Auteur Topic: Sam Surin / New Royal Fashions  (52031 keer gelezen)

FFW

  • Gast
New Royal Fashions?
Reactie #30 Gepost op: 04 februari 2005 – 20:26:17
o, geen "mooie lul" dus.

guest45

  • Gast
New Royal Fashions?
Reactie #31 Gepost op: 05 februari 2005 – 17:12:15
blijkbaar niet...we moeten maar een slangskomen en met eigen ogen zien.
(vast zampa's en schouderplooien voor 45 e  :wink: )

Huey

  • Gast
New Royal Fashions?
Reactie #32 Gepost op: 05 februari 2005 – 18:02:19
We hebben hem helemaal niet hard aangepakt imho. De producten die op zijn website te koop aangeboden worden vind ik er niet uit zien. Dat mag ook gezegd worden. Niet alles is mooi natuurlijk. Borrelli maakt ook lelijke dingen dan zeggen we dat ook.

kiton

  • Gebruiker
  • Berichten: 142
    • Bekijk profiel
New Royal Fashions?
Reactie #33 Gepost op: 05 februari 2005 – 19:48:42
als je al vanaf 295 Handgemaakte kostuums levert en "overhemden gesneden op uw persoonlijke maten" voor 45, ja dan is enige scepsis toch wel op zijn plaats? Het zijn naar mijn bescheiden mening in eerste instantie nog al wat pretenties. Het zou kunnen hoor maar iedereen weet dat een maatshirt/maatpak toch gauw begint van af het 4/5 voudige van wat zij noemen.

En india kan wel een goedkoop land zijn (qua arbeidskosten) maar de vraag is in hoeverre die lui verstand hebben van kleermakers technieken en dergelijke. Mijn scepsis is ook ingegeven door de weinig flatteuze foto`s. Handgemaakt en maatgemaakt voor 295? Dat begint vaak bij zo`n 1200. Je moet het niet bijvoorbaat afschieten maar enige scepis mag je toch wel tonen?
l bello θ quello che non si vede

FFW

  • Gast
New Royal Fashions?
Reactie #34 Gepost op: 05 februari 2005 – 19:53:22
"weinig flatteuze foto`s" en dan zeggen dat we hem hard aanpakken. het eerste wat je te zien krijgt als je op hun site komt is een kerel met een vierknoops pak.
Maar goed ik wil het toch wel is proberen, voor 300 euro heb je een pak en twee shirts. Ik kan de hemden altijd nog gebruiken om mijn schoenen mee te poetsen.

Camiceria

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.914
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
New Royal Fashions?
Reactie #35 Gepost op: 06 februari 2005 – 00:01:42
haha, wat een grap (met alle respect...). In dat vierknoopspak zou ik niet eens naar carnaval willen...

Ik hoop niet dat iemand op deze site ooit het idee heeft gehad dat ik iemand probeer een 'lekker goekoop hempie op maat' probeer aan te smeren. Wij zijn vanaf EUR 70,-, maar voor de leukere stoffen zit je toch aan de EUR 110 en dan zit er nog geen handwerk in hoor...
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

FFW

  • Gast
New Royal Fashions?
Reactie #36 Gepost op: 06 februari 2005 – 09:17:30
Nee, maar jullie zijn dan weer een stel afzetters.

Camiceria

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.914
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
New Royal Fashions?
Reactie #37 Gepost op: 06 februari 2005 – 10:21:31
en dat baseer je op...?
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
New Royal Fashions?
Reactie #38 Gepost op: 06 februari 2005 – 10:22:52
Citaat van: "Camiceria"
en dat baseer je op...?

Humor, C ;)
Fashion can be bought. Style one must possess.

FFW

  • Gast
New Royal Fashions?
Reactie #39 Gepost op: 06 februari 2005 – 10:29:17
Op het feit dat jij een onbekend bedrijf hebt, dus waarschijnlijk niet zo heel veel shirts verkoopt. Jij wil natuurlijk ook nog een beetje winst maken, nou en dan heb je al snel een behoorlijke prijs.

Als ik zie dat jullie geloof ik meer dan 200 euro vragen voor een handgemaakt shirt vind ik dat een vrij pittige prijs. Als ik dat voor een Borrelli moet betalen okι, maar van een of andere student gaat mij een beetje te ver.

Camiceria

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.914
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
New Royal Fashions?
Reactie #40 Gepost op: 06 februari 2005 – 10:35:32
Citaat van: "FFW"
Op het feit dat jij een onbekend bedrijf hebt, dus waarschijnlijk niet zo heel veel shirts verkoopt. Jij wil natuurlijk ook nog een beetje winst maken, nou en dan heb je al snel een behoorlijke prijs.

Als ik zie dat jullie geloof ik meer dan 200 euro vragen voor een handgemaakt shirt vind ik dat een vrij pittige prijs. Als ik dat voor een Borrelli moet betalen okι, maar van een of andere student gaat mij een beetje te ver.


Je noemt mij een afzetter, omdat ik een onbekend bedrijf heb dus waarschijnlijk niet veel shirts verkoop...? Goed onderbouwd...

EUR 200 is idd een pittige prijs en we verkopen ook niet veel Azzurri Label shirts, maar vooral Green Label; vanaf EUR 70 dus -> wij bieden instapmodellen voor maatwerk en proberen ons assortiment uit te breiden (vandaar dat ik zo naar Milaan ga...)

@Nexus -> weinig humor op de zondagmorgen :D
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
New Royal Fashions?
Reactie #41 Gepost op: 06 februari 2005 – 10:42:07
Plm. 100 E voor ιcht maatwerk vind ik toch niet bepaald afzetterij. Tenzij de pasvorm minder is maar dat geloof ik niet; heb zelf nog geen shirt laten aanmeten bij C.
Fashion can be bought. Style one must possess.

FFW

  • Gast
New Royal Fashions?
Reactie #42 Gepost op: 06 februari 2005 – 10:45:42
Je geeft zelf toe dat het een pittige prijs is en weinig verkoopt. Ik ben blij dat we het met elkaar eens zijn.

guest45

  • Gast
New Royal Fashions?
Reactie #43 Gepost op: 06 februari 2005 – 11:20:09
ik denk dat er ook meer Hema hemden verkocht worden dan borrelli's met hun pittige prijs....maar dat wil niet zeggen dat borrelli een afzetter is :wink:

voor dat ik foto's heb gezien van de azzurri shirts laat ik me niet uit over afzetterij.....ben echt benieuwd namelijk naar de hoeveelheid handwerk enzo....
als die hemden met een borrelli te vergelijken zijn zou ik namelijk zelf voor azzurri gaan juist omdat ze onbekend zijn en shirtmakers een klein bedrijf is.

Camiceria

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.914
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
New Royal Fashions?
Reactie #44 Gepost op: 06 februari 2005 – 11:22:57
Pittige prijs idd -> maar dat heeft niets te maken met afzetterij lijkt me. Ik kan je vertellen dat ik op deze shirts een hele kleine marge heb en dat ik het vooral doe uit liefhebberij (lees overal op dit forum). Vandaar dat ik met ateliers werk in Frankrijk en Italie en niet met fabrieken in China en Afganistan.
Prima als jij je shirts liever laat maken door Borrelli of Barba; dat is de top. Ik vind het leuk om die kwaliteit te benaderen met een eigen label.
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'