Jesus, een replica? Dat is nog slechter dat een pak laten maken bij een kleermaker in China. Werkelijk, dit vind ik dus gewoon erg triest. Als je het niet kunt betalen dan kun je het niet betalen, ga dan niet met een replica lopen om de indruk te wekken dat je het wel kunt.
Ik heb dit ook meegemaakt bij een kennis van me bij de JOVD. Op een borrel liet hij mij zijn nieuwe Patek Philippe zien, ik natuurlijk onder de indruk maar raad eens, de beste lul was naar Aruba geweest twee weken van te voren, zo hoorde ik van een ander. Hij vertelde me dat hij van zijn vader een Patek Philippe had gekregen. Stout knaapje als ik ben belde ik de volgende dag Patek Philippe op en vroeg hen naar de prijs van het horloge dat ik beschreef: €10.000. Op dat moment wist ik het zeker; van je pappie krijg je niet een horloge van €10.000 voor je verjaardag. Zeker als je naar Aruba bent geweest is het al helemaal dubieus.
Zo zie je maar, als je dan een verhaal lult meneer Dressed4succes, doe het dan goed en consistent. Als je een foto plaatst met deze shit, had dan even de moeite genomen om je verhaal kracht bij te zetten. Zoek dan op internet waaraan je een neppert kunt herkennen en neem dan maatregelen. Lullen kan iedereen, maar niet iedereen kan het goed.
Een bevuiling van dit heilige forum, maar toch wel heerlijk deze patentezels van tegenwoordig.