Ach, het is nogal typisch gedrag om telkens het onderwerp op te zoeken waar je zo van gruwt. De bijbehorende psychologische analyse laat ik graag aan anderen.
Tuurlijk! Want schoenmaker blijf je bij je leest (speciaal voor Charlie de vertaling;
Let the cobbler stick to his last) Floriss, altijd goed te zien dat mensen reëel genoeg zijn om de eigen beperkingen te kennen.

Kun je me ook vertellen wat precies, of vind je dat nog te eng?
Ja E. uit alles blijkt dat Floortje dat te eng vindt. Groeit hij misschien nog wel overheen

Dank voor je mening. 
Ik denk dat je een en ander wel moet zien in het licht van recente ontwikkelingen. Gemoedelijkheid is al even verdwenen.
Waarde Floriss; Wederom onzin, wellicht een spreekwoord dat je eens zou moeten leren/omthouden; "Wie de bal kaatst, kan hem terugverwachten".
M.a.w. niet zeuren! Immers; wanneer je zelf, in het zog of met steun van enkele andere SF leden, steeds mensen -met een van jullie hegemonie afwijkende mening- op de huid zit, dan moet je ook wat kunnen incasseren.
Het zegt veel over jou en ook die anderen, dat je/jullie daar zoveel moeite mee hebt/hebben.
Weet jij het?
Op basis van je kroegfoto enkele maanden geleden, heb ik je reeds gewaarschuwd, om in die kleding de Marais niet in te gaan. Tenzij............
Back to topic;Er zijn hier op SF en ieder ander stijlforum duidelijk twwe kampen;
Het trendy de commercie volgende mode kamp, dat mode voor stijl aanziet en de niet modegevoelige (soms klassieke) stijlvolle heer die een eigen stijl heeft ontwikkeld en die stijl ook uitdraagt.
Zij zullen het nooit eens zijn en zeker niet over armbanden.