Auteur Topic: Jeans  (961740 keer gelezen)

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #930 Gepost op: 27 oktober 2006 - 00:05:29
Citaat van: "Rogier"
Gewoon eens proberen lijkt me! Ik heb veel plezier van die broek. Hij zit erg lekker. Zat net nog ff op Yoox te kijken, maar er staan geen goedkope meer tussen in 32.  :?  :P

64 Euro vind ik zelf niet al te veel voor een maatje 32 (heb ik zelf ook). Helaas heb ik geen leuke pantalons meer kunnen vinden op yoox :(

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #931 Gepost op: 27 oktober 2006 - 00:37:56
Citaat van: "Hollander"
Dat zou mij ook niet verbazen. Toen ik de broek kocht, vond ik de stof wel redelijk lekker aanvoelen. Maar als mijn broek was dan komt hij hard uit de was, en dan moet ik hem eerst een tijd dragen voordat hij weer zachter wordt. En dat is bij mijn andere jeans niet zo.

we hebben het hier over denim he... Het hele idee daarvan is echt niet dat ie lekker zacht aanvoelt.
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #932 Gepost op: 27 oktober 2006 - 10:09:14
I've got three letters for you: A.P.C.

En dan met name hun New Standards:
- raw selvedge denim, supersterk met een diepe indigo kleur
- subtiel taps toelopende pijpen, geeft zeer slank aanzicht
- onberispelijk geconstrueerd
- geen modieus gedoe met rare fading/fancy stikselvormpjes op de kontzak
- blijft goed in vorm: wel lekker strak kopen (twee taillematen kleiner dan je gewend bent!). Dan vormt hij zich goed naar je lichaam, en na het wassen zit hij weer lekker strak
- te koop: online en bij Margriet Nannings in A'dam voor €115,- in één lengtemaat (iets langer dan maat 34, maar dat varieert per exemplaar)

Staat in de jeans top-10 op Styleforum: http://www.styleforum.net/showthread.php?t=12837
De sizing-thread op Styleforum: http://www.styleforum.net/showthread.php?t=12248 (hier ook het advies om voor een slanke look de broek 2 maten smaller te kopen dan je bij andere spijkerbroeken zou doen).

100x beter en mooier dan de Borrelli-jeans die ik via Yoox in handen kreeg (en die ik ook linea recta weer heb teruggestuurd).

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #933 Gepost op: 27 oktober 2006 - 10:15:25
Zou je eens wat plaatjes kunnen posten Velponi (ook waar je'm draagt voor de pasvorm)? Ben ook benieuwd of de pijpjes taps toe lopen of gewoon een rechte pijp.

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #934 Gepost op: 27 oktober 2006 - 10:15:53
Helemaal mee eens Velponi! Ik heb een paar en kan mijn geluk niet op
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #935 Gepost op: 27 oktober 2006 - 10:19:46
Citaat van: "Vortex"
Zou je eens wat plaatjes kunnen posten Velponi (ook waar je'm draagt voor de pasvorm)? Ben ook benieuwd of de pijpjes taps toe lopen of gewoon een rechte pijp.

Visueel bedoel je? Ze lijken meer recht te lopen, waar een echt recht gesneden spijkerbroek visueel wijder lijkt bij de enkels. Ik zal vanavond eens proberen wat plaatjes te schieten, al moet ik erbij zeggen dat bij mij het tapse nog wat minder zichtbaar is, omdat ik vanwege mijn korte beentjes de broek een heel stuk korter heb moeten laten maken.

Jason

• Gast
Jeans
Reactie #936 Gepost op: 27 oktober 2006 - 13:22:58
Hoe kan je een broek twee maten kleiner kopen? dan krijg je hem toch niet dicht?

Hollander

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #937 Gepost op: 27 oktober 2006 - 13:26:52
Citaat van: "Camiceria"
Citaat van: "Hollander"
Dat zou mij ook niet verbazen. Toen ik de broek kocht, vond ik de stof wel redelijk lekker aanvoelen. Maar als mijn broek was dan komt hij hard uit de was, en dan moet ik hem eerst een tijd dragen voordat hij weer zachter wordt. En dat is bij mijn andere jeans niet zo.

we hebben het hier over denim he... Het hele idee daarvan is echt niet dat ie lekker zacht aanvoelt.

Dat klopt, maar het kan toch ook niet de bedoeling zijn dat je er eerst een dag in moet lopen voordat hij weer fatsoenlijk zit.

Napoleon

• Gast
Jeans
Reactie #938 Gepost op: 27 oktober 2006 - 13:33:30
overiges ook geen gezicht een jeans die knetterstrak zit

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #939 Gepost op: 27 oktober 2006 - 14:03:20
Citaat van: "Jason"
Hoe kan je een broek twee maten kleiner kopen? dan krijg je hem toch niet dicht?

Simpel: de maatvoering van APC is nogal weird. Geloof me, ga bij dit merk uit van twee maten kleiner en je zit goed.

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #940 Gepost op: 27 oktober 2006 - 22:23:26
Zoals beloofd enkele plaatjes van mij in m'n APC:

Ik ben een verre van ideaal spijkerbroekenmodel dus het is allemaal wat minder rank dan het bij iemand met langere benen zou zijn. Maar hopelijk geeft dit een idee. Hoe dan ook ben ik vastbesloten een verzamelingetje APC New Standards aan te leggen, zo fijn vind ik deze.

Snob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #941 Gepost op: 27 oktober 2006 - 22:32:57
@Velponi
Ziet er goed uit. Mooie kleur. Strak. Smalle pijp. Net zoals het hoort.
By the way ook mooi shirtje

:wink:
Where has all the glamour gone?

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #942 Gepost op: 27 oktober 2006 - 22:36:33
smaakvolle combinatie, Velponi!  8)

Napoleon

• Gast
Jeans
Reactie #943 Gepost op: 28 oktober 2006 - 14:14:38
Citaat van: "Camiceria"
Ik heb ook verschillende Armani's van goede kwaliteit maar de pasvorm vind ik stukken minder
de pasvorm is om te huilen, altijd alleen 1 maat, voor mij het mn lange stelten bijna onmogelijk een AJ te scoren, armani casa viel ook tegen in milaan

Marcel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #944 Gepost op: 28 oktober 2006 - 16:29:41
Citaat van: "cypripedium"
smaakvolle combinatie, Velponi!  8)

Indeed.

Kent iemand nog andere verkooppunten van A.P.C. ?
 know that I'm born and I know that I'll die, the in between is mine.