Tijdens de jaarlijkse Borrelli dagen
Ik heb maat 33 en die zat bij borrelli gewoon goed niet te groot of te wijd.Althans bij mij dan neem aan dat designer jeans wat smaller zullen uitvallen.
Citaat van: "gusto napolitano"Ik heb maat 33 en die zat bij borrelli gewoon goed niet te groot of te wijd.Althans bij mij dan neem aan dat designer jeans wat smaller zullen uitvallen.valt t zelfde als Jacob Cohen..
@ TimothyNet als bij de meeste merken hangt dat heel erg van het model af. Er zijn modellen met een pijpbreedte van 19cm die dus ook bij de bovenbenen behoorlijk smal vallen en er zijn modellen met een pijpbreedte van 24cm waar zélfs ik in kan zwemmen.
Citaat van: "thmeky"@ TimothyNet als bij de meeste merken hangt dat heel erg van het model af. Er zijn modellen met een pijpbreedte van 19cm die dus ook bij de bovenbenen behoorlijk smal vallen en er zijn modellen met een pijpbreedte van 24cm waar zélfs ik in kan zwemmen.Napi Bedankt en Thmeky ook maar het ging mij meer om de taille.
@Toni,Hoe duur zijn de Vintage label van Cohen?
ziet er leuk uit! moet er wel de plaats voor hebben natuurlijk
die grijzige kleur is echt lelijk
Citaat van: "Napoleon"die grijzige kleur is echt lelijkIk vind hem erg mooi, heb er zelf eentje . Het probleem van Cohen vind ik dat er (voor mij) veel aan vermaakt moet worden. Verder vind ik het absoluut de mooiste jeans. Ik heb een w36 voor m'n bovenbenen, maar ik moet de taille aan de achterkant flink in laten nemen en de pijpjes moeten vanaf de knie versmalt en verkort worden.
Citaat van: "thmeky"Citaat van: "Napoleon"die grijzige kleur is echt lelijkIk vind hem erg mooi, heb er zelf eentje . Het probleem van Cohen vind ik dat er (voor mij) veel aan vermaakt moet worden. Verder vind ik het absoluut de mooiste jeans. Ik heb een w36 voor m'n bovenbenen, maar ik moet de taille aan de achterkant flink in laten nemen en de pijpjes moeten vanaf de knie versmalt en verkort worden.versmalt naar hoeveel cm dan? de 610 van JC is 19cm! moet je eens een ander model proberen