Dantès ... Inferno was een boeiend boek/dichtwerk overigens,
Denk dat je mij verkeerd begrijpt, het heeft niets met burgerlijk van doen. Het is simpelweg een idee van stijl en de mannelijkheid die een man in mijn optiek uitstraalt. Burgelijkheid en iemands burgelijke schaduw is wat anders, dunkt mij.
Wat er in de ambtenarij in NL gebeurd is voor mij sowieso geen maatstaf. Als je het gemiddelde ministerie binnenloopt is het net of de ene helft uit jagen gaat en de andere helft aan het klussen is. Directeur generaal en secretaris generaal incl. Ambtenarij in NL is geen maatstaf. Sorry maar daarover ben ik eenduidig. Dat neemt niet weg dat er een paar uitzonderingen zijn natuurlijk. Die bevestigen de regel zal ik maar zeggen.
Opvallend is ook hoe ambtenaren in stijl veranderen als ze naar het "Europeese" Brussel verhuizen. Dan ineens dragen wel een Zegna, of Caruso etc.
Ik ben het met Leone eens wat dit betreft en dus kennelijk oneens met veel anderen alhier.
Een man dient in mijn optiek zo min mogelijk sieraden en ornamenten te dragen. Het siert de man niet en het doet afbreuk.
In het clubcircuit is het ook een gegeven dat velen aldaar lederen en andere armbandjes dragen. Ieder moet doen wat hij wil. Persoonlijk vind ik het geen gezicht bij een man. Het blijft vrouwelijk. Het staat je natuurlijk vrij on je vrouwelijke kanten te etaleren of exploiteren, dat is iets wat nu juist in NL heel goed kan. Ik voel er echter niet voor om daaraan mee te doen en geef duidelijk mijn mening.