Auteur Topic: Shirt by Hand  (272087 keer gelezen)

Reinier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #600 Gepost op: 14 mei 2015 - 22:20:56
Kerel, ga eens tegen je stagebegeleider bij SBH zeggen dat je gefaald hebt in het imiteren van een klant. En vraag of je nog meer koffie kunt halen. Misschien kun je dat wel.

Like!

Vriend35

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #601 Gepost op: 15 mei 2015 - 08:07:10
Mij lijkt het nu wel duidelijk allemaal...

Harrie

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #602 Gepost op: 15 mei 2015 - 10:54:25
Dat er al 41 pagina's over wordt geouwehoerd. MIJN GOD!

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #603 Gepost op: 15 mei 2015 - 12:00:14
Ach, wat jullie vinden, is allemaal niet zo belangrijk.

Ah oké. Nou doei dan maar.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #604 Gepost op: 15 mei 2015 - 12:03:53
Nou ja, met zo'n omzet zou ik als eigenaar van SbH wel mijn lul uit mijn broek lachen om de kritieken hier.

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #605 Gepost op: 15 mei 2015 - 12:03:54
Kwam deze net tegen:

http://putthison.com/post/118856097218

Het draait natuurlijk wel om de laatste zin.

Nerazzurri

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #606 Gepost op: 15 mei 2015 - 12:14:14
Ach, wat jullie vinden, is allemaal niet zo belangrijk. Het is algemeen bekend dat doorgaans de mensen die fanatiek reviews schrijven, vaak de mensen zijn die iets negatiefs te zeggen/vinden hebben over een bepaalde dienst of product.

Mensen die graag een shirt bij SBH willen bestellen en op dit forum komen, moeten eerdere, overdreven negatieve reacties echt met een korreltje zout nemen. Niet voor niets heeft SBH binnen de eerste 6 jaar een omzet van over 1,7 miljoen gegenereerd. Dat is gewoon ongelooflijk goed en dat krijg je niet voor elkaar als je "troep" of "ruk" kwaliteit levert.
Als je op zoek bent naar een kwalitatief goede en classy op maat gemaakt overhemd tegen een hele betaalbare prijs, dan is SBH hiervoor perfect.

je weet ongeveer waar de lat ligt van de gem. nl w.b. kleding?
Formerly known as Ruby Tuesday

DonCorleone

• Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #607 Gepost op: 15 mei 2015 - 13:50:10
Nou ja, met zo'n omzet zou ik als eigenaar van SbH wel mijn lul uit mijn broek lachen om de kritieken hier.
My point exacly.

Nerazzurri

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #608 Gepost op: 15 mei 2015 - 14:05:06
My point exacly.

dus omzet boven kwaliteit. Spreek je jezelf wel tegen.
Formerly known as Ruby Tuesday

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #609 Gepost op: 15 mei 2015 - 14:05:46
Verneuk de massa, vul de kassa.

Punt

• Gebruiker
  • Respect the beard
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #610 Gepost op: 15 mei 2015 - 14:18:09
My point exacly.

En prima ook, laat hem ook lekker zijn piemel uit zijn broekje lachen! Was 1 van zijn eerste klanten, goeie goosert, niks mis mee...

2 shirts later ben ik toch maar eens gaan googlen naar beter maatwerk, gezien ik de overhemden van Tommy toch een heeeeel stuk beter vond, alleen, ja, pasvorm... toen hier terecht gekomen... bergafwaarts vanaf daar, gezien ik nu blijkbaar alleen maar te dure shirts koop...

Anyway, mijn SBH shirts zijn 6 maanden later de prullenbak ingegaan, punten van kritiek:

1. Bijna slagaarderijke bloeding (mijn tere nekje trekt schuurpapier niet zo)....
2. Pasvorm kregen ze niet goed.....
3. Stoffen zijn gewoon echt bagger
4. Boorden en manchetten idem
5. Service vermoeiend, best goed, jammer alleen dat ik ze 6 keer nodig had, voor 2 shirts.... boordjes, stofjes, pasvorm, etc.. allemaal wel een keer fout gegaan.
6. Knopen, oef! Naast plastic, prima, vielen ze er na 2 maanden af... gvd...

Enfin, het is gewoon ruk, ook geen goeie bang voor de daalder....

Koop dan gewoon RTW SuSu en laat het aanpassen..

Respect the beard

Dieter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #611 Gepost op: 15 mei 2015 - 14:40:15
Dat je geen fan bent is duidelijk, punt. Waarom er op terug blijven komen? Dat ontgaat me even.
Grammar Nazi's: They usually dwell on forums and correct the grammar/spelling of others. It is a sophisticated form of trolling.

DonCorleone

• Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #612 Gepost op: 15 mei 2015 - 14:42:56
En prima ook, laat hem ook lekker zijn piemel uit zijn broekje lachen! Was 1 van zijn eerste klanten, goeie goosert, niks mis mee...

2 shirts later ben ik toch maar eens gaan googlen naar beter maatwerk, gezien ik de overhemden van Tommy toch een heeeeel stuk beter vond, alleen, ja, pasvorm... toen hier terecht gekomen... bergafwaarts vanaf daar, gezien ik nu blijkbaar alleen maar te dure shirts koop...

Anyway, mijn SBH shirts zijn 6 maanden later de prullenbak ingegaan, punten van kritiek:

1. Bijna slagaarderijke bloeding (mijn tere nekje trekt schuurpapier niet zo)....
2. Pasvorm kregen ze niet goed.....
3. Stoffen zijn gewoon echt bagger
4. Boorden en manchetten idem
5. Service vermoeiend, best goed, jammer alleen dat ik ze 6 keer nodig had, voor 2 shirts.... boordjes, stofjes, pasvorm, etc.. allemaal wel een keer fout gegaan.
6. Knopen, oef! Naast plastic, prima, vielen ze er na 2 maanden af... gvd...

Enfin, het is gewoon ruk, ook geen goeie bang voor de daalder....

Koop dan gewoon RTW SuSu en laat het aanpassen..
Oke, in ieder geval iemand die in staat is inhoudelijk te reageren. Dank. Eigenlijk wel benieuwd van welke stof die overhemden van je waren? Ik geef toe dat die "plain-weave" niet top of the pops is, maar die Twill en Poplin (double-weave) vind ik bijzonder mooi.

Punt

• Gebruiker
  • Respect the beard
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #613 Gepost op: 15 mei 2015 - 15:01:23
Oke, in ieder geval iemand die in staat is inhoudelijk te reageren. Dank. Eigenlijk wel benieuwd van welke stof die overhemden van je waren? Ik geef toe dat die "plain-weave" niet top of the pops is, maar die Twill en Poplin (double-weave) vind ik bijzonder mooi.

Durf ik je niet te zeggen, mijn laatste bestelling in 2008 geplaatst... Een hoop mail history met Pieter-Bas en order nummers, geen stofcodes....

Ooit mijn Pa een shirt cadeau gedaan, die was er in eerste instantie blij mee, maar een aantal keer wassen en... ach ja!

Respect the beard

patrique

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #614 Gepost op: 15 mei 2015 - 15:52:36
Wanneer komt die ondertitel 'voor de ware fijnproever' weer eens terug? Kunnen dit soort topics (en meermin etc) meteen dicht :)