Auteur Topic: Armbanden voor heren  (293573 keer gelezen)

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Re: Armbanden voor heren
Reactie #255 Gepost op: 19 januari 2012 - 03:34:41
An sich zijn de koordjes niet onaantrekkelijk, qua uiterlijk en uitstraling.

Sorry H, ook daar ben ik het met je oneens. Verschrikkingen. Niet alleen door de mensen die ze dragen. Niks elegants aan.

DL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #256 Gepost op: 27 januari 2012 - 21:00:13
Een sleutel aan een touwtje om je nek is óók heel handig en sierlijk...

Heb ik ook. Oude veter met een sleutel...

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #257 Gepost op: 27 januari 2012 - 21:02:23
Sleutelkind.

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #258 Gepost op: 28 januari 2012 - 00:14:20
Hé wat leuk ik maakte dat soort bandjes altijd als kind. (zonder het clipsluiting weliswaar.) Er stonden in een oud zeilboek allemaal van die technieken om ze te knopen en weven.
Zo maakte ik ze vroeger ook :-)
Voelde me dan een hele zeeman....(op de friese meren)

Citaat
Overigens zou ik dat nu niet meer dragen, behalve als ik besluit ergens in de rimboe te trekken a la Ray Mears.
In mijn rugzak tijdens het skiën heb ik wel nog een bundel paracord, komt altijd nog wel eens van pas dat paracord, als is het als poeder-lijnen, voor een reddingslee, tourniquet, etc...maar nu dwaal ik weer af fantastisch spul dat paracord, maar in de betonnen jungle overbodig.
Die Ray Mears heeft ook een heel productie team achter zich. Ik geloof niet zo dat heer Mears het helemaal alleen doet. Laat onverlet dat ik het na een klein uurtje in zijn voetsporen al helemaal zou moeten opgeven.

Citaat
Back on topic: Ikzelf draag af en toe wel eens een gevlochten zwartleren bandje, stukje huisvlijt.
Van mij mogen bandjes wel, mits het bij de persoon past, maar dat is een gegeven.
Ook wel eens geprobeerd. Ook gewoon huisvlijt. Maar meestal besloot ik vrij snel dat het niet meer voor mij was/is.
Niets zo veranderlijk als de mens

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #259 Gepost op: 28 januari 2012 - 00:38:38
Ik denk trouwens dat vrouwen mannen met een armband wel sexy vinden. Ik dacht, ik deel het even.

Amadeus

• Gebruiker
  • I have no iPhone! I have a life.
    • Bekijk profiel
Reactie #260 Gepost op: 28 januari 2012 - 00:44:50
Vrouwen denken daar heel verschillend over.  :wink:

Mannen moeten (weer gaan) doen wat ze willen en niet doen waarvan ze denken dat vrouwen het sexy vinden.

Er is al genoeg onzin, zoals metro mannen etc. Proefondervindelijk is inmiddels wel duidelijk dat de man die doet wat hij wil, door de vrouw, mannelijk en sexy wordt gevonden. Dus wil hij een armand dragen moet hij dat vooral doen. Wil hij het niet doet hij het dus niet. Ik behoor tot de laatste groep.

L'art donne les règles ; le goût, les exceptions

At the highest levels a man's clothing must be imperfect, no matter how hard he has to work to achieve that imperfection.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #261 Gepost op: 28 januari 2012 - 09:58:22
Ik denk trouwens dat vrouwen mannen met een armband wel sexy vinden. Ik dacht, ik deel het even.

Mijn meisje moet daar echt niks van hebben. Ze hoopt ook heel hard dat ik me niet te veel laat inspireren door die jongens op de Pitti en zo. :P

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #262 Gepost op: 28 januari 2012 - 10:27:15
Mijn meisje moet daar echt niks van hebben. Ze hoopt ook heel hard dat ik me niet te veel laat inspireren door die jongens op de Pitti en zo. :P

Jaren geleden moesten we een boek over tattoeages vermarkten, en we hadden daarvoor van die plakplaatjes, best mooie. Ik had er meteen eentje op mijn onderarm geplakt, zo aan de binnenkant. Afijn, je hebt wel eens iets van mij gezien in WDDHV, en naarmate de avond vorderde ging het jasje uit, het dasje los en werden de mouwtjes opgestroopt. Komt-ie: ik had de vrouwtjes letterlijk vor het uitkiezen toen ze de tattoo zagen. Iets met verwachtingshorizon en zo. Raken ze van uit evenwicht, vinden ze geil. Tilt. Kassa.
Laatst bewerkt op: 28 januari 2012 - 10:31:22 door Swann

Amadeus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #263 Gepost op: 28 januari 2012 - 11:11:54
Tja, die vrouwen bestaan mijn waarde Swann.

Vergeet niet, er zijn ook heel veel vrouwen die direct een afschuw hebben bij het waarnemen van een tattoo. Veelal is dat gebonden aan het milieu waarin ze is opgegroeid, dus afkomst, opvoeding en educatie spelen hier een rol (natuurlijk zijn er uitzonderingen die de regel bevestigen).

Het is fijn voor jou dat je blij bent met de aandacht van een labiele (want bij het zien van jouw tattoo uit evenwicht rakende) vrouw. Ieder heeft zo zijn voorkeur zou ik willen zeggen :wink: :wink: en dat labiele heeft ook en vooral haar nadelen. Maar goed ene J-C (vermaard balkunstenaar uit Nederland afkomstig) heeft eens gezegd; “Ieder nadeel heeft z’n voordeel”. In casu zal dat adagium voor jou dan wellicht mogen gelden.

Wat betreft tatoo’s op zich, zijn de meningen hoe dan ook zeer verdeeld. Er zijn mensen die plachten het als lichaamsveredeling te zien en anderen noemen het verminking. Ieder heeft wat dat betreft een mening en gevoel bij de ink-tinjectering die ook tattoo wordt genoemd. Ook per cultuur is het verschillend, echter een uit cultuur geboren tattoo, is in mijn optiek iets anders en nu niet aan de orde.

At the highest levels a man's clothing must be imperfect, no matter how hard he has to work to achieve that imperfection.

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #264 Gepost op: 28 januari 2012 - 11:19:24
Tja, die vrouwen bestaan mijn waarde Swann.

Vergeet niet, er zijn ook heel veel vrouwen die direct een afschuw hebben bij het waarnemen van een tattoo. Veelal is dat gebonden aan het milieu waarin ze is opgegroeid, dus afkomst, opvoeding en educatie spelen hier een rol (natuurlijk zijn er uitzonderingen die de regel bevestigen).

Het is fijn voor jou dat je blij bent met de aandacht van een labiele (want bij het zien van jouw tattoo uit evenwicht rakende) vrouw. Ieder heeft zo zijn voorkeur zou ik willen zeggen :wink: :wink: en dat labiele heeft ook en vooral haar nadelen. Maar goed ene J-C (vermaard balkunstenaar uit Nederland afkomstig) heeft eens gezegd; “Ieder nadeel heeft z’n voordeel”. In casu zal dat adagium voor jou dan wellicht mogen gelden.

Wat betreft tatoo’s op zich, zijn de meningen hoe dan ook zeer verdeeld. Er zijn mensen die plachten het als lichaamsveredeling te zien en anderen noemen het verminking. Ieder heeft wat dat betreft een mening en gevoel bij de ink-tinjectering die ook tattoo wordt genoemd. Ook per cultuur is het verschillend, echter een uit cultuur geboren tattoo, is in mijn optiek iets anders en nu niet aan de orde.

Amadeus, even voor de goede orde: als ik een berichtje plaats op dit forum, dan is het niet [alleen] om met meningen, kennis en ervaring te strooien. Ik probeer ook vaak gewoon lollig te zijn, en op die manier ander invalshoeken te bieden.

Maar misschien dat we daarin van elkaar verschillen.

Edit: toevoeging [alleen] -- ik ben immers ook geen heilige.
Laatst bewerkt op: 28 januari 2012 - 11:41:23 door Swann

Mediaman

• Gast
Armbanden voor heren
Reactie #265 Gepost op: 28 januari 2012 - 12:03:13
Hoe reageren de kippetjes op je Prince Albert Swann(s)?😜

Amadeus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #266 Gepost op: 28 januari 2012 - 12:04:34
Mijn waarde Swann, blijf proberen zou ik zeggen. Doe ik ook.

Een forum is een uitstekend medium om kennis en ervaing te delen en tot uitwisseling van gedachten te komen betreffende meningen. Lol en plezier horen daarbij en hebben zeker een plaats op een forum als SF. Dus neem ook mijn posts met een korrel zout en probeer ook daarvan de humor in te zien.  :wink:

Meningen, humor etc. verschillen nu eenmaal. Dat maakt de wereld juist zo boeiend.

Amadeus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #267 Gepost op: 28 januari 2012 - 12:08:10
@ Mediaman LOL!

(p.s. @Swann dit vind ik toch echt leuke humor van Mediaman hoor)

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #268 Gepost op: 28 januari 2012 - 12:57:21
(…), blijf proberen zou ik zeggen (…)

Deze vond ik grappig. Voor de hand liggend, maar best grappig.

(…)
Een forum is een uitstekend medium om kennis en ervaing te delen en tot uitwisseling van gedachten te komen betreffende meningen. Lol en plezier horen daarbij en hebben zeker een plaats op een forum als SF. Dus neem ook mijn posts met een korrel zout en probeer ook daarvan de humor in te zien.  :wink:

Meningen, humor etc. verschillen nu eenmaal. Dat maakt de wereld juist zo boeiend.

Helaas zijn dooddoeners altijd hetzelfde, daar kan al het zout van de wereld niet tegenop.

* * *

En waarom moet je nu weer een mening geven over een grapje van MM? Daarmee haal je de vaart uit een mogelijk entre nous-tje tussen mij en MM.

-- Man, man, man, waarom probeer ik het eigenlijk nog aan je uit te leggen?
Laatst bewerkt op: 28 januari 2012 - 12:59:00 door Swann

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #269 Gepost op: 28 januari 2012 - 13:12:27
Er gaat mij iets volkomen voorbij; entre nous behoren toch via een PM en niet op het forum, op een forum dan loop je nu eenmaal het risico dat iemand anders zal reageren en de vaart eruit haalt, maar wanneer dat dan ook echt gebeurd is dat een zekere vorm van humor en valt er toch niets meer uit te leggen?
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“