Mijn shirtbyhand ervaring
- Shirt via relatiegeschenk gekregen, maten en gegevens opgenomen op kantoor. erg netjes en ook correct.
- Shirt besteld als slim fit en vervolgens mijn maten opgevraagd. maten gecontroleerd, helemaal correct.
- Shirt na drie weken binnen, valt opvallend groot(10cm aan de zijkanten en schouders 2x zo breed) is ook geen slim fit!
- Beklag gedaan via mail met foto :

- shirtbyhand komt weer langs op afspraak, maten opnieuw opgenomen. ipv 90 word nu 91 gemeten.
- Shirt gaat mee en komt slecht afgewerkt terug zonder excuus of enige erkenning.
- Shirt is raar afgewerkt en totaal niet op maat gemaakt, de zijkanten zijn ingekort en hierdoor worden lelijke kreukels over het shirt veroorzaakt. dus ik stuur opnieuw een email met twee fotos:

- ik krijg een email met de vraag of ik mijn nummer kan toezenden (welke zij bij de intake al hadden opgenomen).
- ik word gebeld en mevrouw vraag mij hoe ik het wil laten oplossen, ik geef aan dat ik een op maat gemaakt shirt wil. mevrouw reageert geagiteerd dat dit een op maat gemaakt shirt is. ik stel het anders, ik vind dit geen op maat gemaakt shirt. bij de H&M koop ik mooiere shirts die mij nog beter passen.
mevrouw stelt voor dat ik het shirt terug stuur zodat zij hem opnieuw kunnen bekijken, hierna vraagt ze wel of ik de volgende keer er niet weer op terug kom, waarop ik aangeef als ik dit op maat gemaakt vind niet.
Na dit onbeschofte kinderachtige telefoontje ben ik een second opinion gaan aanvragen bij een tailor die mij vertelde dat de kwaliteit ver te zoeken is en het shirt absoluut niet op maat gemaakt is.
AFRADER! ik heb het shirt weg gegooid.