Auteur Topic: Armbanden voor heren  (293591 keer gelezen)

Charlie

• Gast
Re: Armbanden voor heren
Reactie #405 Gepost op: 25 juni 2012 - 20:20:47
Laat dat "beetje" maar weg hoor en je versleten overhemd is echte rijp voor een tweede leven als poetslap.

Hoezo is een versleten shirt rijp om als voor poetslap gebruikt te worden? Zoiets is toch niet afgeschreven als er wat slijtplekjes opzitten?

Amadeus

• Gebruiker
  • I have no iPhone! I have a life.
    • Bekijk profiel
Reactie #406 Gepost op: 25 juni 2012 - 20:22:59
Correctie Malle B.

Sleetse plekken zijn kunnen chic zin

Niet in dit geval en met een armbandje en Nato-strap, echt de onzekere jongen die er bij wil horen.

@ Charlie nog draagbaar als je tuin gaat doen. Inderdaad.
L'art donne les règles ; le goût, les exceptions

At the highest levels a man's clothing must be imperfect, no matter how hard he has to work to achieve that imperfection.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #407 Gepost op: 25 juni 2012 - 20:38:45
Michelp die ligt vanavond huilend in bed nu hij bevestigd heeft gekregen dat hij een onzekere jongen is.

Amadeus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #408 Gepost op: 25 juni 2012 - 20:41:22
Wist hij al Gusto  :mrgreen:

At the highest levels a man's clothing must be imperfect, no matter how hard he has to work to achieve that imperfection.

Charlie

• Gast
Reactie #409 Gepost op: 25 juni 2012 - 20:43:57
@ Charlie nog draagbaar als je tuin gaat doen. Inderdaad.

Natuurlijk. Jij koopt zeker shirts om ze vervolgens in je kast te laten hangen en zodra ze wat patina gaan vertonen dump je ze bij het Leger des Heils.

Jij zult wel een mooie jaarlijkse nieuwe collectie hebben dan. Lekker nieuw, lekker stijf van de pers.

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #410 Gepost op: 25 juni 2012 - 20:46:10
Michelp die ligt vanavond huilend in bed nu hij bevestigd heeft gekregen dat hij een onzekere jongen is.
We hebben allen, net als ik, inderdaad met hem te doen: ik vrees het ergste.

Amadeus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #411 Gepost op: 25 juni 2012 - 21:44:18
Natuurlijk. Jij koopt zeker shirts om ze vervolgens in je kast te laten hangen en zodra ze wat patina gaan vertonen dump je ze bij het Leger des Heils.

Jij zult wel een mooie jaarlijkse nieuwe collectie hebben dan. Lekker nieuw, lekker stijf van de pers.

Charlie, er is een verschil tussen niet nieuw nieuw tonende kleding, hetgeen in mijn optiek wel stijlvol is, en echt versleten.
Zelfs voor een caual shirt zoals i.c. getoond, is het te erg versleten.

Overigens; inderdaad gezien mijn reizen en het als gevolg daarvan ook veel gebruik maken van de hotelstomerijen (waar je goed van slijt) bestel ik jaarlijks 12 nieuwe hemden niet dat alle oude(re) dan gelijk de deur uit gaan of tot poetsdoek degraderen. Dat gebeurd pas als ze versleten zijn zoals het door MichelP getoonde.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #412 Gepost op: 25 juni 2012 - 22:02:58
Goed slijtrandje. Let op de streepjes, Leone.

Emilio

• Gebruiker
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Reactie #413 Gepost op: 25 juni 2012 - 22:15:43
Mooi shirt! Waar koop je zoiets, ben ooki op zoek naar zulke manchetten.

Niet op Amadeus letten, die draagt zelfs schoenen van leer wat van koeien met wratten komt!

Charlie

• Gast
Reactie #414 Gepost op: 25 juni 2012 - 22:16:53
Charlie, er is een verschil tussen niet nieuw nieuw tonende kleding, hetgeen in mijn optiek wel stijlvol is, en echt versleten.
Zelfs voor een caual shirt zoals i.c. getoond, is het te erg versleten.

Jij moet nog veel leren. Dit is de shit:

Amadeus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #415 Gepost op: 25 juni 2012 - 22:21:20

Niet op Amadeus letten, die draagt zelfs schoenen van leer wat van koeien met wratten komt!

Ebosch, een stukje schuurpapier doet wonderen  :mrgreen: deze tip is nog gratis.

Gelukkig verschillen de smaken. Te versleten, is in mijn optiek niet chic meer en moet je dus niet willen.
Wat Charlie hierboven toont is prullenbak waardig.

Maar doe wat je niet laten kunt   :wink:

Charlie

• Gast
Reactie #416 Gepost op: 25 juni 2012 - 23:41:06
Maar doe wat je niet laten kunt   :wink:

Daar mag jij nog wel eens een voorbeeld aan nemen. Als er iemand is die op dit forum overal een mening over heeft, ben jij het wel.

Lennon

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #417 Gepost op: 26 juni 2012 - 08:39:12

Ooit in Rotterdam ergens gehaald, is gewoon een oud BD shirt van RL, zit goed en gaat al een jaar of 4 mee.

Ik trek me niks aan van zo'n forummongool.

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Reactie #418 Gepost op: 26 juni 2012 - 09:46:38
Ik trek me niks aan van zo'n forummongool.

En terecht.
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."

Amadeus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #419 Gepost op: 26 juni 2012 - 10:55:09
Daar mag jij nog wel eens een voorbeeld aan nemen. Als er iemand is die op dit forum overal een mening over heeft, ben jij het wel.

Dat slaat weer eens als tang op varken Charlie. Ook ik raak er aan gewend.

Fora zijn er om je mening te geven Charlie en reacties die de meningen uitlokken zijn bruikbaar voor mij. Zelfs voor het werk.

Meningen moet je uiten. Charlie je kent toch het sprookje van de nieuwe kleren van de keizer, door Hans Christian Andersen. Of niet? Nee kennelijk niet. Daarin wordt is het soort sfeertje dat hier zal gaan heersen, zo niet al heerst, treffend beschreven.

Het is evident dat in je educatie, dan wel opvoeding, de sprookjes met inhoud hebben ontbroken. Bij deze een link naar de Nederlandse vertaling Charlie.
http://www.beleven.org/verhaal/de_nieuwe_kleren_van_de_keizer
Veel leesplezier. :wink:

Het is natuurlijk ridicuul, om bijvoorbeeld plaatjes van "The Armoury" hier te posten en vervolgens te gaan na-papegaaien, waarna de volgers weer gaan klappen, dat soort forumaanwezigheid leidt slechts tot aftakeling van het niveau van dat dit forum en dat is jammer.

Tot slot; het is verder correct dat in de gegoede kringen enige sleet op kleding als Comme il faut wordt gezien. Al is dat ook erg regio gebonden. Echter voor teveel sleet op kleding, zoals door jou en michelp getoond, gaat dat weer niet op.

@ michelp,
Wat doe jij in godsnaam met een hemd als het na 4 jaar al zo versleten is?