Tja, die vrouwen bestaan mijn waarde Swann.
Vergeet niet, er zijn ook heel veel vrouwen die direct een afschuw hebben bij het waarnemen van een tattoo. Veelal is dat gebonden aan het milieu waarin ze is opgegroeid, dus afkomst, opvoeding en educatie spelen hier een rol (natuurlijk zijn er uitzonderingen die de regel bevestigen).
Het is fijn voor jou dat je blij bent met de aandacht van een labiele (want bij het zien van jouw tattoo uit evenwicht rakende) vrouw. Ieder heeft zo zijn voorkeur zou ik willen zeggen

en dat labiele heeft ook en vooral haar nadelen. Maar goed ene J-C (vermaard balkunstenaar uit Nederland afkomstig) heeft eens gezegd; “
Ieder nadeel heeft z’n voordeel”. In casu zal dat adagium voor jou dan wellicht mogen gelden.
Wat betreft tatoo’s op zich, zijn de meningen hoe dan ook zeer verdeeld. Er zijn mensen die plachten het als lichaamsveredeling te zien en anderen noemen het verminking. Ieder heeft wat dat betreft een mening en gevoel bij de ink-tinjectering die ook tattoo wordt genoemd. Ook per cultuur is het verschillend, echter een uit cultuur geboren tattoo, is in mijn optiek iets anders en nu niet aan de orde.