Auteur Topic: Mouw- en pijplengte  (74737 keer gelezen)

Emilio

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.317
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Re: Mouw- en pijplengte
Reactie #165 Gepost op: 15 augustus 2013 – 16:14:49
Okι Emilio, jij weet het beter. Ik denk dat ik na 10 a 15 keer deze modificatie te hebben laten uitgevoerd, toch wel een redelijke inschatting kan maken van de kosten ervan bij mijn vaste kleermaker.

Ik denk dat ik dit inderdaad beter weet, aangezien ik deze modificatie +- 50 maal heb laten uitvoeren zowel aan nieuwe Isaia pakken als andere pakken die vermaakt dienden te worden.

Mouwen zijn normaal inderdaad €15/20/25 afhankelijk van de kleermaker.. Maar nieuwe trenches maken is wel een ander verhaal..


Ramone

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.438
    • Bekijk profiel
Re: Mouw- en pijplengte
Reactie #166 Gepost op: 15 augustus 2013 – 16:25:26
Oh okι, jij hebt het al bij ca. 50 high-end pakken laten doen. Excuus. Maar ik heb het bij Uniek te Rotterdam laten doen en dat is wat de heer in kwestie volgens mij wilde weten. En ja, altijd met nieuwe 'knoopsgaten' (weliswaar niet-werkend) erbij. Ik denk dat ik er niet vaak genoeg kom om vasteklantenkorting te krijgen.

Emilio

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.317
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Re: Mouw- en pijplengte
Reactie #167 Gepost op: 15 augustus 2013 – 16:50:42
Volgens mij praten we langs elkaar, ik was in de veronderstelling dat het ging om het creeeren van werkende knoopsgaten. Maar jij hebt het over niet werkende knoopsgaten..

€25 is normaal voor niet werkende mouwen inkorten.

Nogmaals als je werkende knoopsgaten wilt hebben ga je dit niet halen..


Ramone

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.438
    • Bekijk profiel
Re: Mouw- en pijplengte
Reactie #168 Gepost op: 15 augustus 2013 – 17:30:03
Nee ik ging uit van gesloten knoopsgaten, hetgeen immers (naar mijn idee) standaard is op een RTW-pak. Als het open knoopsgaten zijn, is het 'verplaatsen' ervan immers ook niet aan de orde. Als het gaat om het verplaatsen (en vervolgens 'open maken') van niet-werkende knoopsgaten, zou dat best wat duurder kunnen zijn inderdaad.

Humphrey

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.131
    • Bekijk profiel
Re: Mouw- en pijplengte
Reactie #169 Gepost op: 15 augustus 2013 – 17:34:58
Ik denk dat ik dit inderdaad beter weet, aangezien ik deze modificatie +- 50 maal heb laten uitvoeren zowel aan nieuwe Isaia pakken als andere pakken die vermaakt dienden te worden.

Mouwen zijn normaal inderdaad €15/20/25 afhankelijk van de kleermaker.. Maar nieuwe trenches maken is wel een ander verhaal..

Enigszins offtopic:

Als jij enkel al 50 jasjes hebt laten vermaken, dan wil ik graag je garderobe eens zien.
Style is never out of fashion

Tobias

  • Gebruiker
  • Berichten: 949
    • Bekijk profiel
Mouw- en pijplengte
Reactie #170 Gepost op: 15 augustus 2013 – 17:36:47
Bijbaantje in kledingwinkel volgens mij!

Emilio

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.317
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Re: Mouw- en pijplengte
Reactie #171 Gepost op: 15 augustus 2013 – 18:05:24
Precies :wink:


Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.377
    • Bekijk profiel
Re: Mouw- en pijplengte
Reactie #172 Gepost op: 15 augustus 2013 – 19:42:38
Ik denk dat ik dit inderdaad beter weet, aangezien ik deze modificatie +- 50 maal heb laten uitvoeren zowel aan nieuwe Isaia pakken als andere pakken die vermaakt dienden te worden.

Mouwen zijn normaal inderdaad €15/20/25 afhankelijk van de kleermaker.. Maar nieuwe trenches maken is wel een ander verhaal..

Jij, Isaοa pakken?

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.377
    • Bekijk profiel
Re: Mouw- en pijplengte
Reactie #173 Gepost op: 15 augustus 2013 – 19:43:27
Nee ik ging uit van gesloten knoopsgaten, hetgeen immers (naar mijn idee) standaard is op een RTW-pak. Als het open knoopsgaten zijn, is het 'verplaatsen' ervan immers ook niet aan de orde. Als het gaat om het verplaatsen (en vervolgens 'open maken') van niet-werkende knoopsgaten, zou dat best wat duurder kunnen zijn inderdaad.

Ik van geen knoopsgaten. Onafgewerkte mouwen.

HGW

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.026
    • Bekijk profiel
Mouw- en pijplengte
Reactie #174 Gepost op: 15 augustus 2013 – 23:17:19
Jij, Isaïa pakken?

Zijn klanten.


Sent from my iPhone using Tapatalk
if i stop lying i just disappoint you

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.377
    • Bekijk profiel
Re: Mouw- en pijplengte
Reactie #175 Gepost op: 16 augustus 2013 – 07:45:07
Oh, dat telt niet.