Ik heb pas de navy Liddesdale XXL gekocht... in kindermaat, dat is. Scheelde een slok op een borrel (£19 goedkoper, bij http://stores.ebay.nl/Country-Attire) en is vergelijkbaar met de volwassen XS, maar dan korter. Ik ben niet zo lang (170cm, met een relatief kort bovenlichaam), en deze past prima. De mouwen zijn wat aan de korte kant, maar de lengte van de jas is prima, en er kan nog steeds iets uit de wijdte van de mouwen en de body gehaald worden. Ik moet nog even kijken of en waar ik dat laat doen. Bij wie had jij het laten doen, ruby?
Gegroet In dit topic lees ik dat iedereen zijn Barbourjas haast laat vermaken. Bij mij reist de vraag dan op of die jassen bij voorbaat niet al goed zitten?
Daarbuiten, laten jullie dat vermaken door waar je de jas gekocht hebt of door een zelfstandige kleermaker doen?
Citaat van: "Amice"Gegroet In dit topic lees ik dat iedereen zijn Barbourjas haast laat vermaken. Bij mij reist de vraag dan op of die jassen bij voorbaat niet al goed zitten? De jassen zijn oorspronkelijk bedoeld voor het 'buiten leven' dus voor de jacht, paardrijden, agrarische werkzaamheden en andere buiten activiteiten.Vandaar dat ze dus vrij 'ruim' zijn gesneden (voor SF begrippen dan ).Citaat van: "Amice"Daarbuiten, laten jullie dat vermaken door waar je de jas gekocht hebt of door een zelfstandige kleermaker doen?Dit wordt meestal door derden kleermakers gedaan.
Ik heb een Barbour Liddesdale jas gekocht in XS. Ik ben echt heel smal/tenger, maar toch valt deze naar mijn idee heel CTTB Hoeft wat mij betreft geen kleermaker aan te pas te komen
Citaat van: "Amice"Ik heb een Barbour Liddesdale jas gekocht in XS. Ik ben echt heel smal/tenger, maar toch valt deze naar mijn idee heel CTTB Hoeft wat mij betreft geen kleermaker aan te pas te komen Dat is dan mooi heb zelf middel voor het jagen en smal voor de show.
Mooi, binnenkort eens kijken bij de Steppin Out die in Groningen komt.
Citaat van: "Rutger Jan"Mooi, binnenkort eens kijken bij de Steppin Out die in Groningen komt. Weet je toevallig ook waar en wanneer deze in Groningen komt? Binnenkort ook maar even kijken dan.
Zijn de Liddesdales eigenlijk warm genoeg voor de winter?