Omdat ik geen idee heb waar ik dit bericht zou moeten plaatsen en het in enige mate hiermee vandoen heeft, post ik het hier.
Het ''probleem'' is als volgt :
In september ga ik naar de universiteit. Aan de ene kant ben ik een gigantische chaoot en kan bijna nooit iets terugvinden. Aan de andere kant ben ik ook weer zeer geordend, maar het is afhankelijk van het voorwerp/situatie waarover ik spreek. Nu heb ik helaas het probleem dat ik notities, aantekeningen en dergelijke binnen de kortste keren kwijt ben en dus niks aan de moeite heb gehad. De aanschaf van een iPad, met als reden dat ik dan alles beter zou kunnen bewaren heeft inderdaad bijgedragen aan het verminderen van het kwijtraken van notities. Echter, helaas moet ik het bekennen, prefereer ik geschreven boven getypt en wil ik dus toch teruggaan naar een schrift. Nu riep dit bij mij de volgende vraag op : zou het aanschaffen van een ''speciaal schrift'', dus geen Hema of V&D schrift ertoe bijdragen dat ik deze spullen niet meer kwijtraak ? Hebben jullie misschien suggesties ?
Mocht dit het verkeerde topic zijn, excuses....