Auteur Topic: Jeans  (895903 keer gelezen)

guest45

  • Gast
Jeans
Reactie #60 Gepost op: 23 december 2004 – 23:35:07
Citaat van: "Bonne"
Citaat van: "Vodka"

Zjuust. Wel jammer opzich want de originele Evisu's zijn mooooi :shock: . en ze verouderen heel mooi. Beetje vergelijkbaat met het patina van een Santoni  :roll:

De stoffen zijn inderdaad super. Maar ik vind het erg jammer dat die Mac Donalds M op de achterkant zit. Had liever een meer bescheiden logo gezien.


Try Etienne Ozeki, is een soort van evisu maardan niet vercommercieeld, ze zitten echt heel goed!

Evisu was best leuk nog toen het niet hip and happening was (3 jaar geleden)

Ik heb net gezondigd, mn moeder wil me al onterven...ik heb net een burberry london 5pocket broek gekocht, met de welbekende ruit aan de buitenkant zegmaar :oops:  :oops:  :oops:  :oops:
(please mijniet van het forum schoppen? ik weet niet wat me bezielde... :wink: )
(nej hoor ik neem die broek niet serieus...vond het een leuke grap:)

guest45

  • Gast
Jeans
Reactie #61 Gepost op: 24 december 2004 – 08:06:14
Ik heb die van mij toch bijna al een jaar en er is weinig veranderd aan de pasvorm/wassing.....mischien hangt het af van het model?

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #62 Gepost op: 24 december 2004 – 11:06:17
Citaat van: "Chris"
Try Etienne Ozeki, is een soort van evisu maardan niet vercommercieeld, ze zitten echt heel goed!

Wat is een goede winkel voor dit merk?

guest45

  • Gast
Jeans
Reactie #63 Gepost op: 24 december 2004 – 20:19:55
Bonneterie, beneden. de modellen die ik dara heb gezien (afgelopen zomer ben ik er het laatst geweest) waren wel een beetje schreeuwerig, weet niet wat ze nu hebben.
Mare op de Prinsengracht verkoopt ze ook, ben ik zelf nooit geweest.
Ik heb die van mij in duitsland gekocht, kostte 200.-, bij de bonneterie zijn ze goedkoper geloof ik...weet niet of het aan het model ligt.

guest45

  • Gast
Jeans
Reactie #64 Gepost op: 24 december 2004 – 20:30:50
wat kosten ze daar?

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #65 Gepost op: 24 december 2004 – 22:02:06
Citaat van: "Chris"
Bonneterie, beneden. de modellen die ik dara heb gezien (afgelopen zomer ben ik er het laatst geweest) waren wel een beetje schreeuwerig, weet niet wat ze nu hebben.
Mare op de Prinsengracht verkoopt ze ook, ben ik zelf nooit geweest.
Ik heb die van mij in duitsland gekocht, kostte 200.-, bij de bonneterie zijn ze goedkoper geloof ik...weet niet of het aan het model ligt.

Super, bedankt! Ik ga maandag of dinsdag even langs om te kijken. Misschien ligt er op dit moment nog wel een in de uitverkoop.

kiton

  • Gebruiker
  • Berichten: 142
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #66 Gepost op: 25 december 2004 – 15:38:31
ik zelf zweer bij een klassieke 501, soms ook diesel (zitten lekker) en ook wel eens workers van g-star (van origine toch nederlands?). Verder ben ik eerlijk gezegd niet zo`n spijker broeken fan.
l bello è quello che non si vede

Noud

  • Gebruiker
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #67 Gepost op: 26 december 2004 – 14:19:43
Vroeger had ik altijd Levi's of Wrangler (Bufoon, heeel lang geleden ;)) maar de laatste jaren enkel Diesel. En die bevallen me prima. Moet altijd even goed zoeken want niet elk model kan ik aan. (Zitten nog al vaak te strak rond de bovenbenen.)
Laatste aankoop was de (Diesel) Digby. Zit heel goed en lekker. Maar is een beetje verlopen qua kleur. Dat is het enige min puntje, maar hij is dan ook al vaak gedragen en gewassen. :)
tijlloos, maar wel eigen stijl.

guest45

  • Gast
Jeans
Reactie #68 Gepost op: 27 december 2004 – 13:53:21
hmm...vind diesel zelf te gewoontjes. inzoverre dat je ze op elke straathoek kunt kopen en je er erg veel mensen mee ziet lopen....

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #69 Gepost op: 27 december 2004 – 13:56:24
Citaat van: "Chris"
hmm...vind diesel zelf te gewoontjes. inzoverre dat je ze op elke straathoek kunt kopen en je er erg veel mensen mee ziet lopen....


Mja.. in hoeverre is een spijkerbroek om je te onderscheiden? Dan kom je al snel bij broeken met schreeuwende logo's en prints  e.d.
Sailing, an expensive way to travel for free"

Pietro

  • Gebruiker
  • Berichten: 331
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #70 Gepost op: 27 december 2004 – 14:01:54
Ik draag uberhaupt geen spijkerbroek. Vind het maar helemaal niets. Heb zelf 1 donkere spijkerbroek en daar houdt het wel mee op. Ik draag in de winter casual wollen broeken van Armani of Boss. In de zomer zijn het meestal linnen broeken. Verder nog wat gewone pantalons, maar hier dus geen spijkerbroeken.

guest45

  • Gast
Jeans
Reactie #71 Gepost op: 29 december 2004 – 23:50:17
Citaat van: "Vodka"
Citaat van: "Chris"
hmm...vind diesel zelf te gewoontjes. inzoverre dat je ze op elke straathoek kunt kopen en je er erg veel mensen mee ziet lopen....


Mja.. in hoeverre is een spijkerbroek om je te onderscheiden? Dan kom je al snel bij broeken met schreeuwende logo's en prints  e.d.


er zijn ook spijkerbroeken met subtiele details (Mc dolands logo's bv;))
Met een spijkerbroek kun je je ook onderscheiden, ook zonder schreeuwerige details (en wat is er mis met schreeuwerige details op zn tijd...maarja..off-topic, terug naar gewaagd combineren:))

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #72 Gepost op: 30 december 2004 – 00:17:16
Citaat van: "Chris"
Citaat van: "Vodka"
Citaat van: "Chris"
hmm...vind diesel zelf te gewoontjes. inzoverre dat je ze op elke straathoek kunt kopen en je er erg veel mensen mee ziet lopen....


Mja.. in hoeverre is een spijkerbroek om je te onderscheiden? Dan kom je al snel bij broeken met schreeuwende logo's en prints  e.d.


er zijn ook spijkerbroeken met subtiele details (Mc dolands logo's bv;))
Met een spijkerbroek kun je je ook onderscheiden, ook zonder schreeuwerige details (en wat is er mis met schreeuwerige details op zn tijd...maarja..off-topic, terug naar gewaagd combineren:))


Niks mis met schreeuwende details hoor. Mits niet te vaak (zoals je zelf ook al aangeeft) Die broek die jij poste met die plaatjes vind ik best leuk :oops:
Sailing, an expensive way to travel for free"

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #73 Gepost op: 30 december 2004 – 09:53:55
Citaat van: "Vodka"
Niks mis met schreeuwende details hoor. Mits niet te vaak (zoals je zelf ook al aangeeft) Die broek die jij poste met die plaatjes vind ik best leuk :oops:

Die vind ik persoonlijk dan weer een beetje te veel van het goede...
Maar zoals Chris aangeeft kan je, je ook met mooie details onderscheiden; goede stoffen, bijzondere wassingen etc. Voor een hoog bedrag kan je in ieder geval aardig wat bijzondere broeken kopen (zonder bijvoorbeeld die plaatjes op je broek), waar niet heel Nederland mee loopt en waarmee je, je dus kunt onderscheiden.

guest45

  • Gast
Jeans
Reactie #74 Gepost op: 31 december 2004 – 16:40:59
Ik ben gister in Verso geweest in antwerpen, echt een mode hemel!
Ik heb veel tijd doorgebracht met een alleraardigste verkoopster :D :oops:  O:)  en heb niet al te veel gezien van de kleding...
Ze verkopen daar oa.

Galliano
Gucci
Dior
Dolce&Gabanna 1e (duure) en 2e(minder dure) lijn
Prada
YSL Rive Gauche
Armani (Giorgio!, Jeans en Collezioni)
7 for all mankind
Cavalli  (jeans, class en Roberto)
Miu Miu
Helmut Lang
Dirk Bikkembergs

en nog meer wat ik me zo niet kan herinneren
Zeker de moeite waard als je in antwerpen bent (al is voor het personeel (cosmetica dame))


Maar hier waren zeker mooie spijkerbroeken met veel details die niet ordinair waren en waar niet 1/2 NL mee loopt (vooral die van galliano..maar 470.-.. :wink: )