Auteur Topic: New Tailor  (231764 keer gelezen)

Daedalus

  • Gebruiker
  • Berichten: 567
    • Bekijk profiel
New Tailor - Deel II
Reactie #510 Gepost op: 14 juli 2007 – 23:44:54
Alleen experts als the Duke en Olivier B. Bommel kunnen dergelijke ruiten aan! Wat een clown...
cyka blyat

Migliore

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.373
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
New Tailor - Deel II
Reactie #511 Gepost op: 15 juli 2007 – 09:56:44
Wat een negativiteit over NT opeens!!!
Lees even beide topics heemaal door en zie dan ook eens wat andere er van zeggen... Met name posititief!  Niet alleen maar afkraken obv een site en of een foto!!  :?
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca


Pierre Corthay on Blogspot

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
New Tailor - Deel II
Reactie #512 Gepost op: 15 juli 2007 – 11:02:22
Precies, ben er ook een paar keer geweest om een MTM overjas te laten maken. Zeer vakkundig geholpen en ze namen alle tijd voor me.

Daarbij moeten we allang blij zijn dat dit soort initiatieven worden genomen in Nederland.

Napoleon

  • Gast
New Tailor - Deel II
Reactie #513 Gepost op: 15 juli 2007 – 12:08:11
wat een drogreden vortex, kwaliteit van een winkel afmeten aan de tijd die je voor je nemen en uit respect voor het initiatief  :roll:

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
New Tailor - Deel II
Reactie #514 Gepost op: 15 juli 2007 – 12:12:59
Citaat van: "Napoleon"
wat een drogreden vortex, kwaliteit van een winkel afmeten aan de tijd die je voor je nemen en uit respect voor het initiatief  :roll:


Heb je uberhaupt wel eens een pak van ze gezien/gevoeld?

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
New Tailor - Deel II
Reactie #515 Gepost op: 15 juli 2007 – 12:13:59
Citaat van: "Napoleon"
wat een drogreden vortex, kwaliteit van een winkel afmeten aan de tijd die je voor je nemen en uit respect voor het initiatief  :roll:


Ik vind dat anders een belangrijk aspect om kwaliteit aan af te meten.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

Napoleon

  • Gast
New Tailor - Deel II
Reactie #516 Gepost op: 15 juli 2007 – 12:17:31
Citaat van: "Vortex"
Citaat van: "Napoleon"
wat een drogreden vortex, kwaliteit van een winkel afmeten aan de tijd die je voor je nemen en uit respect voor het initiatief  :roll:


Heb je uberhaupt wel eens een pak van ze gezien/gevoeld?
en wat heeft dat er mee te maken?

Desiderata

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.933
    • Bekijk profiel
New Tailor - Deel II
Reactie #517 Gepost op: 15 juli 2007 – 12:22:04
Citaat van: "Napoleon"
Citaat van: "Vortex"
Citaat van: "Napoleon"
wat een drogreden vortex, kwaliteit van een winkel afmeten aan de tijd die je voor je nemen en uit respect voor het initiatief  :roll:


Heb je uberhaupt wel eens een pak van ze gezien/gevoeld?
en wat heeft dat er mee te maken?

Even er op los filosoferend: weten waar je het over hebt? :wink:

Napoleon

  • Gast
New Tailor - Deel II
Reactie #518 Gepost op: 15 juli 2007 – 12:25:35
heb aangegeven dat de 2 dingen die vortex aangeeft voor mij geen doorslaggevende kwaliteitsnorm zijn, de stoffen kunnen dat echter wel maar die heb ik nog nooit in mn handen gehad, zijn dus 2 verschillende discussies

H_D

  • Gebruiker
  • Berichten: 644
    • Bekijk profiel
New Tailor - Deel II
Reactie #519 Gepost op: 15 juli 2007 – 12:35:45
de 2e reden is inderdaad geen maatstaf voor kwaliteit, de 1e echter zeker wel...zeker in dit segment. Verder hebben we inderdaad een paar tevreden afnemers voorbij zien komen hier in de topics met bijbehordende plaatjes, dat zag er toch echt wel prima (en zeker niet oubollig) uit.

Ze zouden in de communicatie inderdaad wel wat meer bij de tijd mogen zijn, dat doet die Nieuwenhuis toch een stuk beter ;)
If you're paying peanuts, you'll end up hiring monkeys"

Desiderata

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.933
    • Bekijk profiel
New Tailor - Deel II
Reactie #520 Gepost op: 15 juli 2007 – 12:36:04
Citaat van: "Napoleon"
heb aangegeven dat de 2 dingen die vortex aangeeft voor mij geen doorslaggevende kwaliteitsnorm zijn, de stoffen kunnen dat echter wel maar die heb ik nog nooit in mn handen gehad, zijn dus 2 verschillende discussies

Op zich heb je natuurlijk gelijk als je stelt dat Vortex' criteria voor de beoordeling van een winkel niet de jouwe hoeven te zijn.

Los daarvan lees ik in je posts dat je al een (voorlopig) oordeel over New Tailor hebt gevormd. Noem me een simpele alfa, maar het lijkt me nog al een opgave om een oordeel over een winkel te vormen zonder dat je überhaupt een pak van ze hebt gezien of gevoeld.

Groeten,
Don

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
New Tailor - Deel II
Reactie #521 Gepost op: 15 juli 2007 – 12:49:40
Citaat van: "Napoleon"
heb aangegeven dat de 2 dingen die vortex aangeeft voor mij geen doorslaggevende kwaliteitsnorm zijn, de stoffen kunnen dat echter wel maar die heb ik nog nooit in mn handen gehad, zijn dus 2 verschillende discussies


Ok, ik maak het verhaal wat completer:

Ik vind dat men destijds bij NT mij van goed en eerlijk advies heeft voorzien en daar alle tijd voor heeft genomen.  Daarbij hebben ze prachtige stoffen in hun assortiment en hun pakken zitten zeker goed in elkaar!

marcos

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.152
    • Bekijk profiel
New Tailor - Deel II
Reactie #522 Gepost op: 15 juli 2007 – 12:59:48
Stoffen zullen vast mooi zijn en pakken top in elkaar ziten, maar het totaalplaatje ziet er niet geweldig uit. Ik vind meeste broeken te lang en jasjes te wijd. Is een kwestie van smaak maar niet mijn smaak.

Napoleon

  • Gast
New Tailor - Deel II
Reactie #523 Gepost op: 15 juli 2007 – 13:05:51
Citaat van: "Vortex"
Citaat van: "Napoleon"
heb aangegeven dat de 2 dingen die vortex aangeeft voor mij geen doorslaggevende kwaliteitsnorm zijn, de stoffen kunnen dat echter wel maar die heb ik nog nooit in mn handen gehad, zijn dus 2 verschillende discussies


Ok, ik maak het verhaal wat completer:

Ik vind dat men destijds bij NT mij van goed en eerlijk advies heeft voorzien en daar alle tijd voor heeft genomen.  Daarbij hebben ze prachtige stoffen in hun assortiment en hun pakken zitten zeker goed in elkaar!
duidelijk!

H_D

  • Gebruiker
  • Berichten: 644
    • Bekijk profiel
New Tailor - Deel II
Reactie #524 Gepost op: 15 juli 2007 – 13:07:42
Citaat van: "marcos"
Stoffen zullen vast mooi zijn en pakken top in elkaar ziten, maar het totaalplaatje ziet er niet geweldig uit. Ik vind meeste broeken te lang en jasjes te wijd. Is een kwestie van smaak maar niet mijn smaak.


ik denk dat ze bij NT graag bereid zijn om aan persoonlijke wensen tegemoet te komen (daar is het immers maatwerk voor); bij Vortex zal dat ongetwijfeld ook het geval zijn geweest.

Neemt niet weg dat ze hun communicatie inderdaad wellicht wat moeten aanpassen en desnoods hun eigen voorkeur dan maar opzij moeten zetten..
If you're paying peanuts, you'll end up hiring monkeys"