van: "Napoleon"
Vreemd

logisch, hun hoofdverkoop bestaat uit jeans maken, bij borrelli zie ik dat niet zo snel gebeuren

Het betekend gewoon dat Borrelli ze voor nog minder geld laat maken dan de voorgenoemde merken. Een spijkerbroek heeft nooit iets te maken met het merk dat erop staat, dat is altijd later toegevoegd.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #903 Gepost op: 26 oktober 2006 - 19:13:16
Citaat van: "Sergio"
Citaat van: "Napoleon"
Vreemd

Het betekend gewoon dat Borrelli ze voor nog minder geld laat maken dan de voorgenoemde merken. Een spijkerbroek heeft nooit iets te maken met het merk dat erop staat, dat is altijd later toegevoegd.

Zijn die productieprijzen bekend? Ik heb er een die in dezelfde fabriek gemaakt is als Jacob Cohen en heb dat probleem niet. Dat het merk wat erop staat niets met de broek te maken heeft ben ik met je eens. Om nu uit een geval van Hollander te concluderen dat zij hun broeken voor nog minder geld laten produceren vind ik een beetje vreemd..
Tribula

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Jeans
Reactie #904 Gepost op: 26 oktober 2006 - 19:22:01
Gezien de kwaliteitsproblemen die hij opmerkt zeg ik dat, het kan natuurlijk ook gewoon een maandagochtend product zijn maar het gaat er meer op dat er bij spijkerbroeken vaak weinig sprake is van echte kwaliteit. Ik weet eigenlijk ook 100% zeker dat de broeken van Jacob Cohen niet in italie in elkaar worden gezet.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #905 Gepost op: 26 oktober 2006 - 19:28:50
Idd zoiets kan natuurlijk altijd een x voorkomen. Maar iedereen kan hier dan wel roepen hoe en wat over de merken.. maar wat is dan geloofwaardig en wat bereik je daarmee  :wink:  Helaas treft Hollander die problemen met zijn broek.. volgende x mss een ander merk jeans proberen.
Tribula

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #906 Gepost op: 26 oktober 2006 - 19:37:20
Het eerste merk waar je nooit een probleem mee zal hebben moet nog gemaakt worden.. Jacob Cohen gaat naar verloop van tijd ook 'lubberen' rond de bibs..

Harm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Thuisbarista.nl
Jeans
Reactie #907 Gepost op: 26 oktober 2006 - 20:17:58
Dat is echt k*t dat ze gaan lubberen. Heel het model eruit. En de marge op spijkerbroeken is echt gigantisch hoog.

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #908 Gepost op: 26 oktober 2006 - 20:25:36
Citaat van: "ruby tuesday"
Het eerste merk waar je nooit een probleem mee zal hebben moet nog gemaakt worden.. Jacob Cohen gaat naar verloop van tijd ook 'lubberen' rond de bibs..

is dat niet altijd met een jeans?
Tribula

Peer Gynt

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #909 Gepost op: 26 oktober 2006 - 20:27:29
Citaat van: "Carel"

Dat bevestigt Ruby daar ook ;)
"Une personne n'est jamais heureuse excepté au prix d'ignorance." - Anatole France

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Jeans
Reactie #910 Gepost op: 26 oktober 2006 - 20:30:16
Citaat van: "Hollander"
Ik heb een maandje of twee geleden een borelli jeans gekocht. En na een week gingen de onderste stiksels van dat embleem waar je je riem door doet los. Toen ben ik terug gegaan naar de winkel en hebben ze dat gemaakt. Maar zitten de bovenste stiksels van dat embleem los en een paar stiksels in de pijp van de broek, waardoor er dus een gat ontstaat. Persoonlijk vind ik dat echt niet kunnen. Hebben meer mensen dir probleem? Of is dit allemaal gewoon toeval.

Mijn borrelli jeans gaat wekelijks in de was en ik draag hem bijna dagelijks ( :oops: )als ik casual ben Hij ziet er nog steeds zéér goed uit en nergens losse stiksels.
Het mooie leren embleem blijft ook picobello... Bij goedkopere jeans wordt dat vaak erg hard! Bij deze niet!
Mijn volgende jeans zeker weer een borrelli!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #911 Gepost op: 26 oktober 2006 - 20:30:55
Citaat van: "Carel"

:wink: , had het mede gevoetnoot omdat JC hier soms(ook door mij) als heilig wordt verklaard.. ook daar krijg je na verloop van tijd een hang-ass..

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #912 Gepost op: 26 oktober 2006 - 20:44:25
Citaat van: "Migliore"
Mijn borrelli jeans gaat wekelijks in de was en ik draag hem bijna dagelijks ( :oops: )als ik casual ben Hij ziet er nog steeds zéér goed uit en nergens losse stiksels.
Het mooie leren embleem blijft ook picobello... Bij goedkopere jeans wordt dat vaak erg hard! Bij deze niet!
Mijn volgende jeans zeker weer een borrelli!

Heb zelf ook een paar Borrelli jeans maar ik vind het niks speciaals, zeker niet wat ze retail moeten opbrengen. Zo heb ik ook JC en wat spul van yoox van een paar tientjes, vind deze net zo goed (JC zelfs beter dan Borrelli).

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #913 Gepost op: 26 oktober 2006 - 21:42:48
Als ik eerlijk moet zijn vind ik die Borrelli's van yoox er niet uitzien. Alleen staat er Borrelli op, voor de rest lijkt het een simpele jeans.

Maar wat ik in verschillende winkels gezien heb van Borrelli zag er stuk beter uit.

Peer Gynt

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #914 Gepost op: 26 oktober 2006 - 21:50:43
Als ik eerlijk moet zijn vind ik die Borrelli's van yoox er niet uitzien. Alleen staat er Borrelli op, voor de rest lijkt het een simpele jeans.

Maar wat ik in verschillende winkels gezien heb van Borrelli zag er stuk beter uit.

Een beetje het 3 dwaze dagen gevoel dus? Zou het inderdaad dan toch een aparte productie zijn die voor Yoox gemaakt wordt?
"Une personne n'est jamais heureuse excepté au prix d'ignorance." - Anatole France