Auteur Topic: Jeans  (895989 keer gelezen)

guest45

  • Gast
Jeans
Reactie #15 Gepost op: 20 november 2004 – 09:31:26
Citaat van: "W1ZZ"

Aan de damesbillen zie ik 't liefst Indian Rose (jaja fashion victim maar ik ben ook 100% billenman en de damesbillen komen nu eenmaal het beste uit in broeken van dat merk!)...


hangt van het figuur van de dame af :wink:

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #16 Gepost op: 20 november 2004 – 10:19:54
Citaat van: "W1ZZ"


Aan de damesbillen zie ik 't liefst Indian Rose (jaja fashion victim maar ik ben ook 100% billenman en de damesbillen komen nu eenmaal het beste uit in broeken van dat merk!)...

Tip: zoek vrouwen die Seven spijkerbroeken dragen. Zit nog mooier dan Indian Rose :P.

guest45

  • Gast
Jeans
Reactie #17 Gepost op: 20 november 2004 – 15:42:31
Doet ozeki niks meer voor zichzelf?
Seven is idd erg comercieel...net zoals Citizens of humanity (beetje de nieuwe seven) Deze 2 merken zijn wel een stuk exclusiever dan indian rose.
Blue Blood is mooi, maar soms een beetje te baggy.
Voyage Passion is mooi en onbekend :)

Merlino

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.838
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #18 Gepost op: 20 november 2004 – 17:26:55
Blue Blood is van Levi's? Ik kom namelijk alleen steeds Levi's Blue Blood Vintage tegen (website?)...

Een spijkerbroek moet wel net genoeg zijn dat je 'm met een overhemd en nette schoenen kunt combineren (Borrelli hè Soli? ;)).
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

guest45

  • Gast
Jeans
Reactie #19 Gepost op: 20 november 2004 – 17:57:17
nej ik geloof niet dat blue blood van levi's is het is iig te  koop bij questo, jones, azzurro, Republic en PL line.

Ik vind niet dat een spijkerbroek net hoef te zijn om er een borrelli boven te kunnen dragen, integendeel.
Ik heb een spykerbroek broek met allemaal gaten en rafels en applicaties en bloemetjesstof onder de gaten die graag onder een borrelli draag, juist voor het contrast.

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #20 Gepost op: 20 november 2004 – 19:50:07
Citaat van: "ruby tuesday"
Seven vind ik persoonlijk 'not done' . Een hype die door commercie door onze strot heen geduwd wordt. In elke stad/plaats een verkoopadres of 4 gaat mij te ver(voor vrouwen). Dan zie ik liever een Indian Rose.

Voor heren: Blue Blood Jeans, dit zal het helemaal gaan worden!..

Ook Boss is een blijver. Ozeki, die eerder genoemd wordt doet de ontwerpen bij Boss.

Zelf draag jeans van Versace Jeans, D&G en Boss.

Seven is nog wel wat exclusiever dan Indian Rose vind ik, minder makkelijk verkrijgbaar.
Maar laten we weer ontopic gaan want dit is een forum voor heren :)

Boss zijn inderdaad lekkere broeken. Heb vandaag een donkerbruine velours broek van de Boss Select Line gekocht. Zit echt super en past perfect.

guest45

  • Gast
Jeans
Reactie #21 Gepost op: 20 november 2004 – 19:52:10
boss select line?? ik ken alleen orange, black, HUGO en Baldessarini :oops:

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #22 Gepost op: 20 november 2004 – 19:57:50
Citaat van: "Chris"
boss select line?? ik ken alleen orange, black, HUGO en Baldessarini :oops:

Ik had er ook nog nooit van gehoord, maar hij is bij de Bonneterie in Den Haag gekocht, dus nep kan hij niet zijn.
Op de achterkant zit een zilveren plaatje met Boss - Hugo Boss en daar boven select en daaronder line (rechtsboven bij de riem zeg maar, net als bij een spijkerbroek). In ieder geval zit hij erg lekker en is de stof super mooi!

guest45

  • Gast
Jeans
Reactie #23 Gepost op: 20 november 2004 – 19:59:15
hmmm...t is en t blijft boss [-X  :r  :wink:

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #24 Gepost op: 20 november 2004 – 20:01:45
Citaat van: "Chris"
hmmm...t is en t blijft boss [-X  :r  :wink:

Ja, je moet nou eenmaal een broek hebben op in te klussen..  =;

Huey

  • Gast
Jeans
Reactie #25 Gepost op: 20 november 2004 – 21:51:32
Citaat van: "ruby tuesday"
Ik weet niet of Ozeki nog wat voor zichzelf doet, wat ik wel weet is dat hij Boss jeans doet momenteel. Fantastische jeans!

Voyage Passion? vertel meer! Ik ken het niet, verkoopadressen??

Blue Blood is niet van Levis. Het is van Steve te Pas van Moshi Moshi. Ze distribueren EVISU & Puma Japan. Ze hebben sinds enkele jaren Blue Blood. Heb nog meer info als jullie willen.

boss select line?? ik ken alleen orange, black, HUGO en Baldessarini  :oops:  

Boss komt steeds met vernieuwende lijnen. Zo hebben ze dit jaar voor het eerst Boss Selection. Een lijn met fantastisch mooie kostuums met een prijs die rond de E 1000,- ligt. Heel mooi! Ook hebben ze Boss Green. Een sport lijn van Boss. Nog meer naar het sport gericht dat de Orange lijn.

Enne, Baldeserini is niet meer van Boss. Voor deze lijn in de plaats hebben ze Boss Selection. Baldeserini is geflopt bij Boss en die zijn voor zichzelf gaan werken.


Ik vind Boss de laatste tijd meer een dure uitvoering van de WE.

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #26 Gepost op: 20 november 2004 – 22:00:55
Citaat van: "Huey"
Ik vind Boss de laatste tijd meer een dure uitvoering van de WE.

Dat vind ik nogal meevallen. Er zitten sommige dingen bij die inderdaad die kwalificatie verdienen, maar het meer en deel is van goede kwaliteit en ziet er mooi uit.

Huey

  • Gast
Jeans
Reactie #27 Gepost op: 20 november 2004 – 22:03:03
Citaat van: "Bonne"
Citaat van: "Huey"
Ik vind Boss de laatste tijd meer een dure uitvoering van de WE.

Dat vind ik nogal meevallen. Er zitten sommige dingen bij die inderdaad die kwalificatie verdienen, maar het meer en deel is van goede kwaliteit en ziet er mooi uit.

Ik ben (was :?: ) een grote fan Boss. Had een (voor mijn postuur) fantastische pasvorm, leuke ontwerpen. Modieus maar niet te trendy enzo. Redelijke prijs/kwaliteit. Maar de laatste tijd zie ik er eigenlijk helemaal niets leuks meer bij.

Voorheen kwam ik echt wekelijks in de Boss Store, nu 1x in de 2 maanden ofzo.

Huey

  • Gast
Jeans
Reactie #28 Gepost op: 20 november 2004 – 22:29:31
Citaat van: "ruby tuesday"
Dan weet ik al voldoende. Een Boss store moet handelen volgens een bepaald concept. Zelfstandige ondernemers zijn over het algemeen meer gemotiveerd, en hanteren een eigen stijl. Ook qua inkoop en samenstellen van het totale assortiment. Ik denk dat je eens een andere winkel moet proberen die ook Boss verkoopt.


Ik vind Etro over het algemeen wat leuker tegenwoordig.

guest45

  • Gast
Jeans
Reactie #29 Gepost op: 21 november 2004 – 17:09:05
Citaat van: "ruby tuesday"


Voyage Passion? vertel meer! Ik ken het niet, verkoopadressen??



Af en toe hebben ze het op Yoox.com
Ik ken hetr uit een winkel in leipzig, duitsland die bv ook helmut lang/cavalli verkoopt. Voyage Passion was hun exclusiefste merk...heb het hier in nederland ook niet gezien.
Emporium viri heeft ook mooie dingen trouwens.....net als Richmond (lekker decadent zo een spykerbroek met heel groot RICH op je kont :P )
Richmond is wel weer wat bekender/commercieler