Auteur Topic: Jeans  (961728 keer gelezen)

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #825 Gepost op: 20 september 2006 - 00:27:45
Citaat van: "Lex"

Inderdaad  :? De ophef over JC broeken snap ik eigenlijk sowieso niet...  :roll:

Persoonlijk vind ik ze erg lekker zitten.. Voor de rest betaal je inderdaad ook voor veel gelul bij die broeken.. Maar die pasvorm, erg ok
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #826 Gepost op: 20 september 2006 - 08:28:17
Citaat van: "Rogier"
Citaat van: "HotFudge"
Heeft Dickens & Jones Borelli? Nog nooit gezien... ben sowieso een beetje op die winkel afgeknapt...

Waarom, als ik zo vrij mag zijn?

Omdat het er tot voor kort niet uitzag. Nu zijn ze volgens mij een andere weg ingegaan met Woolrich, JC Jeans, Borrelli jeans en ander moois..

Gewoon nog eens kijken daar!

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #827 Gepost op: 20 september 2006 - 09:04:52
Citaat van: "Zasa"
Ik neem het met een korreltje zout, Handmade gaf in dit geval aan;

Zilveren knopen (maar waarschijnlijk een zilver laagje?), een zakdoek van Cohen (waarvoor in hemelsnaam), een klosje garen om de ingekorte broek weer van dezelfde garen te voorzien. Paardenhaar zat in het embleem achterop, waar je je riem doorsteekt.
Het ''handmade'' zag je er niet echt vanaf. Pasvorm was echter vrij goed en ze hebben door middel van grote etiketten, ''echtheids-certificaten'' en hier en daar wat mooie labels er een ''exclusief uitziende'' broek van gemaakt, in de ogen van de leek dus  :!:

Ik zie ook geen voordeel Sergio, het is een beetje optisch bedrog. Het is geen onaardige broek, maar zoals je zegt.. Handmade is een rekbaar begrip.

om je knopen te poetsen jongen.. dat zilver moet wel lekker blinken  :lol:  ruby heeft het al een x gezegd.. en dat handmade, zijn de knoopsgaten net met de hand gestikt?
Tribula

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Jeans
Reactie #828 Gepost op: 20 september 2006 - 16:22:41
Citaat van: "Carel"

Zilveren knopen (maar waarschijnlijk een zilver laagje?), een zakdoek van Cohen (waarvoor in hemelsnaam), een klosje garen om de ingekorte broek weer van dezelfde garen te voorzien. Paardenhaar zat in het embleem achterop, waar je je riem doorsteekt.
Het ''handmade'' zag je er niet echt vanaf. Pasvorm was echter vrij goed en ze hebben door middel van grote etiketten, ''echtheids-certificaten'' en hier en daar wat mooie labels er een ''exclusief uitziende'' broek van gemaakt, in de ogen van de leek dus  :!:

Ik zie ook geen voordeel Sergio, het is een beetje optisch bedrog. Het is geen onaardige broek, maar zoals je zegt.. Handmade is een rekbaar begrip.

om je knopen te poetsen jongen.. dat zilver moet wel lekker blinken  :lol:  ruby heeft het al een x gezegd.. en dat handmade, zijn de knoopsgaten net met de hand gestikt?

Staat in de nieuwe quote van oktober!!!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #829 Gepost op: 20 september 2006 - 16:36:54
Citaat van: "Migliore"
Citaat van: "Carel"

Staat in de nieuwe quote van oktober!!!

ok grazie!!!!
Tribula

filippini

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #830 Gepost op: 21 september 2006 - 16:18:24
Na al die washings die ze uit hebben gevonden afgelopen jaren, moeten ze gewoon weer een nieuwe marketingtruc hebben. Je vindt op de meest rare merken de term "hand made". En de verkoper kan nooit uitleggen wat er dan hand gemaakt is omdat er simpelweg geen handwerk aan te pas komt.
Heb onlangs in Den Haag in de Levis shop een donkerblauwe 501 slim fit gekocht voor volgens mij maar 89 euro en dit is de beste koop die ik ooit op jeansgebied heb gedaan. Lekker slanke pijpen (ietwat te lang), de kleur blijft er mooi, draagt supermooi onder een blauw jasje.
Zal wel eens een fotootje posten als ik dat uitgevogeld heb.
ignus est intrare

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #831 Gepost op: 26 september 2006 - 14:00:53
ook veel Jacob bij Kool in de stad. Alleen totaal geen maatjes 30 meer..
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #832 Gepost op: 26 september 2006 - 14:03:19
Citaat van: "filippini"
Na al die washings die ze uit hebben gevonden afgelopen jaren, moeten ze gewoon weer een nieuwe marketingtruc hebben. Je vindt op de meest rare merken de term "hand made". En de verkoper kan nooit uitleggen wat er dan hand gemaakt is omdat er simpelweg geen handwerk aan te pas komt.
Heb onlangs in Den Haag in de Levis shop een donkerblauwe 501 slim fit gekocht voor volgens mij maar 89 euro en dit is de beste koop die ik ooit op jeansgebied heb gedaan. Lekker slanke pijpen (ietwat te lang), de kleur blijft er mooi, draagt supermooi onder een blauw jasje.
Zal wel eens een fotootje posten als ik dat uitgevogeld heb.

imagethrust.com  :lol:
Quotidie potest esse ultimo die

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #833 Gepost op: 26 september 2006 - 14:06:44
Citaat van: "Dhr. Lex P"
ook veel Jacob bij Kool in de stad. Alleen totaal geen maatjes 30 meer..

ja? daar kom ik eigenlijk nooit. Kijk eens bij Dickens & Jones  :shock:  Die hebben er heel veel, misschien ook nog mt 30. Ik keek er zelf voor Borrelli 30 maar die hadden ze niet meer..

Oger heeft trouwens ook veel Cohens. Ook enkele limitid's, maar of je daar op zit te wachten bij Cohen vraag ik me af..

Dickens&Jones, kijk daar trouwens niet op van de onbehulpzame medewerkers(sters) :roll:

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #834 Gepost op: 26 september 2006 - 17:11:59
gezien het aantal verkooppunten hier in de regio is mijn gewone al een limited.. ik heb er nog niemand mee zien lopen hiero
Tribula

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #835 Gepost op: 26 september 2006 - 17:19:32
ik heb het idee dat het steeds populairder gaat worden. Wordt steeds meer verkocht. Zelfde als la martina tijdje terug. Niemand droeg het en het was uniek, maar toen kwam het publiek erachter.. :(

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #836 Gepost op: 26 september 2006 - 17:22:55
heb je gelijk in.. maar JC heeft alleen maar jeans d8 ik.. nu het in de Quote staat zal het wel meer verkocht worden.. kunnen we weer naar iets nieuws op zoek
Tribula

Jason

• Gast
Jeans
Reactie #837 Gepost op: 26 september 2006 - 20:31:29
Ik ga binnenkort maar eens zo'n APC jeans proberen.. of een levi's slim fit als dat er een beetje normaal uitziet.

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #838 Gepost op: 26 september 2006 - 22:33:53
Citaat van: "Jason"
Ik ga binnenkort maar eens zo'n APC jeans proberen.. of een levi's slim fit als dat er een beetje normaal uitziet.

vond het zelf niet zo, beetje now&wow idee krijg je daarvan

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #839 Gepost op: 04 oktober 2006 - 13:34:36
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'