Auteur Topic: Handschoenen  (248751 keer gelezen)

Mediaman

• Gast
Re: Handschoenen
Reactie #240 Gepost op: 04 november 2009 - 20:46:35
Mailtje van Chester Jefferies:

\:D/

Mikey, heb je nog koude handen? :P

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #241 Gepost op: 04 november 2009 - 21:41:23
Mikey, heb je nog koude handen? :P

Verdorie, ja! Mailtje heb ik er nog niet uitgedaan, doe ik morgen wel. :x

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #242 Gepost op: 04 november 2009 - 21:57:02
Ik hoop niet dat je overkomt wat mij overkomen is laatst: pakketje van posthogs met twee paar kousen foetsie. :cry:
This, madame, is Versailles.

Prosit

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #243 Gepost op: 05 november 2009 - 12:47:56

Ik zag gisteren wel een postbode met mooie handschoenen lopen..

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #244 Gepost op: 05 november 2009 - 13:07:39
Mailtje gestuurd, beleefd als altijd natuurlijk. O:)

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #245 Gepost op: 05 november 2009 - 16:28:03
Wel snel antwoord.

Citaat
Dear Mr Fuoco, You gloves were posted on the 21st Oct. we have had som postal strikes since that date,so they are in the system. We are sorry for this timing issue, but we have definently posted them to you Thanks for your enquiry G... P.....

Moet maar even afwachten dus denk ik. Als ze als 'brief' gepost zijn zullen ze misschien eerder zoek raken dan als dit als pakketje verzonden wordt, denk ik? Voor een pakketje moet toch meestal getekend worden?

:-k

[spam] Gelukkig ben ik doordat ik de aankoop met mijn Visakaart deed, automatisch verzekerd. [spam/] Dus het geld zal ik niet kwijt zijn, maar ik wil toch heel graag die handschoenen. :neutral:

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #246 Gepost op: 05 november 2009 - 17:01:41
Ik wacht ook al een tijdje op een pakje uit de UK. Dus het is niet ongewoon door die stakingen.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #247 Gepost op: 05 november 2009 - 20:13:32
Uiteindenlijk zal je het wel ontvangen als de staking voorbij is.

Desiderata

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #248 Gepost op: 05 november 2009 - 23:25:38
Wel snel antwoord.

Moet maar even afwachten dus denk ik. Als ze als 'brief' gepost zijn zullen ze misschien eerder zoek raken dan als dit als pakketje verzonden wordt, denk ik? Voor een pakketje moet toch meestal getekend worden?

:-k

[spam] Gelukkig ben ik doordat ik de aankoop met mijn Visakaart deed, automatisch verzekerd. [spam/] Dus het geld zal ik niet kwijt zijn, maar ik wil toch heel graag die handschoenen. :neutral:

Ik heb enkele bestellingen geplaatst bij deze firma. De handschoenen worden inderdaad verstuurd als briefpost. Je zou kunnen overwegen om bij Chester Jeffries na te vragen of er een 'reference number' aan is toegekend. Voor zover dat het geval is dan kun je de zending volgen via de site van de Royal Mail. Als het pakket Engeland al heeft verlaten, dan kun je bij TNT met behulp van je Royal Mail 'reference number' navragen welk 3S-nummer er aan is toegekend. Het 3S-nummer kan dan worden getraceerd via www.tracktrace.nl. Het juiste telefoonnummer kan ik even niet vinden, maar als je belt met de consumentenservice van TNT dan kunnen ze je al vast verder helpen: 058-2333333.

Groeten,
Don

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #249 Gepost op: 06 november 2009 - 08:48:43
Ik heb enkele bestellingen geplaatst bij deze firma. De handschoenen worden inderdaad verstuurd als briefpost. Je zou kunnen overwegen om bij Chester Jeffries na te vragen of er een 'reference number' aan is toegekend. Voor zover dat het geval is dan kun je de zending volgen via de site van de Royal Mail. Als het pakket Engeland al heeft verlaten, dan kun je bij TNT met behulp van je Royal Mail 'reference number' navragen welk 3S-nummer er aan is toegekend. Het 3S-nummer kan dan worden getraceerd via www.tracktrace.nl. Het juiste telefoonnummer kan ik even niet vinden, maar als je belt met de consumentenservice van TNT dan kunnen ze je al vast verder helpen: 058-2333333.

Groeten,
Don

:!:

Bedankt voor deze informatie Don!  :) Ik wacht vandaag nog even af en anders ga ik volgende week maar eens verder speuren.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #250 Gepost op: 06 november 2009 - 12:38:19
Ja staking dan duurt het nog even Mikey.

M.

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #251 Gepost op: 06 november 2009 - 21:19:28

Advocatus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #252 Gepost op: 06 november 2009 - 21:37:50
Zag toevallig vanmiddag in Hoorn toen ik langs een etalage liep prachtige cognackleurige handschoenen van dit merk. Ik had echter haast en kon dus niet naar binnen gaan. Als ik de volgende keer weer langsloop loop ik binnen!

Storm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #253 Gepost op: 11 november 2009 - 02:28:02
Heeft iemand ervaring met het meten van de palm van je hand voor de handschoenen van Chester Jeffries? Ik vraag me namelijk af of ze rekening houden met noodzakelijk ruimte tussen vingers en de lengte (kort in mijn geval) van je vingers. Het instructiefotootje op de site laat een handpalm zien met de vingers dicht naast elkaar.

A trouser should hang from the shoulders, not from the waist.’
-Oscar Wilde-

Mediaman

• Gast
Reactie #254 Gepost op: 11 november 2009 - 08:55:30
Heeft iemand ervaring met het meten van de palm van je hand voor de handschoenen van Chester Jeffries? Ik vraag me namelijk af of ze rekening houden met noodzakelijk ruimte tussen vingers en de lengte (kort in mijn geval) van je vingers. Het instructiefotootje op de site laat een handpalm zien met de vingers dicht naast elkaar.

Is het niet mogelijk om de omtrek van je hand te mailen? Dus je hand op een A4-tje, omtrekken met een potlood, scannen en mailen?