Lijkt me trouwens meer iemand voor de herenliefde??
Citaat van: "Sergio"Citaat van: "ruby tuesday"Ben trouwens ook benieuwd naar een update van onze sartorialist op de pitti....Vind het tot nu toe erg tegen vallen, maar drie plaatjes op zijn weblog. Hij post steeds minder interessante dingen de laatste tijd vind ik.Is zeker zo, maar ik geloof dat hij straks weer foto's van pitti post van wat ik hoorde.
Citaat van: "ruby tuesday"Ben trouwens ook benieuwd naar een update van onze sartorialist op de pitti....Vind het tot nu toe erg tegen vallen, maar drie plaatjes op zijn weblog. Hij post steeds minder interessante dingen de laatste tijd vind ik.
Ben trouwens ook benieuwd naar een update van onze sartorialist op de pitti....
Citaat van: "Michael Corleone"Citaat van: "ruby tuesday"Ik vind deze ook erg fraai moet ik zeggen:mooi jasje he? Deze man heeft duidelijk een eigen kleermaker, is géén mtm of confectie, kijk naar die schouders en die revers..Ik vind het een mooi jasje.Heeft anders keuze genoeg in zijn eigen winkel. www.vandijkmode.nlVoor mannen vindt u in ons PAKHUYS; Kiton, Caruso, Finamore, Corneliani en de handgemaakte schoenen van Santoni.
Citaat van: "ruby tuesday"Ik vind deze ook erg fraai moet ik zeggen:mooi jasje he? Deze man heeft duidelijk een eigen kleermaker, is géén mtm of confectie, kijk naar die schouders en die revers..
Ik vind deze ook erg fraai moet ik zeggen:
Timothy Geplaatst: Ma 14 Jan, 2008 15:00 Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- Puccini schreef: wat ik alleen zo vreemd vind is dat het patroon overal perfect aansluit, schouders, pochet, zakken, volgens mij zou het patroon nog perfect van jasje naar broek overlopen als hij zn jasje dicht zou doen, maar de revers en het nekstuk lopen niet over. Kan dat niet? is het een bewuste keuze? Het valt iig op Gewoon goed gesneden lijkt mij..
CitaatTimothy Geplaatst: Ma 14 Jan, 2008 15:00 Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- Puccini schreef: wat ik alleen zo vreemd vind is dat het patroon overal perfect aansluit, schouders, pochet, zakken, volgens mij zou het patroon nog perfect van jasje naar broek overlopen als hij zn jasje dicht zou doen, maar de revers en het nekstuk lopen niet over. Kan dat niet? is het een bewuste keuze? Het valt iig op Gewoon goed gesneden lijkt mij.. zie ook wel dat het goed gesneden is, maar ik vraag me toch echt af hoe dat met dat nekstuk zit ik heb veel voorbeelden gezien van mtm en bespoke jasjes die wel overlap hadden op de revers, maar verder bijna nergens...
Heb ooit ergens gelezen (volgens mij op EnglishCut) dat een perfect aansluitend stofpatroon bij bespoke vrijwel onmogelijk is, doordat het lichaam nooit symmetrisch is. Wil je wél het gehele stofpatroon aansluitend aan elkaar hebben, dan zul je het moeten doen met een minder perfect passend bespoke pak...
Citaat van: "Puccini"CitaatTimothy Geplaatst: Ma 14 Jan, 2008 15:00 Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- Puccini schreef: wat ik alleen zo vreemd vind is dat het patroon overal perfect aansluit, schouders, pochet, zakken, volgens mij zou het patroon nog perfect van jasje naar broek overlopen als hij zn jasje dicht zou doen, maar de revers en het nekstuk lopen niet over. Kan dat niet? is het een bewuste keuze? Het valt iig op Gewoon goed gesneden lijkt mij.. zie ook wel dat het goed gesneden is, maar ik vraag me toch echt af hoe dat met dat nekstuk zit ik heb veel voorbeelden gezien van mtm en bespoke jasjes die wel overlap hadden op de revers, maar verder bijna nergens... Heb ooit ergens gelezen (volgens mij op EnglishCut) dat een perfect aansluitend stofpatroon bij bespoke vrijwel onmogelijk is, doordat het lichaam nooit symmetrisch is. Wil je wél het gehele stofpatroon aansluitend aan elkaar hebben, dan zul je het moeten doen met een minder perfect passend bespoke pak...
Artikel gevonden: Klik.
Citaat van: "Evan_S"Artikel gevonden: Klik.Interessant stukje!!
Citaat van: "Bogart"Citaat van: "Rogier"Ik wil een grijs pak laten maken, met zo'n slanke broek en omslag, echt top! Ja, heel erg licht grijs vind ik top.En zoiets als los jasje.deze morgen iemand gesproken die zo´n jasje aanhad van Isaia... zag er top uit, met witte broek..
Citaat van: "Rogier"Ik wil een grijs pak laten maken, met zo'n slanke broek en omslag, echt top! Ja, heel erg licht grijs vind ik top.En zoiets als los jasje.
Ik wil een grijs pak laten maken, met zo'n slanke broek en omslag, echt top!