Excuses moi, ik zie nu dat het staal is... zal de lichtinval zijn geweest
Ik had echt nog nooit van dit merk gehoord. Heb even gezocht op internet en ze hebben inderdaad best leuke modellen. Hoe komt het eigenlijk dat het niet zo bekend is, is het hier moeilijk te krijgen, of is er een andere reden? Want als ze inderdaad zo goed zijn, dan moet je toch redelijk snel bekendheid met het merk krijgen vergaren?
IDD, *redelijk*.Een leek zal echt niet weten wat je bedoelt met Sinn, maar als je Rolex zegt, weet iedereen waar je het over hebt.
AriadneDit model heeft een diameter van 40 mm is uitgevoerd in 18 k rosé goud maar kan geheel volgens uw eigen wensen besteld worden. Zo kunt u kiezen uit verschillende soorten materiaal, kast en wijzerplaten. Unique is ook dat u eventueel de rotor van het automaat uurwerk kunt laten graveren. Zo is het mogelijk, in overleg, uw initialen of familie wapen in de handgemaakte rotor te verwerken. Voor meer informatie over prijzen of mogelijkheden kunt u altijd contact met ons opnemen. Leverbaar in het staal vanaf € 3.250,=
Die Omega is echt mooi Ik ga zelf doorsparen voor een mooi horloge van Christiaan van der Klauw. Ik heb geloof ik geluk dat ik dat instap model mooi vind Maar goed, duurt nog wel 1,5 jaar denk ik
Die is ook erg mooi !!Ik dacht dat de Ceres het instapmodel was...