Hallo, ik heb hier echt een paar uur lopen zoeken op het forum (en nog meerdere uren op de USA variant, maar dan voornamelijk qua stijl, cut, stof, ed) en dit topic leek me toch nog net het meest geschikt voor deze vraag (kan geen topics maken).
Ik ben op zoek naar een licht (qua kleur) zomerpak (2-delig, liefst bretels, linnen 350-400g ofzo, slechts minimale lining, geen canvas of lijmwerk (unstructured), geen kantoorpak dus). Aangezien dit m'n eerste pak is lijkt me dat internet MTM een ramp zou kunnen worden, en als ik in de winkels kijk zie ik daar voornamelijk pakken van €200 die voor €600 over de toonbank gaan en als ik eindelijk iets vind wat ik niet te lelijk vind dan past het totaal niet. Het beste wat ik op dit forum kon vinden was vanità (prijzen vanaf €1k, dus wat mij betreft wel iets té fancy voor een eerste pak).
Zijn er uberhaupt RTW pakken hier aan voldoen en het waard zijn te passen? Zijn er wat goedkopere MTM tailors rond Amsterdam te vinden die toch nog redelijk werk leveren, of kan ik net zo goed een reis naar HK boeken?