Vanmiddag even een 620 limited edition gepast -nr.18 van 94 st. -, heb tot nu toe alleen de 610. Mooie donkere washing voor de winter. Zat goed om de bips en bovenbenen, maar toch wat wijd aan de onderbenen he. m.a.w.: Ik twijfel Wie trekt me over de streep? Ik vind 't zonde om de broek dan te kopen en 'm gelijk een open-hart-operatie te moeten laten ondergaan. :-k
J620 valt gewoon wat wijder, kan je net zogoed weer voor een J610 gaan als je hem toch wil verbouwen
Daarbij, moeten we niet eens iets anders gaan verzinnen ipv Jacob Cohen
Citaat van: "Aero"J620 valt gewoon wat wijder, kan je net zogoed weer voor een J610 gaan als je hem toch wil verbouwen Het pijpje van de J620 is 21cm, op zich vallen ze best mooi. Wil je het reduceren tot 19cm?
Citaat van: "ruby tuesday"Daarbij, moeten we niet eens iets anders gaan verzinnen ipv Jacob Cohen Ik heb nu 5 van die dingen, ik zeg ja!
Citaat van: "Rogier"Citaat van: "ruby tuesday"Daarbij, moeten we niet eens iets anders gaan verzinnen ipv Jacob Cohen Ik heb nu 5 van die dingen, ik zeg ja! ik 3 en ik koop geen nieuwe meer(denk ik)
Als je tevreden bent over 610 zou ik absoluut de 620 niet kopen. Ik vind hem zelf totaal niet lekker zitten in de taille en wat te wijd van onderen.Daarbij, moeten we niet eens iets anders gaan verzinnen ipv Jacob Cohen
Citaat van: "Mikey Fuoco"Vanmiddag even een 620 limited edition gepast -nr.18 van 94 st. -, heb tot nu toe alleen de 610. Mooie donkere washing voor de winter. Zat goed om de bips en bovenbenen, maar toch wat wijd aan de onderbenen he. m.a.w.: Ik twijfel Wie trekt me over de streep? Ik vind 't zonde om de broek dan te kopen en 'm gelijk een open-hart-operatie te moeten laten ondergaan. :-kGewoon doen,moet morgen mijn JC 620 afhalen,pijpjes ook wat smaller laten maken.
maar denk er ook over om een Kiton aan te schaffen, mits het waard is voor de meerprijs
Citaat van: "Aero"J620 valt gewoon wat wijder, kan je net zogoed weer voor een J610 gaan als je hem toch wil verbouwen En die hebben ze dus niet beetje jammer, maar die 620 heeft gewoon echt een hele mooie donkerblauwe kleur. Bovendien zit ie rond de taille nog beter dan m'n 610 Citaat van: "ruby tuesday"Als je tevreden bent over 610 zou ik absoluut de 620 niet kopen. Ik vind hem zelf totaal niet lekker zitten in de taille en wat te wijd van onderen.Daarbij, moeten we niet eens iets anders gaan verzinnen ipv Jacob Cohen We hebben allemaal een ander figuur Ruby Citaat van: "Bogart"Citaat van: "Mikey Fuoco"Vanmiddag even een 620 limited edition gepast -nr.18 van 94 st. -, heb tot nu toe alleen de 610. Mooie donkere washing voor de winter. Zat goed om de bips en bovenbenen, maar toch wat wijd aan de onderbenen he. m.a.w.: Ik twijfel Wie trekt me over de streep? Ik vind 't zonde om de broek dan te kopen en 'm gelijk een open-hart-operatie te moeten laten ondergaan. :-kGewoon doen,moet morgen mijn JC 620 afhalen,pijpjes ook wat smaller laten maken.Dat wilde ik eigenlijk horen Maar mss dat ik 't resultaat van jouw broek nog ff afwacht.
Citaat van: "Mikey Fuoco"Citaat van: "Aero"J620 valt gewoon wat wijder, kan je net zogoed weer voor een J610 gaan als je hem toch wil verbouwen En die hebben ze dus niet beetje jammer, maar die 620 heeft gewoon echt een hele mooie donkerblauwe kleur. Bovendien zit ie rond de taille nog beter dan m'n 610 Citaat van: "ruby tuesday"Als je tevreden bent over 610 zou ik absoluut de 620 niet kopen. Ik vind hem zelf totaal niet lekker zitten in de taille en wat te wijd van onderen.Daarbij, moeten we niet eens iets anders gaan verzinnen ipv Jacob Cohen We hebben allemaal een ander figuur Ruby Citaat van: "Bogart"Citaat van: "Mikey Fuoco"Vanmiddag even een 620 limited edition gepast -nr.18 van 94 st. -, heb tot nu toe alleen de 610. Mooie donkere washing voor de winter. Zat goed om de bips en bovenbenen, maar toch wat wijd aan de onderbenen he. m.a.w.: Ik twijfel Wie trekt me over de streep? Ik vind 't zonde om de broek dan te kopen en 'm gelijk een open-hart-operatie te moeten laten ondergaan. :-kGewoon doen,moet morgen mijn JC 620 afhalen,pijpjes ook wat smaller laten maken.Dat wilde ik eigenlijk horen Maar mss dat ik 't resultaat van jouw broek nog ff afwacht.Heb vanmiddag nog naar de winkel gebeld,resultaat was dermate dat de eigenaar een zelfde broek op dezelfde wijze heeft laten vermaken.Tevens kreeg ik te horen dat er 4 jasjes van Boglioli op me liggen te wachten om morgen te passen.Wil trouwens nog wel een khaki JC.Heb nu 4 JC's