Evident is wederom dat hier kennelijk wordt verwacht, dat je met de massa meedoet en allemaal hetzelfde post, of repost wat je op andere modefora tegenkomt, zodat iedereen hier op SF veilig kan klappen en jaknikken.
Een beetje eigen invulling maakt het juist wel zo aardig, althans lijkt mij.
Misschien dat dit ooit veranderd en dit nog eens een echt stijlvol Forum wordt.
De vijandigheid en onzin in de reacties, op een paar foto's van schoenen, kan ik in ieder geval niet plaatsen.
Waarde Ramone, het gegeven dat jij als SF lid nog nooit van Fratelli Rossetti als schoenenmerk hebt gehoord, is niet aan mij te wijten. Nota bene, dat ligt aan jezelf en tja, "eine Bildungslücke" zouden ze dat in Duitsland noemen. Met name een SF lid, dat zich ook nog regelmatig in schoenen verdiept en zich daarover kritisch uitlaat, zou toch beter moeten weten. Je mag natuurlijk twijfelen aan mijn opleidingsniveau, dat deert mij niet. Je verwacht toch niet echt, dat ik daar verder op in ga?
@ Swaantje,
De wijze waarop jij naar mij communiceert, zegt zoveel over jezelf. Wel jammer dat je gewoon niet kunt ophouden, zelfs niet als je daar van diverse kanten om wordt verzocht en ik je een handreiking doe. Ik hoop wel dat je die labiele en onzekere "persoonlijkheidsstoornis" die je toch duidelijk parten speelt, ooit zult kunnen overwinnen. Het na-papagaaien maakt in ieder geval geen indruk. Sterkte met het overwinnen van je psychoproblematiek.
@ Leone,
Merci voor je relativering. ik heb sowieso niks met het Koninigshuis. Beetje een klucht, die ik graag verre van mij wil houden.