Auteur Topic: Barbour  (512714 keer gelezen)

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Barbour
Reactie #45 Gepost op: 27 maart 2007 – 17:12:15
Heb een barbour bodywarmer (waist-coat) gekregen. Maatje S maar ik wil hem eigenlijk iets strakker hebben, kan deze ook getailleerd worden ? En zo ja , waar (liefst omgeving Leiden of A'dam) en wat kost dat ;)
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Barbour
Reactie #46 Gepost op: 27 maart 2007 – 19:10:29
Zonder foto's te zien kan ik dat moeilijk beoordelen. Maar zolang er aan de zijkanten van de rug lange naden zitten is het vaak geen probleem.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

Clay

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 6.359
    • Bekijk profiel
Barbour
Reactie #47 Gepost op: 27 maart 2007 – 21:10:52
Bij mn jas kon het, een paar cm van de zijnaden afgehaald. Dus het ligt, zoals Sergio zei, aan hoe de naden lopen.

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Barbour
Reactie #48 Gepost op: 27 maart 2007 – 23:00:04
Citaat van: "Sergio"
Zonder foto's te zien kan ik dat moeilijk beoordelen. Maar zolang er aan de zijkanten van de rug lange naden zitten is het vaak geen probleem.


Hmm ok wat bedoel je precies met 'lange' naden ? gewoon de 'zij' naden ?
Ik zal morgen wel een foto'tje maken...
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Barbour
Reactie #49 Gepost op: 28 maart 2007 – 00:43:17
Naden die van onder naar boven lopen, die dus "lang" zijn. Meestal inderdaad gewoon de zijnaden.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

Barry Lyndon

  • Berichten: 18
    • Bekijk profiel
Barbour
Reactie #50 Gepost op: 20 april 2007 – 12:00:35
Ik heb laatst een Liddesdale quilted jacket gekocht, maat XS, en deze was voor mij al aan de grote kant  :shock: En zo klein ben ik nou ook weer niet.

Nu wil ik een waxjas kopen. En wat blijkt, bijvoorbeeld de Beaufort is in een kindermaat  (wordt daarin gemaakt tot XXL) bijna de helft goedkoper en zit misschien nog beter ook. Bij een online shop in de UK kost deze maar 80 pond en in de 'normale' maten 150 pond. Lijkt me dus een interessante optie.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Meliora Cogito

Clay

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 6.359
    • Bekijk profiel
Barbour
Reactie #51 Gepost op: 20 april 2007 – 13:11:14
Wist niet dat ze in XS bestonden.. Heb zelf een S (ben 1.80 lang) en die zit qua mouwen precies goed. Je zou je Liddesdale naar je kleermaker kunnen brengen, die kan hem iig iets slanker maken.

Barry Lyndon

  • Berichten: 18
    • Bekijk profiel
Barbour
Reactie #52 Gepost op: 20 april 2007 – 16:59:20
Citaat van: "Clay"
Wist niet dat ze in XS bestonden.. Heb zelf een S (ben 1.80 lang) en die zit qua mouwen precies goed. Je zou je Liddesdale naar je kleermaker kunnen brengen, die kan hem iig iets slanker maken.


Bedankt voor de tip, ik zal eens informeren.

Wat betreft de mouwen: die van een XS schijnen even lang te zijn als die van een S. Althans volgens de verkoper (Ebay store 'Country Attire', aanrader overigens). Ik ben ongeveer dezelfde lengte en voor mij zijn ze prima. Ik zal ze eens mailen over de mouwlengtes bij kindermaten. Misschien dat meer forumbezoekers hier iets aan hebben.
Meliora Cogito

Napoleon

  • Gast
Barbour
Reactie #53 Gepost op: 20 april 2007 – 22:35:14
komende wk zal ik een foto van mijn fout vermaakte jackie

Dennis

  • Gebruiker
  • Berichten: 290
    • Bekijk profiel
Barbour
Reactie #54 Gepost op: 16 mei 2007 – 16:48:29
Weet iemand toevallig een adres voor Barbour in de buurt van Eindhoven?
Of zal ik toch naar Amsterdam toe moeten?

Wil namelijk een Liddesdale jacket aan gaan schaffen. maar heb eigenlijk geen tijd om "even" heen en weer naar Amsterdam te gaan.

Dus als iemand iets weet wat dichter bij is dan Amsterdam, laat het even weten.

Alvast bedankt :D
"Suits are full of joy! They are the sartorial equivalent of a baby’s smile" - Barney Stinson

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Barbour
Reactie #55 Gepost op: 16 mei 2007 – 17:16:35
Als je precies weet wat je wil hebben dan zou ik 'm gewoon online bestellen. Net zo makkelijk, hoef je de deur niet eens uit.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

Dennis

  • Gebruiker
  • Berichten: 290
    • Bekijk profiel
Barbour
Reactie #56 Gepost op: 16 mei 2007 – 17:41:38
Ik weet wel wat ik wil hebben, alleen zou ik zoiets eerst graag passen, daarom koop ik dit liever in een normale winkel.
"Suits are full of joy! They are the sartorial equivalent of a baby’s smile" - Barney Stinson

BigB

  • Gebruiker
  • Berichten: 127
    • Bekijk profiel
Barbour
Reactie #57 Gepost op: 16 mei 2007 – 18:04:18
Jachthuis in Den Bosch heeft ze.

Barry Lyndon

  • Berichten: 18
    • Bekijk profiel
Barbour
Reactie #58 Gepost op: 16 mei 2007 – 18:06:38
Citaat van: "Dennis"
Ik weet wel wat ik wil hebben, alleen zou ik zoiets eerst graag passen, daarom koop ik dit liever in een normale winkel.


Steppin' Out heeft meestal ook Barbour. Geen grote collectie, maar wel de Liddesdale dacht ik.
Meliora Cogito

Napoleon

  • Gast
Barbour
Reactie #59 Gepost op: 18 mei 2007 – 21:54:15
Citaat van: "Dennis"
Ik weet wel wat ik wil hebben, alleen zou ik zoiets eerst graag passen, daarom koop ik dit liever in een normale winkel.
die dingen zijn allemaal super oversized, het enige waar je op moet letten is de mouwlengte en schouders, de rest doet de kleermaker wel (of verkeerd, net als bij mij haha), ik ben 1.95 en niet al te breedt heb een M, mouwen en schouders zitten prima