Auteur Topic: Barbour  (555863 keer gelezen)

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Barbour
Reactie #135 Gepost op: 24 augustus 2008 - 08:18:11
Tnx voor de reacties gents. Ik zal de komende week bij Steppin Out kijken, was de bedoeling dat het zowel over een pak gedragen kan worden als casual over jeans de komende maanden.

WA van Buren

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #136 Gepost op: 30 augustus 2008 - 12:50:05
Ik heb pas de navy Liddesdale XXL gekocht... in kindermaat, dat is. Scheelde een slok op een borrel (£19 goedkoper, bij http://stores.ebay.nl/Country-Attire) en is vergelijkbaar met de volwassen XS, maar dan korter.
Ik ben niet zo lang (170cm, met een relatief kort bovenlichaam), en deze past prima. De mouwen zijn wat aan de korte kant, maar de lengte van de jas is prima, en er kan nog steeds iets uit de wijdte van de mouwen en de body gehaald worden. Ik moet nog even kijken of en waar ik dat laat doen. Bij wie had jij het laten doen, ruby?

Beste Vooghel,

ik heb vorige week Zaterdag hier ook mijn bestelling geplaatst. Mooie prijzen, zeker de moeite waard om het dus te proberen. Alleen zijn ze, naar mijn mening, wat zuining met informatie verstrekken.

Ik moet zelf de hele tijd erachter aan zitten vwb betaling en verzending. Was dit bij jou ook het geval? Hun feedback is erg hoog, dus dat vertrouw ik wel, maar wilde graag weten of dit hun manier van zaken doen is. Andere mensen ervaring met deze shop online?
If plan A fails, remember there are 25 more letters.

Gaja

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #137 Gepost op: 30 augustus 2008 - 17:31:55
Beste Vooghel,

ik heb vorige week Zaterdag hier ook mijn bestelling geplaatst. Mooie prijzen, zeker de moeite waard om het dus te proberen. Alleen zijn ze, naar mijn mening, wat zuining met informatie verstrekken.

Ik moet zelf de hele tijd erachter aan zitten vwb betaling en verzending. Was dit bij jou ook het geval? Hun feedback is erg hoog, dus dat vertrouw ik wel, maar wilde graag weten of dit hun manier van zaken doen is. Andere mensen ervaring met deze shop online?

Vandaag een jas besteld. Wilde er al heel lang een hebben en voor die prijs waag ik de gok wel. Ben 1,85, 70 kg, maat 48. Heb Liddesdale S besteld. Now we wait...
Life is too short to drink bad wine

vooghel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #138 Gepost op: 31 augustus 2008 - 10:11:58
Beste Vooghel,

Ik heb even in mijn oude mails gekeken, en op za 29-9 heb ik de bevestigingsmail van zowel eBay als CountryAttire en het betalingsbewijs van PayPal ontvangen. Op ma 1-10 kreeg ik van CA bericht dat de jas was verzonden. Allemaal supersnel dus.
I love a crisp white shirt. It’s arguably the most classic piece of clothing a man can own

WA van Buren

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #139 Gepost op: 02 september 2008 - 19:43:26
Bedankt Gaja en Vooghel, voor de reacties.

Het jack is inmiddels binnen, ging nog vrij vlot, de communicatie liet alleen wel wat te wensen over. Desalniettemin toch erg vriendelijk geholpen. Zeker een aanrader!!

Het jack zit fantastisch! Alleen zit ik er over te denken om hem te laten tailleren, zoals zovelen hier ook gedaan hebben. Wat is eigenlijk de gedachte hierachter? Staat dit beter, of kleed dit beter af? Hij valt bij mij redelijk, het is geen 'vuilniszak-look', maar ook niet erg slank gesneden zeg maar. What to do?

If plan A fails, remember there are 25 more letters.

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #140 Gepost op: 02 september 2008 - 19:48:11
Die jas heb ik ook en is inderdaad niet slank gesneden omdat het een jagersjas is. Ik heb hem zelf flink laten tailleren, tot aan de mouwen toe. Je moet doen wat je zelf wilt. Je kan ook een foto maken van de pasvorm zodat we kunnen beoordelen.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #141 Gepost op: 02 september 2008 - 19:49:23
Het heeft ook voornamelijk te maken met de gemiddelde smaak hier. Aan de andere kant, als jij je er plezierig in voelt, lekker zo laten.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #142 Gepost op: 02 september 2008 - 22:40:18
Bedankt Gaja en Vooghel, voor de reacties.

Het jack is inmiddels binnen, ging nog vrij vlot, de communicatie liet alleen wel wat te wensen over. Desalniettemin toch erg vriendelijk geholpen. Zeker een aanrader!!

Het jack zit fantastisch! Alleen zit ik er over te denken om hem te laten tailleren, zoals zovelen hier ook gedaan hebben. Wat is eigenlijk de gedachte hierachter? Staat dit beter, of kleed dit beter af? Hij valt bij mij redelijk, het is geen 'vuilniszak-look', maar ook niet erg slank gesneden zeg maar. What to do?

Beauty is in the eye of the beholder he....Jij weet wat je mooi vindt.
Anders een paar bodyshots....kunnen we iets meer gefundeerd wat adviseren.
Niets zo veranderlijk als de mens

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #143 Gepost op: 03 september 2008 - 16:50:39
Uiteindelijk niet voor de Liddesdale gegaan, hadden ze wel hangen bij de Steppin' Out maar madame Seriziat vond het een ontzettende oudelullen gehalte hebben. Normaal gesproken laat ik me niet leiden door dit soort onbenulligheden, maar vond het zelf ook niet echt staan, niet voor over een pak  :)

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #144 Gepost op: 04 september 2008 - 10:01:21
Zeker nooit in Milaan geweest??
Hoort daar bij het "mannelijk uniform".

Louis

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #145 Gepost op: 04 september 2008 - 10:39:29
Ik heb eergisteren via http://stores.ebay.nl/Country-Attire de Liddesdale in Navy kleur aangeschaft. Omgerekend 79,83 euro inclusief verzendkosten, dat scheelt toch flink t.o.v. bijvoorbeeld Steppin' Out.
Bij de meeste merken heb ik maat 50 dus ik ben voor de M gegaan. Ben benieuwd hoeveel er aangepast moet gaan worden. Ik post wel een foto zodra hij binnen is.

TBD

• Moderator
  • Gebruiker
  • Eén miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel
Reactie #146 Gepost op: 04 september 2008 - 10:47:24
Ik heb eergisteren via http://stores.ebay.nl/Country-Attire de Liddesdale in Navy kleur aangeschaft. Omgerekend 79,83 euro inclusief verzendkosten, dat scheelt toch flink t.o.v. bijvoorbeeld Steppin' Out.
Bij de meeste merken heb ik maat 50 dus ik ben voor de M gegaan. Ben benieuwd hoeveel er aangepast moet gaan worden. Ik post wel een foto zodra hij binnen is.

Idem. Ben benieuwd wie hem het eerst heeft. It's a race! Volgens mij is het een perfecte jas voor deze weersomstandigheden.

Louis

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #147 Gepost op: 04 september 2008 - 11:54:49
Volgens mij is het een perfecte jas voor deze weersomstandigheden.

Dat dacht ik ook en voor dat bedrag kon ik wel een gokje wagen met de maat.

Gaja

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #148 Gepost op: 04 september 2008 - 12:05:12
Vandaag een jas besteld. Wilde er al heel lang een hebben en voor die prijs waag ik de gok wel. Ben 1,85, 70 kg, maat 48. Heb Liddesdale S besteld. Now we wait...

Gisteravond bij thuiskomst een berichtje van TNT dat er een pakketje uit Great Britain is bezorgd en op me ligt te wachten bij het postkantoor. Morgen ophalen. Het zal de Barbour zijn. Erg snel. Wordt vervolgd...
Life is too short to drink bad wine

Louis

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #149 Gepost op: 04 september 2008 - 12:24:07
Das erg vlot inderdaad, ik ben benieuwd wanneer die van mij binnenkomt,
ik ben 1,88 met bijna 90 kilo  :-# dus ik ben nogal benieuwd naar de pasvorm, misschien had ik beter een L kunnen bestellen  8-[ ik ga het meemaken.