Nu begrijp ik je.Dat hij kleiner is dan de Professional was me ook opgevallen. Dit bevalt mij echter wel, ik heb namelijk nogal smalle polsen.Het 'historische aspect' is in mijn geval niet zo zeer aan de orde aangezien ik graag een keer een klok uit mijn geboortejaar zou hebben.Hoewel ik mijn huidige Omega trouw iedere dag opdraai, lijkt een automaat me toch wel gemakkelijk.Bedankt voor je info.
De 42mm van de Pro zou me ook tegenhouden.
maar toch wel blij mee.
De reduced is de enige die mijn pols qua grootte aankan, maar de verhalen zijn zo negatief erover dat ik betwijfel dat ik 'm ooit echt koop.
Dat eerste is dus ook mijn probleem.Zou graag een chrono dragen maar die zijn vaak erg groot.Kun je wat meer vertellen over waarom mensen ontevreden zijn over de reduced Speedmaster?Marcos, als jij er blij mee bent is het prima toch?Mijn stalen Omega handopwinder is niet super spannend, toch vind ik het een geinig ding en draag ik hem dagelijks met plezier.
Misschien een vintage chrono proberen? Zitten meestal tussen de 35-38mm... Moet het een Omega zijn?
Ik denk een G-Shock Marcos? Als ik die zou kopen zou ik me weer 15 voelen en dus erg blij zijn.
Kun je wat meer vertellen over waarom mensen ontevreden zijn over de reduced Speedmaster?