Auteur Topic: Armbanden voor heren  (293585 keer gelezen)

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Armbanden voor heren
Reactie #330 Gepost op: 02 mei 2012 - 16:58:09
Daarom mijn reply ;)
Heb er zelf ook 1.
Leer met gouden sluiting.

Pat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #331 Gepost op: 15 juni 2012 - 14:18:27

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #332 Gepost op: 15 juni 2012 - 14:22:47
Mijn allergie voor dit soort accessoires wordt waarschijnlijk gevoed door de dames in huis; die hebben kistjes vol met deze dingen.  :oops:
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Reactie #333 Gepost op: 15 juni 2012 - 14:23:09
Lekker makkelijk toch, hoef je ze niet eens zelf te kopen :D

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #334 Gepost op: 15 juni 2012 - 14:36:29

Ik weet niet hoe het bij jou in huis is, maar iets van een van de dochters lenen als vader zijnde?
Nou nee; dat gaat niet goed komen en zeker niet wanneer je serieus genomen wilt {blijven} worden!  8)
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #335 Gepost op: 15 juni 2012 - 14:39:37
Menco N. van Oger volgens mij.

Amadeus

• Gebruiker
  • I have no iPhone! I have a life.
    • Bekijk profiel
Reactie #336 Gepost op: 15 juni 2012 - 14:50:19
Toen Menco N. nog in de Italiaanse hemden zat  -samen met Alexander van Nimwegen die vervolgens door Menco werd getild-  kon je hem nog een beetje serieus nemen. Dat is inmiddels alweer enkele jaren geleden. Ziehier de armbandjes bevestigen de historie.
L'art donne les règles ; le goût, les exceptions

At the highest levels a man's clothing must be imperfect, no matter how hard he has to work to achieve that imperfection.

DL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #337 Gepost op: 15 juni 2012 - 14:51:32
Ziet er top uit, toch?

Je kan de armbandjes niet mooi vinden; het plaatje is goed.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #338 Gepost op: 15 juni 2012 - 15:45:38
Toen Menco N. nog in de Italiaanse hemden zat  -samen met Alexander van Nimwegen die vervolgens door Menco werd getild-  kon je hem nog een beetje serieus nemen. Dat is inmiddels alweer enkele jaren geleden. Ziehier de armbandjes bevestigen de historie.

Nu stel je me toch teleur, Amadeus.
Alsof je aan het dragen van armbanden iemands instelling  kunt aflezen...

Amadeus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #339 Gepost op: 15 juni 2012 - 16:06:56
Of iemand armbandjes draagt is zijn eigen keuze, bij een formele of smart casual outfit past het gewoon niet en toont het aanstellerig.

Ga je uit in een club in een meer casual outfit? Prima! Dan kan ik mij nog indenken dat een man armbandjes draagt. Het clubcircuit is nu eenmaal modieus en trendy en dan kleden mensen zich daar naar.

Iemand die bij een pak armbandjes draagt, toont daarmee zijn fors aanwezige innerlijke onzekerheid.
Met het geforceerd anders willen doen, door een trendje  -i.c. de mannenarmbandjes-  te combineren met een formeel pak, toont de drager ervan niet zeker van zichzelf te zijn.   

Dus het is niet zo zeer de instelling die het toont, als wel de onzekere aard van de drager.

At the highest levels a man's clothing must be imperfect, no matter how hard he has to work to achieve that imperfection.

Lennon

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #340 Gepost op: 15 juni 2012 - 16:09:32
Maak je niet zo druk ouwe.

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #341 Gepost op: 15 juni 2012 - 16:10:01
joh. een mening.
live and let die

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Reactie #342 Gepost op: 15 juni 2012 - 16:46:03
Dus het is niet zo zeer de instelling die het toont, als wel de onzekere aard van de drager.

Ben je in real life ook zo veroordelend over zo ongeveer alles, Amadeus? Het lijkt me echt vermoeiend om zo door het leven te moeten.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #343 Gepost op: 15 juni 2012 - 16:54:31
Of iemand armbandjes draagt is zijn eigen keuze, bij een formele of smart casual outfit past het gewoon niet en toont het aanstellerig.

Ga je uit in een club in een meer casual outfit? Prima! Dan kan ik mij nog indenken dat een man armbandjes draagt. Het clubcircuit is nu eenmaal modieus en trendy en dan kleden mensen zich daar naar.

Iemand die bij een pak armbandjes draagt, toont daarmee zijn fors aanwezige innerlijke onzekerheid.
Met het geforceerd anders willen doen, door een trendje  -i.c. de mannenarmbandjes-  te combineren met een formeel pak, toont de drager ervan niet zeker van zichzelf te zijn.   

Dank voor de gratis psychologische analyse, ik weet hoe duur die jongens zijn. ;)
Ken er zelfs 1 die ook Albanu draagt.  :mrgreen:

Amadeus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #344 Gepost op: 15 juni 2012 - 17:00:25
@ GuyS

Nee! GuyS ik veroordeel niet, zelfs nooit.
Ik merk op en beoordeel soms, dat is heel wat anders.

Feit blijft wel dat er een heleboel onzekerheid is hier op SF.
Daarmee is overigens ook niks mis.
Zeker niet als men hier informatie en ondersteuning vindt.
Immers; ook dat is menselijk  -geen onzekerheid kennen is dat niet-  en geeft blijk van een gezonde geest (mits de onzekerheid het goed functioneren niet in de weg staat).

Dat alles wat ik schrijf als een veroordeling wordt gelezen of uitgelegd, is ook iets dat bij de ontvanger(s) tussen de oren zit.
Ik erken wel dat ik vanmiddag wat extra olie op het vuur gooide :wink:

Ik geef net als anderen mijn mening   -wellicht ben ik daarin meer uitgesproken-  die door de jaren is gevormd en ook tot eigen stijl is ontwikkeld.
Eigen stijlen en zeker die met behoudende elementen en daarbinnen toch weer specifiek afwijkende keuzes, worden nooit direct geaccepteerd in trendvolgende groepen. C'est la vie.

@ Bogie,

Tja je weet de Schizofrene psychologen en psychiaters onderhouden hun eigen vakbroeders  :wink: