Auteur Topic: Barbour  (555887 keer gelezen)

Bram

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Barbour
Reactie #180 Gepost op: 08 september 2008 - 20:21:48
Zelfs mijn kleervermaker proeft een kleine hype in Barbour jassen. Vorige week was er iemand met precies eenzelfde jas als ik met precies dezelfde vragen wat betreft aanpassingen...  :) Iffet in Utrecht, wie o wie?
Anyway, ook nog een gratis uitleg over de Ramadan gekregen. Aardige vent. Zaterdag ophalen.
Dat was ik. :D Kom er al een tijd en nooit klachten gehad. Relaxte kerel ook idd.

Willem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #181 Gepost op: 08 september 2008 - 21:14:34
De Barbour, deze wordt dus, zoals mijn lieftallige vrouw vandaag zag, verkocht bij Steppin' Out.
Jullie kopen deze jas via internet? Zijn deze anders?

inspiron10

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #182 Gepost op: 08 september 2008 - 21:22:57
Nieuwe poging: is iemand dit model wel is tegengekomen? Het feit dat hij mat zou zijn vind ik opzich wel een pluspuntje al staat het borstzakje me nog een beetje tegen.

http://www.barbour.com/index.cfm?fuseaction=products.view&ProductID=17175&PCategoryID=2&RangeID=1

"Trim, tailored fit"

InMotion

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #183 Gepost op: 08 september 2008 - 21:38:43
De Barbour, deze wordt dus, zoals mijn lieftallige vrouw vandaag zag, verkocht bij Steppin' Out.
Jullie kopen deze jas via internet? Zijn deze anders?

Ze zijn (op internet) goedkoper. Ben vandaag nog even bij SO in Den Haag geweest maar daar hingen niet echt veel Liddesdales meer. Ik vond de jas alleen wel wat dun aanvoelen, verbeelding of is de jas niet echt geschikt voor de winter?

Willem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #184 Gepost op: 08 september 2008 - 21:51:48
Op welke site vallen deze Liddesdales te bewonderen? En is er een verschil in Barbour en Barbour?

InMotion

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #185 Gepost op: 08 september 2008 - 22:03:50
Op welke site vallen deze Liddesdales te bewonderen? En is er een verschil in Barbour en Barbour?

De Liddesdale is 'hét' model Barbour welke een aantal mensen hier hebben en die je hier ziet. De (ebay) link staat een pagina of 3 terug.

Willem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #186 Gepost op: 08 september 2008 - 22:07:12
Dank is groot.

TBD

• Moderator
  • Gebruiker
  • Eén miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel
Reactie #187 Gepost op: 10 september 2008 - 15:04:56
Marijn, is die van jouw al binnen? Die van mij is er in ieder geval nog niet, en pakketpost is vandaag al geweest dus op z'n vroegst morgen voor mij. Valt me wel tegen gezien die levertijd van Gaja, maar ja geduldig wachten maar.

Huidige status?

Louis

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #188 Gepost op: 10 september 2008 - 15:08:09
Nog niks...

TBD

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #189 Gepost op: 10 september 2008 - 15:13:27
same thing here. Ga er nu maar even een mailtje aan wagen...

Louis

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #190 Gepost op: 10 september 2008 - 15:16:52
Ja dat had ik ook al overwogen, maar op hun site staat dat orders buiten Engeland nog langer kunnen duren dus wat dat betreft kunnen we nog niet klagen, waar haal jij trouwens die status van je shipment vandaan, ik kreeg alleen een mailtje een paar uur nadat ik het betaald had dat het verzonden was, voor de rest geen track/trace gegevens ofzo.

TBD

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #191 Gepost op: 10 september 2008 - 15:52:50
Ik heb net om een estimate time of arrival gevraagd. We wachten nu af...

Edit: Snel antwoord -->

"sorry to hear that your jacket is taking longer than expected to reach you. Unfortunately sometimes, for security reasons parcels can be held at border lines. If you have not received your jacket within the next few days, please contact us and we will dispatch another to you.

Kind regards"

Laatst bewerkt op: 10 september 2008 - 16:21:24 door Marijn

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #192 Gepost op: 11 september 2008 - 01:17:31
Ik heb net om een estimate time of arrival gevraagd. We wachten nu af...

Edit: Snel antwoord -->

"sorry to hear that your jacket is taking longer than expected to reach you. Unfortunately sometimes, for security reasons parcels can be held at border lines. If you have not received your jacket within the next few days, please contact us and we will dispatch another to you.

Kind regards"

B.S. Engeland hoort bij de EU en er zou dus geen oponthoud moeten ontstaan door een controle van de douane.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Desiderata

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #193 Gepost op: 11 september 2008 - 08:42:10
B.S. Engeland hoort bij de EU en er zou dus geen oponthoud moeten ontstaan door een controle van de douane.

Het vrije verkeer van goederen zoals vastgelegd in artt. 23 en 24 EG beoogt natuurlijk niet een vrijstelling van alle douanecontroles. Het beoogt het voorkomen van importheffingen en kwantitatieve beperkingen tussen EG-landen onderling.

Groeten,
Don

Louis

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #194 Gepost op: 11 september 2008 - 14:46:06
Ik ben ook maar eens in de pen gekropen, dit kreeg ik terug:

Hello,

Sorry to hear you have not received your item yet. It was sent to you on 02/09/08 by Insured Airmail.
On tracking the item I have found that the parcel did not leave the UK until 09/09/08. This is usually because of random security checks in the UK postal service.
Many apologies on behalf of Royal Mail for this delay.
The parcel should arrive with you in the next 3-5 working days.
I hope this helps.

If you have any further questions please feel free to contact me.

Kind regards
Andrew