Auteur Topic: Waar vind ik...? Waar koop je dat?  (578820 keer gelezen)

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Waar vind ik...? Waar koop je dat?
Reactie #1035 Gepost op: 28 februari 2013 - 20:05:51
Munro maakt prima pakken.( via Oger o.a)
Ook handmade, moet je voor onder de €1K redden.

Goeie suggestie. Laatst nog een mailing van Oger, handmade voor iets van 850 euro ihkv Fine Pezze-actie geloof ik.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1037 Gepost op: 28 februari 2013 - 20:14:08
Goeie suggestie. Laatst nog een mailing van Oger, handmade voor iets van 850 euro ihkv Fine Pezze-actie geloof ik.

Ik heb een tijdje geleden via een vriend die Munro voert een jasje laten maken en was er positief verrast over.

PietjePrecies

• Bekijk profiel
Reactie #1038 Gepost op: 28 februari 2013 - 22:00:17
Ja, ik vond de naam ook al uitermate geschikt toen ik deze post wou maken :D.

WDDHV = ?
Zal wel zo'n "oh ja!" moment worden.

En handwerk hoeft nou ook weer niet, volgens mij ben ik nog iets te simpel om dat uberhaupt te zien.
Ik heb het gewoon niet zo met de goedkope pakkenknaller die ze voor 100 euries in elkaar laat plakken in China en ze hier vervolgens met 70% winstmarge verkoopt. Maar verder snap ik ook wel dat een goede MTM/Bespoke Tailor in NL er ook een leuk zakcentje aan wil overhouden. You get what you pay for, goedkoop is duurkoop, etc. Daar wil ik dus liever niet in de praktijk achter komen.

En dat diner voor 3 is best mogelijk. Alleen niet in NL...
Tis niet dat ik zo "eventjes" op het vliegtuig stap, maar als ik daar voor de helft van de prijs soortgelijke kwaliteit krijg (En weet waar ik terecht kan, eventjes naar een vreemd land vliegen en dan op zoek is natuurlijk een ramp) dan is een maandje vakantie niet een verkeerd idee. Mocht het de eerste keer jackpot zijn en goed passen, dan kan de rest (neem ik aan...) via internet en haal je er misschien nog een gratis vakantie uit. Ik weet niet hoe RTW kopen die perfect zit door puur toeval en dan dat gebruiken voor maten gaat, maar dat kan ik dan altijd nog uitproberen.

Die laatste van P Johnson is dus precies wat ik zoek. De kleur is niet 100%, maar dat zou ik er graag bijnemen als ik zoiets in een winkel zou zien hangen. In de winkel is het prijskaartje voor zoiets echter €1500+ omdat er een leuk merkje in zit. Maar dit zit toch sowieso niet in Adam?

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1039 Gepost op: 28 februari 2013 - 22:05:38
Is Munro.
En Oger levert dit onder DFS, wel handmade nemen.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1040 Gepost op: 28 februari 2013 - 22:08:01
Laatste is een blend. Sky Blue Line/Cotton/Silk by Ariston

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1041 Gepost op: 28 februari 2013 - 22:08:39
Handwerk in Australië.
Maar je wilt geen handwerk, maar een diner voor 3 ipv een 3 sterren diner als ik het kort samenvat.

Lees je nou maar eens goed in op dit forum,of koop een boek hierover, the gentlemen, daar staat een hoop basisinformatie in
Be yourself no matter what they say

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1042 Gepost op: 28 februari 2013 - 22:22:25
+1. Ik vind het een beetje een klok-klepel verhaal met een stoer sausje erover.
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1043 Gepost op: 01 maart 2013 - 09:20:14
Zoveel eisen voor een eerste pak. Dat jullie überhaupt serieus antwoord kunnen geven. Als je het 'm blind aantrekt heeft hij volgens mij geen idee wat 'ie draagt.

Sirbal

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1044 Gepost op: 01 maart 2013 - 09:34:18
.. PietjePrecies
Het meervoud van lef is leven

Nerazzurri

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1045 Gepost op: 01 maart 2013 - 10:57:11
Zoveel eisen voor een eerste pak. Dat jullie überhaupt serieus antwoord kunnen geven. Als je het 'm blind aantrekt heeft hij volgens mij geen idee wat 'ie draagt.

+5.
Formerly known as Ruby Tuesday

guest45

• Gast
Reactie #1046 Gepost op: 01 maart 2013 - 11:06:38
Niet helemaal mee eens, MF. Ik waardeer het dat iemand die voor het eerst een goed pak wil aanschaffen zich er goed in verdiept. beter te goed dan niet goed genoeg hoewel je jezelf natuurlijk ook niet blind moet staren op details.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1047 Gepost op: 01 maart 2013 - 11:09:11
Prima om zoveel theoretische kennis te hebben opgedaan, maar nu de praktijk. En gewoon beginnen met niet teveel noten op je zang. Bereid zijn om ervoor naar het buitenland te gaan terwijl je niet eens door praktijkervaring weet wat hier te koop is, vind ik simpelweg ridicuul.

Leonardus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1048 Gepost op: 01 maart 2013 - 12:48:51
Béétje een raar verhaal. Wel eventueel naar HK/Polen vliegen, maar Vanita is te duur. Reken is even uit wat het grapje kost inclusief vliegticket hotel etc.  :-k

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1049 Gepost op: 01 maart 2013 - 18:45:23
Gewoon naar Oger, wanneer is die Fine Pezze van Caruso?
Ook nog een optie, wel ietsjes duurder, maar dan heb je wel wat.