Auteur Topic: [Schoenen keuze] Van Lier en plakzolen  (26178 keer gelezen)

Hawk

  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
[Schoenen keuze] Van Lier en plakzolen
Gepost op: 12 oktober 2006 – 21:38:09
Hi,

Ik zoek naar een paar schoenen voor in de winter, voor dagelijks gebruik. (Ik ben nog student, en reis met het openbaar vervoer. De schoenen moeten dus wel een beetje tegen een stootje kunnen.)

Ik zit te denken aan het merk Van Lier. Is dat een beetje een goed merk?
Bijv. deze:


Leren zolen vind ik een nadeel voor in de winter, ze zijn namelijk vrij glad. Sommige Van Liers hebben rubberen zolen of combi zolen, maar de Van Liers waar ik een oogje op heb weer net niet.

Bestaan er ook rubberen plakzolen ofzo iets dergelijks? Hiermee bedoel ik een soort van lapje rubber wat je onder de schoen kan plakken om de schoen meer grip te geven op de grond. Een lapje rubber waardoor je dit idee krijgt:

Dhr. Lex P

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.101
    • Bekijk profiel
[Schoenen keuze] Van Lier en plakzolen
Reactie #1 Gepost op: 12 oktober 2006 – 21:40:31
Ik heb geen ervaring met VL helaas :) . Maar je kan altijd er een zooltje eronder laten plakken.. Maar dan wel bij een echt goede schoenmaker, zoek ns op danny..

Wat een openingspost trouwens :D
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Jason

  • Gast
Re: [Schoenen keuze] Van Lier en pakzolen
Reactie #2 Gepost op: 12 oktober 2006 – 21:41:16
Citaat van: "Hawk"
Bestaan er ook rubberen plakzolen ofzo iets dergelijks? Bijv. wat lijkt op dit? :


Nee, dat bestaat niet. Ik denk dat iemand dat voor de grap heeft gephotoshopt.
(Een stukje rubber op een schoenzool plakken, hoe kom je er eigenlijk bij dat zoiets technisch mogelijk is?)

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
[Schoenen keuze] Van Lier en plakzolen
Reactie #3 Gepost op: 12 oktober 2006 – 21:48:38