ideen genoeg...hoe fraai/extreem wil je het hebben?heb je foto van broek?
kunt je moeder lief aankijken of ze stiksel aan buitenkanten van broekspijpen los kan maken tot iets onder de heup, wat spijkerstof weg knippen en er een streep contrasterende stof onder naaien. De spijkerstof niet afwerken zodat je de rafels ervan over de onderliggende stof hebt zegmaar. ik zou die streep 1cm breed maken dan..you snap?
Die Spiga winkels zullen wel gewoon naar de straat vernoemd zijn Chris
dan zou ik beginnen met alle diesel logo's te verwijderen ik heb ook zelf ene keer een broek gemaakt, best moeilijk nog. was wel goed gelukt maar zat niet goed...hangt nu als versiering aan mijn kamermuur.had ook die streep op de zijnaden zegmaar.Ik ga in de vakantie een ribbroek bewerken mer lappen leer op knieschijven ofzo...
Is zo mooi die straat.
Citaat van: "Chris"dan zou ik beginnen met alle diesel logo's te verwijderen ik heb ook zelf ene keer een broek gemaakt, best moeilijk nog. was wel goed gelukt maar zat niet goed...hangt nu als versiering aan mijn kamermuur.had ook die streep op de zijnaden zegmaar.Ik ga in de vakantie een ribbroek bewerken mer lappen leer op knieschijven ofzo...Precies, maar die D aan de achterkant gaat er denk ik moeilijk vanaf...Is gelukkig een oude broek dus hoef mij niet te schamen dat ik hem pas heb gekocht.