Heren, ik doe een beroep op jullie combinatie kunsten. Ik lees al een tijdje mee, maar heb nog weinig in de praktijk gebracht en kan wat hulp gebruiken

Ik doe over anderhalf weekje mee aan de nationale marketingstrijd, een landelijke wedstrijd voor marketing studenten. Leuk event, met een team cases oplossen en proberen de beste te zijn, maar eigenlijk natuurlijk een netwerkborrel om collega's en bedrijven te leren kennen. Heb er wel zin in
De dresscode is volgens de uitnodiging
business formal - maar gezien de doelgroep neem ik aan dat ze puur willen benadrukken dat er verwacht wordt dat je in een pak komt opdagen. Daarnaast gaat het hier om marketingmensen, een tak waar in mijn ervaring het 'formal' deel sowieso met een korrel zout genomen wordt.
Nu heb ik twee elementen waar ik weinig aan kan veranderen door gebrek aan alternatief: mijn Suit Supply pak, de charcoal flannel met lichtgrijze krijt in maat 44 (pic van SuSu site aangezien ik nog niet echt een goed systeem heb om mezelf op de foto te zetten):

En de schoenkeuze, mijn al wat oudere doch comfortabele Floris straps of de nieuwe Suit Supply derby's, beide donkerbruin:

Voorzover ik geleerd heb is flannel eigenlijk te casual voor business en horen de schoenen oxfords te zijn, maar aangezien ik geen andere pakken heb waar ik goed in pas (recent pas ontdekt dat ik maat 44 ben, kocht hiervoor dus te groot) en mijn zwarte schoenen ook geen oxfords zijn en bovendien een vierkante neus hebben staan kan ik weinig aan deze elementen doen. Maar ik kan wel een nieuw overhemd en das kopen.
Mijn vraag aan jullie is dan, hoe kan ik met deze basis het beste verder combineren? Voornamelijk op overhemd en das gebied, maar ook verdere accessoires - sokken, bretels, pochet, manchetknopen? Enige wat ik al vrij zeker weet is mijn horloge, de witte Stowa Antea:

Hoewel ik daar misschien een iets lichter bandje bij moet zoeken om beter bij de schoenen te matchen (of is dat trying too hard?)...
Kijkend naar opmerkingen en voorbeelden op verschillende stijlfora leek mij een effen lichtroze overhemd met witte contrastboord en een zwarte das een fraai idee. Of gaat dat misschien wat te ver de casual kant op, moet ik me ivm de al vrij casual pak- en schoenkeuze juist wat formeler combineren? Bv een effen wit hemd en een (licht)blauwe das met een gestippeld patroontje? Ben zelf een vrij bleke aziaat met zwart haar, mocht dit een factor zijn in de overweging.
Alvast bedankt voor alle hulp