Model Portugieser voor weinig (en dat met Valjoux 7750):
Citaat van: "Nexus"Model Portugieser voor weinig (en dat met Valjoux 7750):lijkt erop tot je hem met een echte vergelijkt (wijzertjes, details); band veel te grof voor het model
De beide horloge hebben dan ook een heel ander publiek, qua prijsklasse.
Citaat van: "Marco"Citaat van: "Huey"Ik zou eigenlijk wel wat meer van de techniek willen weten. Maar ja, komt ooit nog wel eens. Ik weet nu niet eens welk uurwerk mijn eigen horloge heeft maakt dat echt uit, als je weet dat het goed is dan gaat het er toch om of je hem mooi vind (lijkt me sterk dat je voor de lol in het weekend je iwc eens lekker uit elkaar gaat schroeven toch)Voor de liefhebbers is het zeer fijn te weten welk uurwerk er in je eigen horloge slaapt...
Citaat van: "Huey"Ik zou eigenlijk wel wat meer van de techniek willen weten. Maar ja, komt ooit nog wel eens. Ik weet nu niet eens welk uurwerk mijn eigen horloge heeft maakt dat echt uit, als je weet dat het goed is dan gaat het er toch om of je hem mooi vind (lijkt me sterk dat je voor de lol in het weekend je iwc eens lekker uit elkaar gaat schroeven toch)
Ik zou eigenlijk wel wat meer van de techniek willen weten. Maar ja, komt ooit nog wel eens. Ik weet nu niet eens welk uurwerk mijn eigen horloge heeft
Ik hou totaal niet van goud, dus ik vind een metalen horloge veel mooier, in dit geval de Zeno tov de IWC. Zeker qua prijs Maargoed, een IWC is in a way different league.
Citaat van: "Adsum"Citaat van: "Marco"Citaat van: "Huey"Ik zou eigenlijk wel wat meer van de techniek willen weten. Maar ja, komt ooit nog wel eens. Ik weet nu niet eens welk uurwerk mijn eigen horloge heeft maakt dat echt uit, als je weet dat het goed is dan gaat het er toch om of je hem mooi vind (lijkt me sterk dat je voor de lol in het weekend je iwc eens lekker uit elkaar gaat schroeven toch)Voor de liefhebbers is het zeer fijn te weten welk uurwerk er in je eigen horloge slaapt...Weet jij toevallig wat er in deze Breitling zit? Het is een Windrider Chronomat Longitude.
Citaat van: "Huey"Citaat van: "Adsum"Citaat van: "Marco"Citaat van: "Huey"Ik zou eigenlijk wel wat meer van de techniek willen weten. Maar ja, komt ooit nog wel eens. Ik weet nu niet eens welk uurwerk mijn eigen horloge heeft maakt dat echt uit, als je weet dat het goed is dan gaat het er toch om of je hem mooi vind (lijkt me sterk dat je voor de lol in het weekend je iwc eens lekker uit elkaar gaat schroeven toch)Voor de liefhebbers is het zeer fijn te weten welk uurwerk er in je eigen horloge slaapt...Weet jij toevallig wat er in deze Breitling zit? Het is een Windrider Chronomat Longitude.Zeeer waarschijnlijk een Valjoux 7750, met een module voor de GMT wijzer.
Valjoux 7750 is gewoon erg goed natuurlijk . Nauwkeurig en betrouwbaar.Heb zelf 'n 7734 in 'n Zeno, zegmaar de 7750 maar dan handopwinder (niet meer geproduceerd sinds ergens in de eind 60er jaren).
Die kan je hier laten maken, glazen bodems dan http://www.jan-jourdan.de/