Auteur Topic: Sam Surin / New Royal Fashions  (52029 keer gelezen)

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
New Royal Fashions?
Reactie #45 Gepost op: 06 februari 2005 – 11:24:45
Citaat van: "Camiceria"
Pittige prijs idd -> maar dat heeft niets te maken met afzetterij lijkt me. Ik kan je vertellen dat ik op deze shirts een hele kleine marge heb en dat ik het vooral doe uit liefhebberij (lees overal op dit forum). Vandaar dat ik met ateliers werk in Frankrijk en Italie en niet met fabrieken in China en Afganistan.
Prima als jij je shirts liever laat maken door Borrelli of Barba; dat is de top. Ik vind het leuk om die kwaliteit te benaderen met een eigen label.

Daarbij is dat andere label een stuk goedkoper en daarom erg aantrekkelijk om in maatshirts rond te kunnen lopen lijkt mij.

FFW

  • Gast
New Royal Fashions?
Reactie #46 Gepost op: 06 februari 2005 – 11:26:38
Oké misschien heb je gelijk. Wat zijn je marges dan ongeveer?

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
New Royal Fashions?
Reactie #47 Gepost op: 06 februari 2005 – 11:27:11
Wellicht handig deze discussie verder te voeren in het shirtmakers.nl topic :idea:
Fashion can be bought. Style one must possess.

guest45

  • Gast
New Royal Fashions?
Reactie #48 Gepost op: 06 februari 2005 – 11:28:07
Shirtmakers...NFR...same thing :P  :wink:

FFW

  • Gast
New Royal Fashions?
Reactie #49 Gepost op: 06 februari 2005 – 11:43:13
Allebei kut bedoel je? Dat vind ik niet aardig van je. Ik heb nooit gezegd dat het slecht is, ik heb immers geen ervaring met beiden. Maar als ik de website van NRF zie word ik niet vrolijk,  van de andere staan de prijzen me weer niet zo aan.

FFW

  • Gast
New Royal Fashions?
Reactie #50 Gepost op: 06 februari 2005 – 11:44:10
baidewee, ik wil zo even naar die winkel in Arnhem gaan. Hoe laat gaat die open?

HotFudge

  • Gast
New Royal Fashions?
Reactie #51 Gepost op: 06 februari 2005 – 12:34:57
Citaat van: "Chris"
Shirtmakers...NFR...same thing :P  :wink:


Wacht maar tot Cami dat Etro shirt voor je heeft geregeld ;)

guest45

  • Gast
New Royal Fashions?
Reactie #52 Gepost op: 06 februari 2005 – 14:10:29
Citaat van: "FFW"
Allebei kut bedoel je? Dat vind ik niet aardig van je. Ik heb nooit gezegd dat het slecht is, ik heb immers geen ervaring met beiden. Maar als ik de website van NRF zie word ik niet vrolijk,  van de andere staan de prijzen me weer niet zo aan.


ik liep cami maar te dollen :wink:
helemaal niet same thing

geen idee hoelaat Home en garden open is...bel ze anders even...

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
New Royal Fashions?
Reactie #53 Gepost op: 06 februari 2005 – 14:14:41
12.00 of 13.00 uur zal die wel open zijn.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Huey

  • Gast
New Royal Fashions?
Reactie #54 Gepost op: 06 februari 2005 – 14:33:29
Citaat van: "FFW"
Allebei kut bedoel je? Dat vind ik niet aardig van je. Ik heb nooit gezegd dat het slecht is, ik heb immers geen ervaring met beiden. Maar als ik de website van NRF zie word ik niet vrolijk,  van de andere staan de prijzen me weer niet zo aan.


Wat bevalt je niet aan de prijzen dan? Dat zijn juist erg normale prijzen voor maat en/of handwerk. Gezien het stukje service dat ze bieden lijkt het me absoluut geen slechte deal.

FFW

  • Gast
New Royal Fashions?
Reactie #55 Gepost op: 06 februari 2005 – 16:04:52
Ik vind 200 euro veel geld voor een onbekend product van een student uit Maastricht.

Huey

  • Gast
New Royal Fashions?
Reactie #56 Gepost op: 06 februari 2005 – 16:07:27
Citaat van: "FFW"
Ik vind 200 euro veel geld voor een onbekend product van een student uit Maastricht.

Je denkt toch niet dat hij dat zelf in elkaar naait? Shirtmakers heeft gewoon een Italiaans atelier in dienst die die shirts voor hen maken. Oger Napoli shirts worden ook niet door Oger gemaakt... Net zomin als dat bijv. Baldessarini zelf hun shirts en pakken maken.

Als het je geruststelt, hij is ook in gesprek met Barba en Borrelli...

FFW

  • Gast
New Royal Fashions?
Reactie #57 Gepost op: 06 februari 2005 – 17:01:12
Ja, dat snap ik ook wel dat hij niet zelf achter de naaimachine zit. Maar het zou pas leuk worden als hij met echt concurrerende prijzen had. Ik vind 200 euro nou niet echt goedkoop, vind jij wel dan? Ik moet nog afwachten wat die borrelli's van hem gaan kosten, 400 E instapmodel zeker.

Huey

  • Gast
New Royal Fashions?
Reactie #58 Gepost op: 06 februari 2005 – 17:02:58
Citaat van: "FFW"
Ja, dat snap ik ook wel dat hij niet zelf achter de naaimachine zit. Maar het zou pas leuk worden als hij met echt concurrerende prijzen had. Ik vind 200 euro nou niet echt goedkoop, vind jij wel dan? Ik moet nog afwachten wat die borrelli's van hem gaan kosten, 400 E instapmodel zeker.

Ik vind 200 euro zeker een concurrerende prijs voor maat en handwerk. 230 euro voor Sea Island ook. Borrelli en Finamore zijn nog een stukje prijziger en die komen niet naar je toe om op je te meten en het shirt te bezorgen.

FFW

  • Gast
New Royal Fashions?
Reactie #59 Gepost op: 06 februari 2005 – 17:08:07
La ma. Als jij het zo geweldig vindt, prima. Ga jij onze goede vriend met zijn maatshirts maar financieel steunen. Voor mij is het net even te duur. Ik heb net met 70% korting een borrelli shirt gekocht, dat vind ik net even wat Interessanter.