Wel snel antwoord.
Moet maar even afwachten dus denk ik. Als ze als 'brief' gepost zijn zullen ze misschien eerder zoek raken dan als dit als pakketje verzonden wordt, denk ik? Voor een pakketje moet toch meestal getekend worden?
:-k
[spam] Gelukkig ben ik doordat ik de aankoop met mijn Visakaart deed, automatisch verzekerd. [spam/] Dus het geld zal ik niet kwijt zijn, maar ik wil toch heel graag die handschoenen. 
Ik heb enkele bestellingen geplaatst bij deze firma. De handschoenen worden inderdaad verstuurd als briefpost. Je zou kunnen overwegen om bij Chester Jeffries na te vragen of er een 'reference number' aan is toegekend. Voor zover dat het geval is dan kun je de zending volgen via de site van de
Royal Mail. Als het pakket Engeland al heeft verlaten, dan kun je bij TNT met behulp van je Royal Mail 'reference number' navragen welk 3S-nummer er aan is toegekend. Het 3S-nummer kan dan worden getraceerd via
www.tracktrace.nl. Het juiste telefoonnummer kan ik even niet vinden, maar als je belt met de consumentenservice van TNT dan kunnen ze je al vast verder helpen: 058-2333333.
Groeten,
Don