Om eerlijk te zijn vind ik alleen de bruine broek op goede lengte, en daarom zou ik daarvoor kiezen (tenzij je de andere íets korter laat maken).Onder het lichtbruine pak lijken me bruine schoenen het mooiste.Mijn persoonlijke opvatting: bij een effen pak zou ik eerder een shirt met een dessin nemen (streepje? ruitje?) en dan weer een effen das.Kies je (kan ook heel goed, hoor!) voor een effen shirt bij een effen pak, dan is het véél moeilijker contrast aan te brengen, want dat kan alléén met een das. En dan komt alleen de gestreepte das in aanmerking.Verschillende kleuren pak en jasje zou ik zelf niet gauw doen, maar op de foto is het verschil inderdaad niet te zien.Over de lengte van de mouwen ten opzichten die van het jasje is al eerder wat opgemerkt.En op de dasknoop zou ik ook nog wat oefenen (zie topic hier).Alles IMHO natuurlijk.
2e of 3e combi ogen het beste
Puur voor de dasknoop heb ik deze foto een keer gemaakt. Deze das heb ik verder nooit gedragen in combi met dit grijze pak met streep. Dit pak draag ik namelijk altijd met zwarte das. Wat voor kleuren das past goed bij dit pak? kVind het lastig combineren namelijk.
@Willeam: Waarom niet met deze das? Staat prima vind ik. Verder kun je denken aan zachtroze, bruin of zelfs donkerblauw. Grijs kan ook, eigenlijk kan vrijwel alles
Bruine das zou Menco zeggen.
Citaat van: "Bogart"Bruine das zou Menco zeggen.Hij leent m uit he, wist je dat?