Dank voor de comments, heren. Erg blij met de aankoop.
* * *
Voor zo'n imitatiehorloge valt wel iets te zeggen trouwens: stel je wandelt met je minnares na middernacht door de straten van een wereldstad (ik zie mijzelf dit eerder met een minnares doen dan met mijn vrouw, maar dat is persoonlijk), en uit het niets verschijnt een ongeschoren type. Hij trekt een mes en lispelt: 'Geef me je geld, of sterf als een speenvarken!'
Dapper ga je voor de hulpeloze dame staan, haar borsten priemen in je rug. 'Aan mijn pinpas heb je weinig,' luidt de koele grammatica van een man die niets te verliezen heeft, 'maar op voorwaarde dat je ons verder met rust laat, zal ik je mijn IWC geven.'
De oversized klok met de goudaangevreten cijfers doet de belager watertanden. Je grijpt naar je pols en ontgespt het horloge. Hij grist het uit je handen en maakt zich uit de voeten.
Je draait je om. Ze drukt haar borsten tegen jouw borst, je voelt haar hartslag terugschakelen van angst naar opwinding. Ze drukt haar lippen op de jouwe. Haar tong smaakt naar honing. Ze hunkert naar je. De seks die volgt is hard en regelmatig.
En het kostte je allemaal geen drol.