Ja, ik vond de naam ook al uitermate geschikt toen ik deze post wou maken

.
WDDHV = ?
Zal wel zo'n "oh ja!" moment worden.
En handwerk hoeft nou ook weer niet, volgens mij ben ik nog iets te simpel om dat uberhaupt te zien.
Ik heb het gewoon niet zo met de goedkope pakkenknaller die ze voor 100 euries in elkaar laat plakken in China en ze hier vervolgens met 70% winstmarge verkoopt. Maar verder snap ik ook wel dat een goede MTM/Bespoke Tailor in NL er ook een leuk zakcentje aan wil overhouden. You get what you pay for, goedkoop is duurkoop, etc. Daar wil ik dus liever niet in de praktijk achter komen.
En dat diner voor 3 is best mogelijk. Alleen niet in NL...
Tis niet dat ik zo "eventjes" op het vliegtuig stap, maar als ik daar voor de helft van de prijs soortgelijke kwaliteit krijg (En weet waar ik terecht kan, eventjes naar een vreemd land vliegen en dan op zoek is natuurlijk een ramp) dan is een maandje vakantie niet een verkeerd idee. Mocht het de eerste keer jackpot zijn en goed passen, dan kan de rest (neem ik aan...) via internet en haal je er misschien nog een gratis vakantie uit. Ik weet niet hoe RTW kopen die perfect zit door puur toeval en dan dat gebruiken voor maten gaat, maar dat kan ik dan altijd nog uitproberen.
Die laatste van P Johnson is dus precies wat ik zoek. De kleur is niet 100%, maar dat zou ik er graag bijnemen als ik zoiets in een winkel zou zien hangen. In de winkel is het prijskaartje voor zoiets echter €1500+ omdat er een leuk merkje in zit. Maar dit zit toch sowieso niet in Adam?