Auteur Topic: Sam Surin / New Royal Fashions  (52027 keer gelezen)

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
New Royal Fashions?
Reactie #60 Gepost op: 06 februari 2005 – 17:10:32
Dan ben je vast naar town&country geweest.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
New Royal Fashions?
Reactie #61 Gepost op: 06 februari 2005 – 17:10:45
Citaat van: "FFW"
La ma. Als jij het zo geweldig vindt, prima. Ga jij onze goede vriend met zijn maatshirts maar financieel steunen. Voor mij is het net even te duur. Ik heb net met 70% korting een borrelli shirt gekocht, dat vind ik net even wat Interessanter.

MTM, RTW
Appel, Peer
Fashion can be bought. Style one must possess.

Huey

  • Gast
New Royal Fashions?
Reactie #62 Gepost op: 06 februari 2005 – 17:11:22
Citaat van: "FFW"
La ma. Als jij het zo geweldig vindt, prima. Ga jij onze goede vriend met zijn maatshirts maar financieel steunen. Voor mij is het net even te duur. Ik heb net met 70% korting een borrelli shirt gekocht, dat vind ik net even wat Interessanter.


Met korting kopen is altijd leuk natuurlijk. Maar ik ben bang dat je voor maatwerk nu eenmaal stukken duurder uit bent. Daar is geen uitverkoop in enzo. Zoals je misschien in een ander topic hebt gezien kwam Soli een Borrelli mtm tegen die 367 euro heeft gekost. Is toch een andere orde dan 230 euro bij Shirtmakers. Finamore RTW ligt voor 258 euro in de schappen (zonder korting). Laat staan maatwerk.

Dus hij heeft gewoon concurrerende prijzen. Maar als je appels met peren gaat vergelijken kom je niet veel verder natuurlijk.

FFW

  • Gast
New Royal Fashions?
Reactie #63 Gepost op: 06 februari 2005 – 17:18:49
Eerlijk gezegd moet ik bekennen dat ik niet helemaal op de hoogte ben van de prijzen op het gebied van maatwerk. Maar ik weet wel dat als een willekeurige student een bedrijfje opzet om shirts te verkopen hij dat doet om geld te verdienen. Waarin onderscheidt hij zich van andere bedrijven? 200 euro voor een shirt vind ik veel geld, niet voor een maat borrelli nee maar dat krijg je er ook niet voor.

Huey

  • Gast
New Royal Fashions?
Reactie #64 Gepost op: 06 februari 2005 – 17:25:05
Citaat van: "FFW"
Eerlijk gezegd moet ik bekennen dat ik niet helemaal op de hoogte ben van de prijzen op het gebied van maatwerk. Maar ik weet wel dat als een willekeurige student een bedrijfje opzet om shirts te verkopen hij dat doet om geld te verdienen. Waarin onderscheidt hij zich van andere bedrijven? 200 euro voor een shirt vind ik veel geld, niet voor een maat borrelli nee maar dat krijg je er ook niet voor.


Als je een bedrijf opricht is dat altijd om geld te verdienen natuurlijk. Niet meer dan logisch. Jij gaat ook niet voor niets werken zometeen.

Waarin hij zich onderscheidt? Hij komt je thuis opzoeken om de maat te nemen en om de shirts te bezorgen en dus te checken of alles naar wens is. Wat je voor dat geld krijgt is een overhemd op maat en met de hand gemaakt door een Italiaans atelier. Wie weet laat hij het wel outsourcen bij Finamore, net als Oger doet. Volgens Cami zelf is het vergelijkbaar (of iets mooier nog dan) met Lorenzini.

guest45

  • Gast
New Royal Fashions?
Reactie #65 Gepost op: 06 februari 2005 – 18:08:27
Citaat van: "FFW"
La ma. Als jij het zo geweldig vindt, prima. Ga jij onze goede vriend met zijn maatshirts maar financieel steunen. Voor mij is het net even te duur. Ik heb net met 70% korting een borrelli shirt gekocht, dat vind ik net even wat Interessanter.


touwn & country geweest :lol:

en over maatwerk...het zou mij niets verbazen als je in verhouding juist minder kwijt bent bij shirtmakers omdat je daar niet voor een naam betaald maar puur voor dat hemd. hij heeft zelf lage lasten...borrelli ed hebbe grote winkels in dure straten over de hele wereld...die winkels moeten ook ergens van betaald worden...het geld dat jij betaald voor een mtm borrelli bv

FFW

  • Gast
New Royal Fashions?
Reactie #66 Gepost op: 06 februari 2005 – 18:13:18
Ja idd bij town en country geweest, weer veel te veel gekocht. Wel een goede tip van je.

guest45

  • Gast
New Royal Fashions?
Reactie #67 Gepost op: 06 februari 2005 – 18:14:11
weet ik
alles 70% nu? die truien nog gezien?

FFW

  • Gast
New Royal Fashions?
Reactie #68 Gepost op: 06 februari 2005 – 18:16:14
Ja eentje gekocht en die schoenen met dat kwastje. Ze leken beetje eng, maar toen ik ze aanhad stonden ze briljant (al zeg ik het zelf). En die huismerk shirts van hun vond ik er best netjes uitzien. Ik heb er eentje voor 25 euro gekocht.

guest45

  • Gast
New Royal Fashions?
Reactie #69 Gepost op: 06 februari 2005 – 18:18:52
Orian shirt? met hanepoot steek?
die schoenen met kwaste zijn fout....sorry..vind ze spuuglelijk ook al hebben ze ene dunne zool..maargoed...mantelassi blijft goed spil..190 waren die toch?

FFW

  • Gast
New Royal Fashions?
Reactie #70 Gepost op: 06 februari 2005 – 18:26:04
125 E, en ik vind ze niet spuuglelijk. Floris van B vind ik spuuglelijk, maar ja ieder zijn smaak he.

FFW

  • Gast
New Royal Fashions?
Reactie #71 Gepost op: 06 februari 2005 – 18:26:36
Hanepootsteek, is een begrip wat ik nog niet helemaal begrepen heb.

guest45

  • Gast
New Royal Fashions?
Reactie #72 Gepost op: 06 februari 2005 – 21:17:12
Citaat van: "FFW"
125 E, en ik vind ze niet spuuglelijk. Floris van B vind ik spuuglelijk, maar ja ieder zijn smaak he.


weet niet, heb hem nooit ontmoet maar ik hou het toch gewoon op vrouwen dus... :wink:

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
New Royal Fashions?
Reactie #73 Gepost op: 06 februari 2005 – 21:19:00
Ik Ook :lol:
Support your local Mikey Fuoco chapter.

guest45

  • Gast
New Royal Fashions?
Reactie #74 Gepost op: 06 februari 2005 – 21:19:07
hanepootsteek...beetje wazige foto