Auteur Topic: Shirt by Hand  (272104 keer gelezen)

Hulsebosch

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #570 Gepost op: 08 april 2015 - 19:23:44
't Ging toch over die shirtbyhand.nl ? 65€ voor een echt hemd op maat gemaakt... lijkt te mooi om waar te zijn
Ik heb er van Luxire nogal wat in mijn kast hangen.

Punt

• Gebruiker
  • Respect the beard
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #571 Gepost op: 09 april 2015 - 07:38:26
Onder de 100€ nog nooit degleijk maatwerk gezien in een hemd. Misschien bestaat het, but ain't never seen it.
Een lokale, zelfstandige kleermaker blijft toch m'n voorkeur genieten boven die franchises

Ligt erg aan de lokale zelfstandige kleermaker... genoeg voorbeelden gezien (en helaas gekocht), waar kwaliteit nou niet bepaald top te noemen was/is (prijs wel, voor hun)...

Maar, SbH is gewoon ruk... :) maar dat mag ik niet zeggen
Respect the beard

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #572 Gepost op: 09 april 2015 - 09:04:27
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #573 Gepost op: 09 april 2015 - 09:04:44
Natuurlijk mag je dat wel zeggen Punt. Waarom anders geabonneerd zijn op dit topic? ;)

DonCorleone

• Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #574 Gepost op: 14 mei 2015 - 10:08:46
Jeetje, wat een hoop azijnpissers hier met overdreven negatieve reacties. Ik heb bij verschillende winkels shirts op maat laten maken, maar die waren niet zo mooi als die van Shirt By Hand.

Eerst de P9 stof (licht blauw) besteld met manchetknopen (french square). Erg mooi. De stof is van goede kwaliteit en het shirt is goed afgewerkt. Ik heb hem vaak gewassen en nog steeds geen vervaging van de kleur. Verder zit dit shirt lekker "fitted" oftewel getailleerd om mijn lichaam.

Meerdere mensen bij mij op werk hebben van Shirt By Hand overhemden van wat dikkere stof: de P2, P2B en de P14 bijvoorbeeld. Deze zijn echt heel mooi en stijlvol.

Inmiddels heb ik zelf ook de P2B, p14 en p40 (zwart) thuis. Hier ben ik ook bijzonder tevreden over. Nog nooit overhemden voor zo'n goede prijs kunnen kopen die er zo goed uitzien en zo lekker om mijn lichaam zitten.

Kortom zeer tevreden en ik voel niet de noodzaak ooit nog ergens anders overhemden te bestellen. 

patrique

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #575 Gepost op: 14 mei 2015 - 10:14:38
Met welke andere winkels heb je ervaring dan?

Emilio

• Gebruiker
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Shirt by Hand
Reactie #576 Gepost op: 14 mei 2015 - 10:22:30
Het feit dat dit zijn eerste post is en hij die stoffencodes kent doet mij vermoeden dat er een ban aankomt :)

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #577 Gepost op: 14 mei 2015 - 10:57:26
Laten we dit topic gewoon bannen.
The man with style, is the man who can smile

DonCorleone

• Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #578 Gepost op: 14 mei 2015 - 10:59:53
Met welke andere winkels heb je ervaring dan?
Michael & Giso, SuSu en van Boss heb ik ook shirts op maat laten maken. Allemaal goed natuurlijk, maar Shirt By Hand gewoon net iets mooier. De service vind ik ook super. Na mijn eerste overhemd wilde ik de armlengte wat strakker, kwamen ze direct langs om het opnieuw op te meten.

Kan zijn dat jullie simpelweg pech hebben gehad met 1 of 2 shirts, maar mijn ervaringen zijn tot dusver super en van vrienden/collega's hoor ik ook alleen maar positieve verhalen over deze winkel.

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #579 Gepost op: 14 mei 2015 - 11:01:18
Waar laat jij boss mtm shirts aanmeten?
Be yourself no matter what they say

DonCorleone

• Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #580 Gepost op: 14 mei 2015 - 11:03:38
Het feit dat dit zijn eerste post is en hij die stoffencodes kent doet mij vermoeden dat er een ban aankomt :)
Bijzonder kortzichtig deze reactie. Ik maakte express een profiel aan omdat ik verbijsterd was over het aantal negatieve reacties over deze webwinkel. Zeker aangezien iedereen mij vraagt "waar ik die mooie shirts toch haal".

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #581 Gepost op: 14 mei 2015 - 11:34:45
En wij vinden het hier dus troep. Verschil moet er zijn.

DonCorleone

• Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #582 Gepost op: 14 mei 2015 - 11:44:26
En wij vinden het hier dus troep. Verschil moet er zijn.
Ach, wat jullie vinden, is allemaal niet zo belangrijk. Het is algemeen bekend dat doorgaans de mensen die fanatiek reviews schrijven, vaak de mensen zijn die iets negatiefs te zeggen/vinden hebben over een bepaalde dienst of product.

Mensen die graag een shirt bij SBH willen bestellen en op dit forum komen, moeten eerdere, overdreven negatieve reacties echt met een korreltje zout nemen. Niet voor niets heeft SBH binnen de eerste 6 jaar een omzet van over 1,7 miljoen gegenereerd. Dat is gewoon ongelooflijk goed en dat krijg je niet voor elkaar als je "troep" of "ruk" kwaliteit levert.
Als je op zoek bent naar een kwalitatief goede en classy op maat gemaakt overhemd tegen een hele betaalbare prijs, dan is SBH hiervoor perfect.

Adrem

• Gebruiker
  • mnml
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #583 Gepost op: 14 mei 2015 - 11:46:51
Alleen zijn we daar op dit forum totaal niet naar op zoek.

Hier zijn we op zoek naar handgemaakte shirts van de beste kwaliteit tegen een onbetaalbare prijs.
To consciously avoid fashion is in itself a fashion.

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Shirt by Hand
Reactie #584 Gepost op: 14 mei 2015 - 11:49:03
Kerel, ga eens tegen je stagebegeleider bij SBH zeggen dat je gefaald hebt in het imiteren van een klant. En vraag of je nog meer koffie kunt halen. Misschien kun je dat wel.